banner87

Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı tazminat davasında karar çıktı

Erdoğan ve yakınlarının yurt dışına para transferiyle ilgili açıklana davada karar.

Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı tazminat davasında karar çıktı

Erdoğan ve yakınlarının yurt dışına para transferiyle ilgili açıklana davada karar.

07 Haziran 2018 Perşembe 16:16
Erdoğan'ın Kılıçdaroğlu'na açtığı tazminat davasında karar çıktı

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yakınlarının yurt dışına para transfer ettiklerini iddia etmesi üzerine CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik açılan tazminat davasında, davalı Kılıçdaroğlu 197 bin TL manevi tazminat ödemeye mahkum edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.06.2018 16:59
Anahtar Kelimeler:
AKPErdoğanKılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-07 16:21:25

Sarayin müstahdemlerinin verdigi kararin zamani gelince hesabi sorulacak!

Misafir Avatar
bir zamanlar bizim gazetelerin başlığıydı 2018-06-08 08:59:09 @Ossmann

Arjantin, IMF ile 50 milyar dolarlık kredi için anlaştı----İMF den 1 milyar dolar borç aldınmı paşaydın. bir kaç ay sonra bir 3 milyar borç daha, bir kaç ay sonra beş milyar dolar. ülkenin geliri İMF nın faiz borcuna akıyordu. MUHALEFET BU KONUDAN BİLE UTANSA SİYASETİ BIRAKIR .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haydi kılıçdaroğlu 2018-06-08 08:43:44 @Ossmann

Yallanın iftiran ortaya çıktı. delikanlı gibi istifa et. git köyüne. siyaset senin neyine. saten eline yüzüne bulaştırdın. berbat ettin Türk siyasetini. bir iyilik et çekil köyüne git. iki keçi beş koyun sakla geçinir gidersin. hiç olmazsa onurunla yaşarsın.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
yetmez 2018-06-08 08:38:39 @Ossmann

para cezasıyla kurtulunuyorsa. artık her parası olan sevmediğine ifitra yalan suçu atsın. ya tutarsa? Kılıçdaroğlu daha büyük cezaya çarprılmalıydı. çünkü bu ilk değil hayatı boyunca yaptığı yalan ifitra...

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ödeyin godoşlar diyen kişi.. 2018-06-07 21:24:24 @Ossmann

ki cihanda imanın varsa imanına yoksa belki birgün bir sevap işlemiş isen sevabına Allah huzurunda davacıyız.
halka godoş diyorsun..vebalları günahları boynuna..
halk isteyerek mi köprülere para ödüyor..isteyerek mi TRT.ye kesinti payı veriyor..
vebal aldın..en az 60 milyon insanın vebalini..akp.liysen 20 milyon belki sana hakkını helal eder ancak geri kalan millet asla sana hakkını Allah huzurunda helal etmez...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ödeyin godoşlar diyen pisliğe..cevap.. 2018-06-07 21:17:16 @Ossmann

SEN kime godoş diyon rezil.
godoş sensin..
sende insanlıktan eser yok..yuh be sana vatandaşa godoş diyon..
hepsi senden davacıdır..milletin aleyhinde konuşmak..yazıklar olsun sana..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp lilerde ödeyecek her borcu 2018-06-07 20:04:02 @Ossmann

evine ekmek götüremesede

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ödeyin götoşlar 2018-06-07 20:02:50 @Ossmann

geçmediyin köprüden,seyretmedigin trt parasından herşeyi ödeyin götoşlar .yakında nefes alma parası yolda

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ülkede en büyük kumar 2018-06-07 20:00:28 @Ossmann

geçilmeyen köprüye her saniye dolar üstünden DEVLETE DEGİL KİŞİLERE ÜCRET ÖDEMEK kim ödüyor vatandaş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hakimlere sorsan 2018-06-07 19:58:39 @Ossmann

