banner87

CHP'li Pekşen'e 'Erdoğan'a hakaret'ten fezleke

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, CHP Trabzon Milletvekili Haluk Pekşen hakkında "cumhurbaşkanına hakaret" suçundan fezleke hazırlandı.

CHP'li Pekşen'e 'Erdoğan'a hakaret'ten fezleke

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, CHP Trabzon Milletvekili Haluk Pekşen hakkında "cumhurbaşkanına hakaret" suçundan fezleke hazırlandı.

13 Nisan 2018 Cuma 19:48
CHP'li Pekşen'e 'Erdoğan'a hakaret'ten fezleke

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığınca, CHP Trabzon Milletvekili Haluk Pekşenhakkında "cumhurbaşkanına hakaret" suçundan fezleke hazırlandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın avukatı Hüseyin Aydın'ın şikayeti üzerine başlatılan soruşturmanın ardından Ankara Cumhuriyet Başsavcılığınca hazırlanan fezlekede, Pekşen'in 9 Ocak'ta katıldığı televizyon programında yaptığı konuşmada, "cumhurbaşkanına hakaret" suçunu işlediği bildirildi.

Fezleke, Anayasa'nın 83. maddesine istinaden Pekşen'in milletvekilliği dokunulmazlığının kaldırılması talebiyle TBMM Başkanlığına sunulmak üzere Adalet Bakanlığına gönderildi.

Erdoğan suç duyurusunda bulunmuştu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 11 Ocak'ta avukatı Aydın aracılıyla söz konusu televizyon programındaki ifadeleriyle kendisine hakaret ettiği gerekçesiyle CHP'li Pekşen hakkında suç duyurusunda bulunmuştu.

Dilekçede, 9 Ocak'taki "Türkiye Nereye" adlı televizyon programına katılan Pekşen'in, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile ilgili sözleri nakledilmişti.

Pekşen'in ifadeleriyle, Erdoğan'a alenen hakaret ettiği belirtilen dilekçede şunlar kaydedilmişti:

"Şüphelinin, açıklamalarında geçen hususlar tamamen gerçek dışı olup hayal mahsulüdür. Bu tarz akıl ve mantık dışı iddialarla gündeme gelmek, şüphelinin siyasi alışkanlığı haline gelmiştir ancak konumu ne olursa olsun hiç kimsenin iftira atma ve hakarette bulunma özgürlüğü bulunmamaktadır. Başkalarının onur, şeref ve saygınlığı, ifade özgürlüğünün sınırlarından biri olup, bu sınıra tecavüz edenlerin eylemlerinden sorumlu tutulması hukuk devleti olmanın bir gereğidir."

Dilekçede, Pekşen hakkında "cumhurbaşkanına hakaret" suçundan kamu davası açılması talep edilmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mide bulandiriyorsun. 2018-04-13 19:59:48

Hukuku kendi amaclarin icin kullanamazsin!
BIR GÜN SANA DA LAZIM OLABILIR1

Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 23:34:52 @Mide bulandiriyorsun.

öso teröristlerin yalanları kimyasal atıldı yalanın hazırlanması
https://www.youtube.com/watch?v=yP2t-2Y9RVY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ay gercekten ya 2018-04-13 22:48:42 @Mide bulandiriyorsun.

o kadar genclerede hakaretten dava acildi almanya baskani merkel e o kadar hakaret ediliyor hic kimseye dava acmiyor yeter artik ya

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELE ME 2018-04-13 22:44:50

ERDOGAN ARTIK GITTI ISTERSE HERKESI ICERI ATTIRSIN HIC FAYDASI YOK ARTIK BUTÜN TV LER KENDISINI GECE GÜNDÜZ GÖSTERIYOR MILLETTIN GÖZÜNDEN DAHA COK DÜSTÜ FARKINDA DEYIL NE CUMHURBASKANI PARTI BASKANI DEYILMI BU ADAM ARTIK SAVASLARDA KURTARMIYACAK KÜRT DÜSMANLIGIDA PIRIM YAPMIYOR ALLASMARLADIK HADI ORDAN SENDEN BIKTIK

Avatar
Bu nedir? 2018-04-13 20:16:04

Türkün yurdu Anadolu, özellestirme, dinci yalanlari altinda isgal ediliyor. Kaputülasyonlar faiz adi altinda uygulaniyor. Para disari cikariliyor, her sey satiliyor. At ve esek eti ithal edilip Türke layik görülüyor...

Avatar
yüçel 2018-04-13 21:32:23

tayib parti başkanı kardeşim hangi cumhur o kendisi herkeze şerefsiz cibilliyetsiz diyecek ona sövünçe cumhur varmı öyle birşey kendine sövdürmemek istiyorsan kimseye sövmiyeceksin kimseyi küçümsemiyeceksin kimsenin çibilliyetini karıştırmıyacaksın parti başkanlığı sövme yeri değil

Avatar
Mide bulandiriyorsun 2018-04-13 22:25:34

Türk Milletini bitiremezsin!

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 22:32:43

Korku İmparatorluğu İktidardakiler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
cumhurbaskaninami yoksa 2018-04-13 22:46:48

parti baskaninami hakaret etmis ??

Avatar
Aydin 2018-04-13 20:43:07

Birazda pkk a terör örgütü degil diyen demirtaşi elestirin.ziyarete gideceğiniz.bu tavrinizla sağı birlestiriyorsunuz