Akşener'e tehdit mesajı

İYİ Parti Genel Başkanı Akşener'in basın danışmanı Murat İde, Akşener'in evinin karşısındaki duvara "Her an her şey olabilir" diye yazıldığını açıkladı.

Akşener'e tehdit mesajı

İYİ Parti Genel Başkanı Akşener'in basın danışmanı Murat İde, Akşener'in evinin karşısındaki duvara "Her an her şey olabilir" diye yazıldığını açıkladı.

04 Mayıs 2018 Cuma 15:43
Akşener'e tehdit mesajı

Yeniçağ gazetesi yazarı ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in basın danışmanı Murat İde, sosyal medya hesabından çok konuşulacak bir açıklama yaptı.

İde, Akşener'in İstanbul Beylerbeyi'nde bulunan evinin karşısındaki duvara "Her an her şey olabilir" diye yazıldığını duyurdu. Murat İde, Twitter hesabından duvarın fotoğraflarını da paylaşarak şu ifadeleri kullandı:

"'Her an herşey olabilir' yazmışlar Meral Akşener'in evinin karşı duvarına... 2 saatte 50 bin imzayı aşan bir rüzgarla olabileceklerin korkusudur bu..."

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Iyi PartiAkşenerTehdit
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OSMAN 2018-05-04 16:17:51

O YAZANLAR KORKUDAN YAZMIŞLARDIR MERAL AKŞENER TURKİYE CUMHURİYETİNE YÖNETMEYE ADY OLMUŞ İNSANDIR DEMİRDEN KORKAN TRENE BİNMEZ GÜLÜNÇ DOĞRUSU

Misafir Avatar
YAKINDA TROL 2018-05-04 19:19:37 @OSMAN

ŞEREFSİZLERİ PARA ALAMAYACAKLAR.KİMSEYİ RAHATSIZ EDEMEYECEKLER.ÜMMÜGÜNÜ SIKACAZ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ata 2018-05-04 16:29:21

Orospu çocukları gelinde benim evimin önüne yazın...anına kodumun picleri..vatan haini fetocuklar...yaboz picler

Misafir Avatar
İYİ'lik 2018-05-04 19:07:35 @Ata

Dostum göz göre göre yazmazlar ki. Bunlar arkadan saldıran sinsilerdir. 16 yıllık rezilliğin sonu Meral Akşener ile geldi. Her şey iyi olacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sonmez 2018-05-04 16:43:01

Sokak köpekleri her zaman havlar.
"İt ürür, Kervan yürür."

Avatar
Ali 2018-05-04 17:02:32

Aciz insanın yapacağı bu kadar olur

Avatar
aydın 2018-05-04 17:48:45

meral hanım itifaktan vaz geçersen erdogan rahat rahat istedigi kişiyi miletvekili yapar cumhurriyet tehlikeye girer,eger chp sp dp ve iyi parti olursa en azından korkar ,miletvekillerini kazanmak için seçer ve her kesimden alır cumhuriyetin gelecegi senin elinde

Avatar
tayyKESİN tayyip YAZDI tayyip GECENİN 1 YARISINDA GELİP tayyip YAZDI BAŞKAN CUMHUR BAŞKANIMIZ SEVGİLİ MERAL AKŞENER BİZ HANIMLAR KAZANDIK İYİ PARTİLİ . 2018-05-04 16:53:24

tayyip in işi tayyip yazdırmıştır puştlarına ,turbanlı sıkma başlarına tayyip sorumlusu sayyip .!!İşin bitti tayyip ve bahçeli siktir olup gideceksiniz hemde cehendemin dibine kaybetin tayyip yok hükmündesin ..kıskaç ,hais ,hayin eşkiya tayyip gideceksin .Meral akşener hanımefendi gelince İNŞALLAH ZATEN GELİYOR GÜMBÜR ,GÜMBÜR ilk işimiz seni tutuklayıp yargılamadan zindana atacasğız Hanedanlığın la beraber hüçrelerde çürüyerek yok olacaksın .tayyip yaptırdı ,tayyip yaptı nizat tayyip kendisi yazdı gece yarısı tayyip yazdı tayyip hırsından ,hasisliğinden tayyip yazı .İYİ PARTİ ZATEN KURULDUĞUNDAN BU YANA tayyip kısksnçlığından hasisliğinden çatladı İYİ PARTİ SEVGİLİ MERAL AKŞENER KAZANDI CUMHURUMUZ BAŞKANIMIZ MERAL AKŞENER .Kaçak sarayı çayır cayır yakacağız biz İYİ PARTİLİ MERAL AKŞENERCİ HANIMLAR BİZ HANIMLAR KAZANACAĞIZ .tayyip ilk işimiz seni tutklatmak zindana atmak olacak .!Suçların mikyonlarca oldu .

Avatar
erdinc 2018-05-04 20:20:28

21 yy da türkiyenin hali bumu olmaliydi .ortacag zihniyeti türkiyeye en büyük kötülügü yapmistir bu ehdit edenler demokrasi düsmani biravuc mafya bozuntulardir .

Avatar
Osman 2018-05-04 20:53:02

O duvara yazi yazan da yazdiran da ...bisey diyecem size ama bak.kizmak.yok..
Topunuzun anasını avradını gemisini geçmişini giderken soldan gelirken sağdan yağmurda çamurda hava da karada sikip sikip çoğaltıp bayıltıp tekrar ayıltip....sabaha kadar sıkım....orospu çocukları