CHP lideri Kılıçdaroğlu: İki trilyon doları nereye harcadın?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Bursa’da STK Temsilcileri ile Toplantı’da konuştu.

CHP lideri Kılıçdaroğlu: İki trilyon doları nereye harcadın?

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Bursa’da STK Temsilcileri ile Toplantı’da konuştu.

01 Haziran 2018 Cuma 11:42
CHP lideri Kılıçdaroğlu: İki trilyon doları nereye harcadın?

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

“Bu ülkede beraber huzur içinde yaşayacaksak hepimizin sorumluluğu var. Millet İttifakı’nın kurulmasının amacı çocuklarımıza güzel yarınlar bırakmaktır. Hep beraber başarıyı yakalamak zorundayız. Bunun için mücadele ederken kimlik farkını, yaşam farkını asla sorgulamayacağız.

Demokrasimize sahip çıkacağız. Her kim haksızlığa uğradıysa bunu dile getirmenin yolu demokrasidir. Şu anda Türkiye’de hiç kimsenin can ve mal güvenliği yoktur. Yargı talimatı Saray’dan alıyorsa, başka bir yerden alıyorsa o zaman hiç kimsenin can ve mal güvenliği yoktur.

Size bir rakam vereceğim sayın STK başkanları, lütfen bu rakamları not alın. 1923 – 2002’de bütün bu hükümetlerin harcadığı para 713 milyar dolar. 2003-2017 son 14 yılda harcanan para ise 2 trilyon 94 milyar dolardır. Asla inkar edemeyecekleri rakamları vatandaşın önüne koyduk. Bu para eğer bu ülkenin kalkınması ve büyümesi için harcansaydı ülkede fabrika koyacak yer kalmazdı. Nerede bu iki trilyon dolarlık para.

Muharrem İnce 81 milyonun Allah’ın izniyle cumhurbaşkanı olacak. Bursa Türkiye’nin en önemli kentlerinden biridir. Başkentlik yapmıştır. Demokrasiye sonuna kadar sahip çıkmalıdır. Bu düzenden kim memnun. Bir tek rantiye sınıfı. Bol miktarda parası var borç verir geri alır. Ne kadar borç verdiler? Son 16 yılda dışarı ödenen faiz, 151 milyar 34 milyon dolar. Vatandaş vergi ödedi aldılar parayı oraya faiz olarak ödediler. Yaka tefeciye kaptırılmış vaziyette. Mart 2018 yılında 687 milyar 124 milyon lira içeride rantiyecilere ödediler.

Medya halkın dili kulağı ve sözüdür. Eğer medya güç tearafından kontrol ediliyorsa halk doğru bilgilendirilmez. Medyanın yüzde 90’ı şu anda hükümet tarafından kontrol ediliyor. Şu anda sayın İnce’ye 2 saat -3 saat, diğer adayları göstermiyorlar. Sonra da bizim ülkemizde demokrasi var diyeceksiniz. Bütün baskılara karşın 25 Haziran’da güzel bir Türkiye’ye uyanacağız. 

1 milyon 644 bin kişi 1500  liranın altında emekli maaşı alıyor. Bu kadar perişan edilir mi bu millet. Güçlü bir sosyal devlet oluşturmalıyız. Ankara’daki çocuklarının keyifleri yerinde bir elleri balda bir elleri yağda. Çocuk okulda kahvaltısı yapacak, arkadaşları ile öğretmenleri ile okulda yamak yiyecek. Böylece çocuğuna para veremeyen ailelerin utancını ortadan kaldıracağız. Bu treni kaçıramayız, sorumluluğun bilincinde olacağız. Bu anlattıklarım bir Türkiye gerçeği ve bu çemberin dışıra çıkmak zorundayız.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.06.2018 12:52
Anahtar Kelimeler:
CHPKılıçdaroğluBursaStk
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-06-01 12:15:59

işte adam doğruyu söylemiş bu ülkeyi hep şeriatçılar yönetti onun için emekliler sasakayla geçiniyor asagari ücret sadaka gibi gençlerimiz evlenmekten korkuyorlar hangi parayla çocuk ve aile bakacaklar arkadaşlar şeriatçılardan kurtulmalıyız yaşasın cumhuri,yetimiz

