CHP'li Balbay: Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay resmi sosyal medya hesabından Ankara'da etkili olan ve mahsur kalmalara yol açan sele ilişkin yaptığı açıklamada, ''Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!'' dedi

CHP'li Balbay: Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay resmi sosyal medya hesabından Ankara'da etkili olan ve mahsur kalmalara yol açan sele ilişkin yaptığı açıklamada, ''Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!'' dedi

20 Mayıs 2018 Pazar 18:08
CHP'li Balbay: Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!

Ankara'da etkili olan dolu ve aşırı yağış sel ve mahsur kalmalara neden oldu. Al geçit ve tünellerde su birikti. Atatürk Bulvarı üzerindeki Bakanlıklar alt geçidinde araçlar su içinde kaldı.

Mustafa Balbay yaşanan bu felakette ihmalkarlığa tepki göstererek,resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada ,  ''20 Mayıs 2018’de Türkiye’nin başkenti Ankara’nın görünümü! Plansız, programsız, ben yaptım oldu anlayışının fotoğrafı. Bir evin balkonunda bile suyun gideceği yer bellidir. Başkent Ankara’da değil! Yaşattığınız felaket yeter, gidin artık!'' açıklamalarında bulundu 

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 18:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BALBAY BEY 2018-05-20 18:16:56

dogru soze ne denir

Misafir Avatar
yakışmış 2018-05-21 08:35:28 @BALBAY BEY

BELABAY. hakketen bunlar bela ülkemizin başında sırtında bir kambur bunlar.. baraj altında kalacaklar ümüt ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAPmaaaa BELABAY yapma 2018-05-21 08:34:34 @BALBAY BEY

belabay acayip fitneci haaa. ulan sizin çöplüklerinizi, yolsuzlukalrınızı sususluklarınızı, iski nizi, ssk nızı , belediyeşlerinizi bu halk gördü hepsinde halk zulum eziyet gördü be. sen chp laf söyleyecek en son kişi en son kurum sunuz be. hatta hiç söz söylemeye hakkınız yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-20 18:21:26

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Avatar
hatirliyalim 2018-05-20 18:17:59

yine çaktın erdogan ,, bahceli erdogan'a yükleniyor UZUN VERSIYON
https://www.youtube.com/watch?v=zUOvqy5OWlE

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 18:19:45

MUHARREM INCE

Avatar
eyyy AKP 2018-05-20 18:19:15

Beton Büz yetersiz tabikide her yer sel olur youtube a PARİS ALTYAPISI yazin alt yapiyi gorun Orman Yolları Sanat Yapısı Beton Büz Yerleştirme https://www.youtube.com/watch?v=RLD2BgK7HRc

Avatar
2 dakikada "Başkanlık sistemi ne getiriyor?" 2018-05-20 18:31:40

https://www.youtube.com/watch?v=w2XLcN7VtYw

Avatar
bilim ilim ve teknik 2018-05-20 18:41:56

ekonomi şunu der bir ülkenin refahı için başbakanın imam değil ekonomist şehirin belediye başkanın ise mimar olması lazım ben olsam hiç parti ayırmadan üç büyük şehir ve diğer büyükşehir belediye başkanlarını odtü -boğaziçi--marmara üniversitelerinden ilk 3 sırayı bitireni belediye başkanı yaparım

Avatar
DENİZ 2018-05-20 19:59:53

DENİZİ OLMAYAN ANKARAYI SEL ALDI..EVLERİ SU BASTI.AYNISI DAHA GEÇEN HAFTA YAŞANDI.CAN KAYBI OLMAMASI TEK TESELLİ.