banner79

CHP'li Balbay'dan İnce'ye anlamlı destek

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsünü saz çalarak söyledi.

CHP'li Balbay'dan İnce'ye anlamlı destek

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsünü saz çalarak söyledi.

25 Mayıs 2018 Cuma 11:15
CHP'li Balbay'dan İnce'ye anlamlı destek

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsünü saz çalarak söyledi. Balbay, bu görüntüleri sosyal medya hesabından, "Uzun ince yolun açık olsun Muharrem kardeşim. Ayağına taş değmesin. Bugün Uşak ve Afyonkarahisar'dayız" mesajıyla paylaştı.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-25 11:36:10

Muharrem Ince

Misafir Avatar
yazık yazık 2018-05-25 18:38:56 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

aynen içki masası donatır gibi birbirlerini süslemiş servis etmişler. halkda yuttu. baraj altında kalacaksınız chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydı chp barraj altına 2018-05-25 17:55:48 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

İÇ İÇ ÇAL ÇAL oyna. seyircin olabiliriz ama size oy vermeyeceğiz. oyun oynamakla devlet idare edilmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2018-05-25 17:52:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Bende kürtüm ama chp, iyi parti hdp sp bunlar ABD nin hizmetkarları. ABD nin hizmetçisi pkk ile bizi bölemediler şimdi bu üç chp iyi parti hdp toplanmış bölmek istiyorlar ülkemizi. biz AKP den memnunuz. pkk belasından bizi kurtardı. insanca yaşamamız içinde her türlü konforumuz var. daha ne olsun?
nankörlük edenler anlamaz zaten.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİLETLER KAÇA? 2018-05-25 17:50:26 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

CHP SHOW BİLETLERİ SATIŞA ÇIKMIŞ, BİLETLER KAÇA?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kurdum ama Oyum Muharrem Inceye 2018-05-25 11:54:10 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Kurdun Oyu Muharreme 2 saat sonra
Adi bile guzel, oyumuz MUHARREM ayinda Muharreme inceye. ne guzel yaratmis yuce Allahim. MUHARREM.

Beğenmedim! (0)
Avatar
BALBAY BEY 2018-05-25 11:36:37

cok tesekkurler

Avatar
Kurdun Oyu Muharreme 2018-05-25 11:53:22

Adi bile guzel, oyumuz MUHARREM ayinda Muharreme inceye. ne guzel yaratmis yuce Allahim. MUHARREM.

Avatar
MUHTEŞEMSİN MUHARREM İNCE. 2018-05-25 11:48:58

O UZUN İNCE YOLDA ALLAHIN İZNİYLE CUMHURİYET İÇİN AYDINLIK GELECEĞİMİZ İÇİN..EVLATLARIMIZIN YARINLARI İÇİN BİRLİKTE YÜRÜYECEĞİZ.GAZAMIZ MÜBAREK OLSUN.

Avatar
yigido 2018-05-25 12:32:18

evet buis bitmistir 25 haziranda ince kesinlikle kazanir bunu gormemek kor olmak lazim yasasin halklarin kardesligi ne ezen nede ezilen kardesce bir duzen

Avatar