Misafir Avatar
2 NEY? 2018-06-01 18:10:44 @köylü

iki tirilyonmu?-------------kılıçdaroğlu bu burnu kısa kalmış tam doksan dokuz cm . haydı yüze tamamla:-)))))))))))))))))))))))))))))))))) bir yalan daha kemo hadi. yüz numara pardon 100 cm olacak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
2 TIRİLİYON. muuu? 2018-06-01 18:07:05 @köylü

Bu kemal TIRLATMAMIŞSA BANADA NE DERSENİZ DEYİN. ADMDA AKIL YOKKİ MATEMATİK OLSUN HESAP OLSUN. UÇUK HERİF cddiyetsiz, halkın aklı ile dalga geçiyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EGE 2018-06-01 14:11:07 @köylü

SUPHANALLAH.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
kemo 2018-06-01 14:10:24 @köylü

Bu adam sadece şer kokuyor. Rabbim şerrinden Ülkemizi milletimizi ve dürüst siyasetçilerimizi korusun. AMİİİİİN.

Beğenmedim! (11)
Avatar
İYİ Kİ BU ÜLKEDE 2018-06-01 13:01:49

CHP VAR

Misafir Avatar
millet ittifakı en az %55 ötesi berisi yok.. 2018-06-01 17:36:25 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

Nerden çıkardın Cumhiur itifakı 52,,
o zaman millete mustahak olsun..çektikleri azaplar..
millet %48 ,de mi kalacak..yok ya..asıl tersine dönder..
milllet ittifakı %55 cimhir ittifakı %45
Milleet hangı akla uyarak akp.yle ve mhp.ye oy verecek..
eğer verecekse beter olsunlar..başlarında diktatör istiyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi parti veya chp..gerisi talandır.akp.yalandır 2018-06-01 17:29:20 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

inşAllah anap gibi akp. baraj altına düşer..yanındaki mhp. ile birlikte olurlar.
akp.ye oy veren kişi..vebal günah alıyorsun..senin yüzünden milletin oy vermeyenleri ızdırap çekiyor..suriyeliler yiyor sana artık dahi kalmıyor..30 milyar dolar suriyelilere harcanda peki sana ne harcandı..6 ayda 55 lira zam..başka bişey yok
oy,unu Allah için kullan..menfaat için değil..
yarın pişman olacağın HATA,ya bugün düşme..
akp.ye oy vermek günahtır..tekrar söylüyoruz..vebaldir..hak değildir..ezilmeye kapı açar..Allah sendende oy,unnun mes,uliyeti için neden aklını kullanmadın? sorusuna ne cevap vereceksin..sana zulum edene yardım ettin.şimdi gir Cehenneme..denilirse ne yapacaksın..mazlumun ahhı elbet zalimden çıkar..bugün çıkmazsa yarın çıkar..ama kesinlikle çıkar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inşaallah 2018-06-01 16:32:15 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

chp baraj altında

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
içmek hiç iyi değil 2018-06-01 16:31:31 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

Kemal UÇAUYOR tutun uçup gidecek. ne içti acaba bilen varsa söylesin. bor gazımı içti?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
EVET YA 2 TRILYON 2018-06-01 15:18:19 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

NEREYE HARCANDI HESAP VERIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-01 15:12:43 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elveda akp 2018-06-01 15:12:11 @İYİ Kİ BU ÜLKEDE

