banner87

Asker cenazesinde CHP'nin çelengi camiden götürüldü

Kahramanmaraş’ın Engizek Dağları bölgesinde PKK mensuplarıyla girilen çatışmada yaşamını yitiren Jandarma Uzman Çavuş İsa Özkan (25), Bursa’nın Büyükorhan ilçesinde düzenlenen askeri törenle toprağa verildi. Tören öncesi cami avlusuna getirilen CHP Bursa İl Başkanlığı’na ait çelenk, tepki gösteren bir grup tarafından yere atıldı. Çelenk, gerginliğin artması üzerine polis tarafından alandan götürüldü.

Asker cenazesinde CHP'nin çelengi camiden götürüldü

Kahramanmaraş’ın Engizek Dağları bölgesinde PKK mensuplarıyla girilen çatışmada yaşamını yitiren Jandarma Uzman Çavuş İsa Özkan (25), Bursa’nın Büyükorhan ilçesinde düzenlenen askeri törenle toprağa verildi. Tören öncesi cami avlusuna getirilen CHP Bursa İl Başkanlığı’na ait çelenk, tepki gösteren bir grup tarafından yere atıldı. Çelenk, gerginliğin artması üzerine polis tarafından alandan götürüldü.

28 Haziran 2018 Perşembe 16:35
Asker cenazesinde CHP'nin çelengi camiden götürüldü

Çatışmada yaşamını yitiren Jandarma Uzman Çavuş İsa Özkan için memleketi Buras'nın Büyükorhan İlçesi'ndeki Orhan-ı Kebir Camii’nde bugün askeri tören düzenlendi.

Özkan'ın cenazesi, cami avlusuna getirildi. Hemen ardından CHP İl Başkanlığı'na ait çelengin cami avlusunda diğer çelenklerin yanına konulması sırasında gerginlik yaşandı. Törene katılan bir grup, çelengi bulunduğu yerden aldı. Kısa süreli arbedenin ardında bir kişi çelengi yere atarak çiğnedi. Gerginliğin artması üzerine polis, çelengi yerden alarak cami avlusundan götürdü.

CHP İL BAŞKANI, PROTOKOLÜN ARKASINDA SAF TUTTU

Öğle namazı ardından cenaze namazı kılındı.

CHP İl Başkanı Hüseyin Akkuş da protokolün hemen arkasında, askerin yakınlarıyla birlikte saf tuttu.

Cenaze namazı kılınması ardından Özkan’ın tabutu, askerlerin omuzlarında ambulansa taşındı.

Yaşamını yitiren askerin cenazesi ilçeye bağlı Gedikler Köyü mezarlığında toprağa verildi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2018-06-28 16:42:53

Daha bekleyin neler göreceksiniz.

Misafir Avatar
KARDEŞLER BAKINIZ 2018-06-29 09:13:40 @Tarzan

Seçim bitti. dün bitti bu günde bitiyor. kısaca hayat bitiyor. her şey bitecek . gelin hiç bitmeyecek olan AHİRET HAYATINA HAZIRLIK YAPALIM. NAMAZ KILALIM. HUZUR İSLAMDA.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yani 2018-06-28 23:28:45 @Tarzan

Atatürk zamanindaki CHP yi ümit ederiz, simdiki o chp degil, ele gecirilmis

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp yi istemiyoruz ülkemizde 2018-06-28 18:39:11 @Tarzan

CHP TÜRKİYE PARTİSİ DEĞİL. ASKERİMİZİ ŞEHİD EDENLERİN ORTAKLARIDIR.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
münir 2018-06-28 18:12:45 @Tarzan

çözüm süreci yapanlar,otobüslerin üstünde pkk lıları getirip savcıları ayaklarına götürenler kim,bu halk bunları görmez ve duymaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Yasama hakkida kaldirilacak. 2018-06-28 16:50:38 @Tarzan

Tayyip muhaliflere tehcir uygulayacak bekleyin görün!

