CHP'li Özkoç: Şamil Tayyar'ın sözlerine bir açıklama bekliyoruz

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin yüzde 10 barajının indirilmesine ilişkin açıklamasını anımsattı.

CHP'li Özkoç: Şamil Tayyar'ın sözlerine bir açıklama bekliyoruz

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin yüzde 10 barajının indirilmesine ilişkin açıklamasını anımsattı.

19 Mart 2018 Pazartesi 14:41
CHP'li Özkoç: Şamil Tayyar'ın sözlerine bir açıklama bekliyoruz

Dün Ankara'da yapılan MHP 12. Olağan Kurultayı'na CHP, HDP ve İyi Parti  davet edilmemiş, Genel Başkan Devlet Bahçeli, 'Cumhur ittifakı' ile ilgili konuşurken "CHP, İP, HDP, PKK, FETÖ, PYD, YPG, İŞİD, DHKP-C ve küresel cinayet şebekesinden müteşekkil ihtilaf ve ihanet bloku cumhurun karşısında tel tel dağılacak, kaybetmekten başka seçeneği olmayacaktır" açıklamasında bulunmuştu.

CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, TBMM’de düzenlediği basın toplantısında gündeme ilişkin açılamalarda bulundu. Engin Özkoç, TSK’nın Afrin’e girmesine ilişkin şunları söyledi:

“Afrin’de ordumuz kendisine verilen görevi başarıyla tamamlamaktadır. Tarihsel geçmişine yakışır bir şekilde ordumuz görevini yerine getiriyor. Sınırımızı koruyor. Ülkemizi tehdit eden her türlü unsurdan arındırmalıyız. Ancak ordumuzun başarısını siyasi zafiyet, diplomasideki yetersizlikler gölgelememelidir.  Bu kadar şehit verildikten sonra orada tekrar tehdit unsurları barındırılmamalıdır. Dış politikada kendimizi yalnızlaştırmamalıyız. Uluslararası diplomasi ordumuzun başarısı kadar başarılı yürütülmelidir. Ordumuzun başarısı da milletimizin başarısıdır.”

"YA DİK DUR YA İSTİFA ET"

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin partisinin kurultayında CHP’yi eleştirdiğini kaydeden Engin Özkoç, Bahçeli’nin geçmişte Cumhurbaşkanı Erdoğan için söylediği bazı sözleri anımsattı. Engin Özkoç şöyle konuştu:

“Devlet Bahçeli son kurultayda CHP’yi eleştiriyor. Kim inanacak Bahçeli’ye. Bu kumpası insanlar artık görmeyecekler mi, bu kirli ittifakın arkasında duran iradeyi milletimiz sorgulamayacak mı? Ne değişti Sayın Bahçeli, bu söylediklerinizle Erdoğan hukukta yargılandı villalarına para doldurmaktan aklandı mı? Orduyu kumpasa düşürmekten aklandı mı?  Sen şimdi Erdoğan’ı Cumhurbaşkanı adayı olarak gösteriyorsun. Sen değil miydin ‘yüzde 10 barajla seçimlere gidilmemelidir’ dedikten sonra ‘bizim barajla korkumuz yok’ deyip sanki bunu CHP sana söylüyormuş gibi CHP’yi eleştireceğine ya o gün nasıl dik durduysan bir siyasi parti genel başkanı gibi dik dur. Ya da bu sözleri söyleyen bir genel başkan adayı olarak illa ittifak yapmana gerek yok, istifa et.”

"ŞAMİL TAYYAR'IN SÖZLERİNE BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUZ"

Engin Özkoç, AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar’ın 'FETÖ’ye ilişkin bir televizyon programında yaptığı açıklamaların anımsatılması üzerine şöyle konuştu:

“Şamil Tayyar orada başka bir şey anlatamaya alışıyor. ‘Erdoğan’a bilgi verdim. Videoyu gösterdim’ diyor. Hedef saptırıyor.  Orada genel başkan Erdoğan aslında kandırılıyor, etrafındakiler tarafından yönetiliyor diyor. Şimdi buna cevap vermesi gereken bizim merakımızdan daha çok Erdoğan’dır. Şamil’e diyecek ki ‘ne diyorsun bu partiyi yönetemediğimi mi söylüyorsun ? Bunlar hala benim etrafımdalar kumpas kuruyorlar ama ben bunlara göz mü yumuyorum?’ diyeceksin. Ya bunu ona soracak ya da Şamil’in yaptığı bu suçlamaları kabul edecek ve gereğini yapacak bu kadar net. Açıklama bekliyoruz bu konuda.”
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.03.2018 15:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-19 14:45:10