Hoş geldin CHP

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-01 13:08:21

KEMAL BEY,SİZ ISTEDIGINIZ KADAR SORUN CEVAP ALAMIYACAKSINIZ.ALACAĞINIZ TEK CEVAP.(ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ)
CÜMLESİDİR.AR UTANMA DUYGUSU KALMAYAN BIRILERINDEN CEVAP BEKLEMEK SAFLIK OLUR.2 TRILYON DOLAR ÇOKTAN YERINI BULMUŞTUR.ANLAŞILMADIYSA SÖYLE IZAH EDEYIM.KIÇINDA DON OLMAYAN REIZ İÇİN ÖLÜRÜZ DIYORSA,MEDYA YÜZDE DOKSAN NASIL ELLERINE GEÇTİYSE,UÇAKLA YAPILAN DIŞ GEZILERIN SIKLIĞIYLA,İŞİD,EL NUSRA FETÖ DAHA ISMINI BILMEDIĞIMIZ TERÖR ÖRGÜTLERİNE FINANS SAĞLAMAK.TBMM VEKILLER BOŞUNA KÖRÜ KÖRÜNE REIZ NE DERSE O DEMIYOR.IKI TRILYONUN NE
RELERDE OLDUĞUNU ANLAMAMIZDA BIRER REHBER GIBI.EN TEHLIKELI OLANDA BIR DAHAKI SEÇIMDE TEKRAR IKTIDAR OLABIL
MEK KANINI SON DAMLASINA KADAR VAMPIR GIBI EMMEK IÇİN TÜRKİYE DIŞINDA BANKALARA DEPOLADILAR.HATIRLAYIN ERDO
GANIN DIŞ ÜLKE ZIYARETLERİNİ.KIMI ZAMAN BIR YILDA SEKSENI GEÇEN YURT DIŞI GEZILERİ VAR.IKI TRILYONUN BÜYÜK-ÇE BÖLÜMÜ ETRAFIMIZ VE AB DEVLETLERINDE DEPOLANMIŞTIR.MILLET 24 HAZIRANDA TERCIHINI MILLET ITTIFAKINDAN YA-NA KULLANIRSA.GELEN CUMHURBAŞKANIDA YOLSUZLUKLARI BAĞIMSIZ CAY TOPLAMAYAN KIMSENIN ÖNÜNDE IKI BÜKLÜM OLMA-YAN YARGIYA TAŞIRSA ZANNIMCA BU IKTIDARIN ÇOĞUNLUĞU GÜN IŞIĞI GÖREMEZ.

Avatar
Remzi 2018-06-01 15:36:38

Hirsiz, dolandirici, sahtekar, Türk ve Cumhuriyet düsmani Tayyip'i destekleyip oy vereceklerin akillarina sasiriyorum. Ulan bu adam ABD, Israil ve bir Ingiliz projesi ve Türkiye Cumhuriyetini yok etmek icin secildiler bu vatan hainleri. Hala habersiz oldugunuza sasiriyorum.

Avatar
Mavi,Göz Sarı saç 2018-06-01 16:38:24

Atatürk’ün smokinlerini diken ailenin dördüncü kuşak oğlu Levon Kordonciyan, ABD Başkanı seçilen Barack Obama için çok özel bir smokin hazırlayıp gönderdi. Bu smokin özel günlerde giymesi için Obama’nın gardırobunda yer alacak Atam dediğiniz zat milleti fakirlikten dökülürken savaştan çıkmış bir ülkenin başındaki ATATÜRK denilen bu YAHUDİ TÜRK HALKINLA ALAY ETMİŞTİR Bi giydiğini birdaha giymeyen bu KAFİR i bir inceleyin sonra tevbe edin islama yönelin

Avatar
keşişlere cevap.. 2018-06-01 17:31:52

Türkiyeyi uçuran kemal değil.uçurana sor..keşiş

Avatar
uyanın bre c h pliler 2018-06-01 16:00:05

Hirsiz, dolandirici, sahtekar, Türk ve Cumhuriyet düsmani C H PYİ destekleyip oy vereceklerin akillarina sasiriyorum. Ulan bunlar ABD, Israil ve bir Ingiliz projesi ve Türkiye Cumhuriyetini yok etmek icin ABD tarafından muhalefet yapmak için seçilmiş bir terör örgütüdür bu c h p bu vatan hainleri. Hala habersiz oldugunuza sasiriyorum.

Avatar
elveda c h p 2018-06-01 14:56:39

24 Haziran seçimlerine 3 hafta kala anket sonuçları arkaya arkaya geliyor. Peki 24 Haziran seçimlerini kim kazanır, birinci turda galip çıkmazsa ikinci tura kimler kalır? Sizler için bugüne kadar açıklanan tüm anket sonuçlarını derledik. İşte seçime 3 hafta kala anketlerin işaret ettiği sonuçlar;

ADİL GÜR SEÇİM SONUÇLARI

Referandumda şaşan ancak 1 Kasım seçim sonuçlarını doğru bilen tek isim Adil Gür olmuştu. Haliyle Gür'ün anket sonuçları merak ediliyordu. Adil Gür anket verilerini şu sözlerle açıkladı:

-"Cumhurbaşkanlığı seçimi 1. turda bitecek. Yüzde 50-55 arasında bir oyla almasını bekliyorum. Size iddialı bir şey söylüyorum. Diyarbakırda, Mardinde, Siirtte, Vanda, Şırnakta Cumhurbaşkanı Erdoğana çıkacak oy 1 Kasımda hatta 16 Nisanda çıkan oyun üzerinde olacak.