Beğenmedim! (0)
Avatar
mert çağla 2018-06-28 16:43:53

bence akp yeni bir senaryo daha kurdu, tiyatro oynatacak... bakalım bu sefer milleti birbirine kışkırtmakla ne yapmaya çalışıyor.. bence rakiplerin partilerini kapatma ve hapis ile tehdit edecek. ki kimse ses çıkarmasın yapılacaklara. kim bilir ne yapacaklar.

Avatar
Lahey 2018-06-28 17:15:00

Hoşgeldiniz yeni turkiyeye...diktatör ne derese o..

Misafir Avatar
: @Lahey x--yapma yav 2018-06-28 18:42:01 @Lahey

t: @Lahey x----------------yok canım dikdatör ne dese o değil. pkk ne derse o olsun. pkk nın şehid ettiği askerin cenazesine destekcisi chp katılsın oh ne güzel. tilki tavuğu yesin sonra sahibine gelsin tavuğunuzu bulmanıza yardım edeyimmi?
tilkinin bu arada ağzından kanlar damlıyor. tavuğun sahibi bu tilkiye kzıdığında adaletsizlik olur değilmi?

Beğenmedim! (7)
Avatar
ehsan 2018-06-28 18:53:42

chp nin sucu nedir ileri zekalilar hükümetde bile degil .sorumluluk hükümetin .

Misafir Avatar
: @ehsan x---salak ehsan 2018-06-29 08:53:49 @ehsan

t: @ehsan x---chp nin ne suçu var iktidar değil iktidar AK Parti diyorsun . pekki pkk nın ne suçu var iktidar değil bunudamı diyeceksin?
ulan manyaklarmısınız hainlermisiniz ne mok sunuz belli değil. ama zararlı yaratıklar olduğunuz kesin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-06-28 16:55:11

Hdp : pkk: habur: oslo:akp sonuc? İlk 4 ten sondakine oy yok,ne demek ulan bize oy yok,digerlerine ne istediyse verdik,davul zurna caldik,Barzoyla gurur duyduk hala oy yok oyle mi? Ayrica Bizi Bahcelinin bozkurtlarina mahkum et.yinede suclu ce ha pe oyle mi? Aklini sevsinler.

Avatar
Okur 2018-06-28 17:06:56

Cop yazisinin devamidir. Ne diyor chp coptur pisliktir,evet bu laf dogrudur,chp nin belediye baskanliginda sokaklar coptu,pislikti topla topla bitmiyordu...iyide bu copler bu pislik nereden cikiyordu? Nereden cikacak aka pe lilerin evi cop ve pislik doluydu,chp li belediye akapelilerin evinden cikan cop ve pisligi topla topla bitiremedi,anlayacaginiz akapelilerin evi pislik ve cop doludur,akapelilerin evi pisliktir coptur!!!! Peki boyle bir sey diyebilirmisin? Cevap hayir...peki neden? Neden olacak evleri cop ve pislik olanlarin sayisi ,o cop ve pislikleri toplayan chp li belediyelerden daha cokta ondan....Rabbim beni affetsin ne kadarda birlestirici,kaynastirici bir yazi oldu(!)

Avatar
Okur 2018-06-28 16:58:51

Ne diyor cehape copluktur cop demektir,bak hakkini yemeyeliml bu soz dogrudur,ama bir dur bakalim niye coptur

Avatar
aydın 2018-06-28 18:17:49

SALDIRININ AYAK SESLERİ,EGER ULKUCU VE DİNCİLER SAŞDIRIRSA KİMSE ÖNUNDE DURAMAZ,ADAMLAR HAKLI,YAHU HDP E GÖZ GÖRE GÖRE PKK YI ÖVECEK,VE SEHİT ASKER CENAZESİ GELECEK,CHP DE HDP NİN SIRTINI SIVAZLAYACAK YOK ÖYLE BİRŞEY AKLINIZI BAŞINA ALIN,CHP LİLERİ KURDA KUŞA YEM ETMEYİN

Misafir Avatar
erow 2018-06-29 01:20:01 @aydın

piç oğlu piç

Beğenmedim! (0)