banner87

Kılıçdaroğlu'nun kitabına basılmadan sansür!

Gazeteci Makbule Cengiz'in CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşerek hazırladığı ''Umut Hep Var'' isimli kitabı baskı için matbaaya gönderen Kırmızı Kedi Yayınevi yetkililerine matbaadan ret yanıtı geldi.

Kılıçdaroğlu'nun kitabına basılmadan sansür!

Gazeteci Makbule Cengiz'in CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşerek hazırladığı ''Umut Hep Var'' isimli kitabı baskı için matbaaya gönderen Kırmızı Kedi Yayınevi yetkililerine matbaadan ret yanıtı geldi.

12 Aralık 2017 Salı 14:15
Kılıçdaroğlu'nun kitabına basılmadan sansür!

Gazeteci Makbule Cengiz'in CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşerek hazırladığı ''Umut Hep Var'' isimli kitabı baskı için matbaaya gönderen Kırmızı Kedi Yayınevi yetkililerine matbaadan ret yanıtı geldi. Matbaa yetkilileri "fazla siyasi içerikli olduğu için sıkıntı yaşayabiliriz" diyerek kitabı basamayacaklarını söyledi.

Matbaa yetkililerinin yayınevine gönderdiği e-posta'da "siyasi içerikli bastığımız 3-4 kitaptan dolayı defterlerimiz hâlâ inceleniyor" denildi.

Makbule Cengiz ise duruma Twitter'dan tepki göstererek, ''Kemal Kılıçdaroğlu ile gerçekleştirdiğim nehir söyleşi kitabım 'Umut Hep Var'ın matbaadan gelmesini beklerken, sansür geldi. Ama buna elbette boyun eğmeyeceğiz'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.12.2017 15:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmetcik 2017-12-12 14:23:47

vay be ulkenin haline bak demokrasi varmis ama biz neden goremiyorduk Allah Allah kitaptan korkulurmu be hani ozgurluk insan haklari

Misafir Avatar
bolu 2017-12-12 18:39:07 @mehmetcik

Yanların kitabı olsun ismi. kemal memnun olur :-))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dost ege 2017-12-12 18:26:36 @mehmetcik

Arkadaşlar buradan yaptığınız yorumların sadece vebali boynunuza kalıyor. hakaretleriniz yalanlara, iftiralara alet olmanız hiç bir şeyi değiştirmez ancak günahını siz çekersiniz. aklı başında yorum yapın. yalana iftiraya taraf olmayın. kalp kırmayın. bir gün neki iktidarlar kendi hayatınız bile bitiyor ama elde yaptığınız iyilikler ve kötülükler kalıyor. yapmayın hakaret iftira etmeyin. güzel söz söyleyin güzel olun. güzel olan mutlu olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sevda yeli 2017-12-12 16:32:47 @mehmetcik

UMUT HEP VAR ne güzel söz değilmi? ama kılıçdaroğlunun bunu söylemesi çok kötü. ABD adına çalışan birinin Türkiye aleyhine çalışanın birinin UMUT HEP VAR ı ne anlama geldiğini düşünmek bile istemiyorum. duam da Türkiye aleyhine kim kötülük düşünüyorsa, kim kötülük planlıyorsa onları kendi kuyularına düşsün, Allah kahretsin onları.. sevda yeli

Beğenmedim! (0)
Avatar
mithat recepoğlu 2017-12-12 14:49:32

1920 lerden 1950. kadar türkiyede ''DEMOKRASİ''vardı yaşayanlar bilir.1950 lerle beraber demokrasi yi bir daha gören olmadı.ama ''umut'' geleceğini söylüyor.gelecek yakındır er veya geç türkiye ye ''DEMOKRASİ GELECEK''

Avatar
uzucu 2017-12-12 14:26:17

ulkemizde demekki demokrasi yokmus

Misafir Avatar
haklının yanındayım ben 2017-12-12 16:34:43 @uzucu

Bir zamanlarda NAZIK hikmetin kitapları vardı Türkiyede. solcu sağcı oradan türedi. binlerce insanımız öldü hiç uğruna. bir fitne ateşi yüzünden nice insanlarımız öldü. bir daha öyle şeylerin yaşanmasına izin verilmemelidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2017-12-12 15:56:10

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
Camur Akp 2017-12-12 14:35:46

Böyle Camur iblis bir parti vatanımız ne gördü nede yaşadı

Avatar