ülkedeki fabrikalar satıldımı diye ne cevap verirler ben görmedim,duymadım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sahi 2018-06-07 18:23:11 @Ossmann

sahi dekontlar kazıkmı oldu sahibinemi battı?
nasiiiii? kazık yakmıştır adamcazı . ee etme bulma dünyası . iyi olmuş.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
istanbul 2018-06-07 18:12:12 @Ossmann

bu mübarek günde yine kızacağım bunca yorumu okuduktan sonra. yahu Tek adam diyorsunuz, ysk ye çete diyorsunuz, yargıyı satılmışlıkla suçluyorsunuz, komutana hakaret ediyorsunuz baskı yapıp tehdt ediyorsunuz. hemde Türkiyede siyaset yapıyorsunuz! gerçekten dikdatörlük varmı ?
bir akıl sahibi bir namuslu bir ALLAHINI seven çıksın cevap versin. bu chp nedir böyle? baraj altı hakları.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-07 18:07:48 @Ossmann

Balık baştan kokar. Kılıçdaroğlu gibi bir baş olursa bu zihniyette bunların yapması gayet normal. Kılıçdaroğlu YSK hakimlerinede ÇETE dedi.. Kendisinin pkk yı fetöcüleri sevmesi savunması desteklemesi ÇETE olmuyorda adil asil karar veren hakimler ve yargı çete oluyor öylemi*
ooh ne güzel eşkiya olmak ne kadar kolaylaştı ve itibarlaştı yazık bu millete.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
bazı soytarı yorumculara 2018-06-07 18:05:25 @Ossmann

Ulan sizi omurgasız leş kargaları. ulan bu kararı veren TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN BAĞIMSIZ YARGISI. bunu kabul etmiyorsanız defolun amerikaya defolun ermenistana defolun cehenneme gidin. nasıl mahluksunuz siz yav?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
man adası İDDİASI 2018-06-07 18:03:10 @Ossmann

ERDOĞAN,:İsbat et istifa edeceğim KILIÇDAROĞLU : isbat etmezsem istifa edeceğim. ŞİMDİ KİMİN İSTİFA ETMESİ GEREKİYOR?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Unal 2018-06-07 16:19:33

Hakim de nemalandirilmismidir yüzde kaç komisyon almıştır merak ediyorum

Misafir Avatar
Bu Hakimi 2018-06-07 19:33:40 @Unal

de iftar sofrasina davet etmistir, oldu olacak bir de kendini alkislatmasi gerek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Üzüldüm. 2018-06-07 19:15:44 @Unal

bu parayi alanin yedi nesli, yedi zaman felak olsun, yedi kapidan ekmek dilensin.
Allah'in laneti üstüne olsun, müslüman görünümlü münafiklar yedi kat cehennemin dibine gitsin. Tüyü bitmemis garibanin hakkiyla saltanat süreninin tüm hücrelerini kanser yesin. Mübarek ramazan günü bunu söyleten helak olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hak hukuk adalet 2018-06-07 16:20:52

tek adamda olunca olacak budur.

Avatar
BANKA DEKONTLARI 2018-06-07 16:53:14

NEYIN NESIYDI ????

Misafir Avatar
@BANKA DEKONTLARI x---duymadınmı? 2018-06-07 18:22:12 @BANKA DEKONTLARI

@BANKA DEKONTLARI x----o dekontlar aslında birer kazıktı. geri eline alana battı .-))))))))))))))))))))))))))))))))). şimdi acıdan kıvranıyor :-))))))))))))))))))))))))))))))))))) iyi oldu beter olsun.-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (6)
Avatar
tuna 2018-06-07 17:09:05

bir poltikaci fikir beyan edecek büyük para cezasi alacak .bu fasist yasalari cikaran meclis deki partiler demokrasiyi türkiyeye getirebilirmi .

Misafir Avatar
Dünya başlayalı beri ZALİM/MAZLUM savaşı devameder 2018-06-08 09:33:16 @tuna

asla getiremez hakiki ve millete yararlı yasaları..zalim mazluma çevresel gücü ile zulum ettiğinde Allahın melekleri o zalime LANET OLSUN SANA..derler..Mazlum içinde meleklerin duası şudur..Ey mazlum,unutma ki ALLAHIN KAHRI şediddir.,,,,,,,
o zalime 3 yerde azap vardır.1 dünyada ,,2..kabirde,, 3. ahirette..

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher 2018-06-07 16:51:24

Allahtan korkmadıktan sonra yaz parayı ne olacak .illah karar verenlerde bayağı almıştır. ama hiç bir şey gizli kalmaz bizi yaradan demiş.

Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-06-07 16:51:42

yeter artik

Avatar