Bu kertenkele son ülkücü gidene kadar istifa etmez koltuga yapismis

Misafir Avatar
Keci cobani 2018-03-19 17:22:58 @Keci cobani

Hey izmirli yazik oldu bak gercek miliyetciler mhp den gene istifa ediyir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECI COBANI 2018-03-19 17:16:54 @Keci cobani

Hey izmirli kizma o Kadar bizde bahceliye vatan hayini diyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
izmir_li 2018-03-19 17:14:14 @Keci cobani

Egin özkoç boş mezar bulmuşda girmek ister gibi. yahu ayıptır utan . koskoca milletvekilliği sıfatın var alavere dalevere çevirmeye çalışıyorsun. kılıçdaroğlunun oyuncusu olmak ne kadar memnun ediyor sizi. kılıçdaroğluda ABD nin oyuncusudur bilmem farkındamısın?

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
izmir_li 2018-03-19 17:11:44 @Keci cobani

Bak sen çakallar aslana ekıl vermeye kalkışıyor!!! ulan sizin topunuz Bahçelinin t... nın kılı olamazsınız be soytarılar. Bahçeli vatan diyor, millet diyor, bayrak diyor, ezan diyor, hürriyet diyor , demokrasi diyor. siz ? sizde TERÖR diyorsunuz. pkk sevicileri, avrupanın hizmetçilerisiniz sizler. defolun ağa babalarınızın yanında kalın. bu ülkenin ekmeyi suyu size haram olsun.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
g doğu 2018-03-19 15:07:48 @Keci cobani

Yüce türk halkı insanda bir omurga olur ayakta tumak için. kurumlardada bir ciddiyet değilmi?
chp yönetimi FOSS chp dede ciddiyet yok. hala bu milletten oymu bekliyorlar. baraj altında kalacaklarını biliyorlar da ondan çırpınıyorlar. bunlarda Afrine gömüldü aslında.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
doğru olan ortada 2018-03-19 15:06:05 @Keci cobani

hadii leeeen sizin saçma sapan çarpıtmalarınız içinmi istifa edecekmiş. önce siz toptan kendinizi fesh edin.

Beğenmedim! (16)
Avatar
mehmetcik 2018-03-19 14:54:50

bos verin mhp yakinda tabela partisidir gun gelecek meclise bile giremeyecek hele bahceli oldugu surece asla bak istiklal marsi konusunda tik yok bide miliyetci hadi ordan senden miliyetci olmaz

Avatar
Cahil 2018-03-19 14:48:17

ADAM DIK DURUYOR NE DIYORDU ERDOGAN SENI YUCE DIVANA GONDERECEGIM DIYORDU GONDERMEDIMI APOYU ASMAK ICIN IPIN MI YOK DIYORDU APOYU ANGARA MEYDANINDA ADTORMADIMI GEMICIKLERE EL KOYMADIMI SÖZ ULKUCU BAHCELIDEN DAHA NE BEKLIYONUZ ADAM SEMI YUCE DIVANA GONDERMEZSEM NAMERDIM DIYORDU YAMLIS JATIRLSMIYORSAM

Avatar
cevher voyş 2018-03-19 14:51:24

devlet bahçeli taraf bulmak için belli k CHP saldırıyor. Yaşasın T.C. YAŞASIN İSTİKLAL MARŞI. sıkıştılar mı CHP saldır sanki bunlar iktidar. bu millet de hepten koyun değil.herkes işine baksın takıl peşime hayatını yaşa devlet bey...........

Avatar
Sn Bahçeli 2018-03-19 16:07:12

Sn Bahçeli Vatandaş olarak senden son bir isteğim var ya ittifak ortağınıza ya da millet vekillerine söyleyin seçim istiyoruz seçim vatandaş olarak enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulduk gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapsam diye düşünüyorum orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor mutsuz işçi ve memur olarak enflasyon canavarı yedi bitirdi ikinci işte de çalışsa aile büyükleri yardım et se ayın sonunu getiremiyor kredi kartı borcu nedeniyle bankalara rehin durumda.KISACASI MİLLETÇE PERİŞANIZ SEÇİM Seçim istiyoruz seçim erken mi olur baskın mı olur bilmem Milli irade sandık istiyor sandık Bırakın algı operasyonlarını ve masalları Milli iradeye kulak verin Koyun sandığı önümüze el mi yaman bey mi yaman

Avatar
azmiöztürk 2018-03-19 16:20:03

adamda birtakım rahatsızlıklar var.devleti kuran partiyi,mecliste gurubu olan partiyi ışıt ve benzeri terör örğütlerinebenzetmek rahatsızlığın isbatıdır.

Avatar
Aydin. 2018-03-19 17:12:51

Soytarı desene hdp ye hazine yardımı niye yapılıyor.o ki pkk a terör örgütü değil diyor

Avatar