banner87

Erdoğan 'İslam dünyası nereye bakıyor' diye sordu, meydandan cevap alamayınca kızdı

Üsküdar-Ümraniye metrosu açılış töreninde ilginç anlar yaşandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, sorduğu soruya cevap alamayınca kızdı: Yahu sesiniz çıkmıyor!

Erdoğan 'İslam dünyası nereye bakıyor' diye sordu, meydandan cevap alamayınca kızdı

Üsküdar-Ümraniye metrosu açılış töreninde ilginç anlar yaşandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, sorduğu soruya cevap alamayınca kızdı: Yahu sesiniz çıkmıyor!

15 Aralık 2017 Cuma 18:27
Erdoğan 'İslam dünyası nereye bakıyor' diye sordu, meydandan cevap alamayınca kızdı

Üsküdar-Ümraniye metrosu açılış töreninde konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, törendeki vatandaşlara "İslam dünyası nereye bakıyor?" diye 2 kere sordu. Tören alanındaki vatandaşlar Erdoğan'ın sorduğu soruya yanıt vermedi. Daha sonra sinirlenen Erdoğan, "Yahu sesiniz çıkmıyor! Nereye bakıyor?" diyerek tepki gösterdi ve kendi sorusunu cevapladı: Türkiye'ye bakıyor...

İşte o anlar:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.12.2017 20:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2017-12-15 19:09:56

Islam dünyasi nereye bakiyor? Türkiye'ye bakiyor. Dogru. Yalniz Islam dünyasi mi, bütün dünya Türkiye'ye bakiyor. Yolsuzluk, hirsizlik, fuhus vs. hepsi Türkiye'de. Ulan sizlerin yüzünden Avrupa ülkelerinde utancimizdan sokaga cikamiyoruz. Tanidik ve tanimadik Türk oldugumuzu anlayinca Türkiye'de neler oluyor? Erdogan ne yapmaya calisiyor diye soruyorlar.

Misafir Avatar
tarzana laf atan pic ,e 2017-12-15 22:45:29 @Tarzan

tarzana laf atan orospu cocgu sikrm senin souyunu sopunu amk koyunu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tarzan, a 2017-12-15 20:17:39 @Tarzan

tarzann, sende utanacak yüzmü var? hadi ordan hadii. arsız kaşarlı.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Antalyalı Attalos 2017-12-15 18:41:33

Sende zor soru sormuşsun tebaana be uzunçalar.Onlara akşam ne yediklerini sor zor bilirler valla.Alayı cahil cühela bunların.Soruna gelince;nereye bakacak islam dünyası,yeşil dolara bakıyor tıpkı senin gibi.

Misafir Avatar
akp çok yaşaTürkiyem çok yaşa 2017-12-15 20:52:40 @Antalyalı Attalos

Türkiyeyi layık olduğu seviyeye yükselten AK pati partimizdir. ülkemizde adam yerine konmadığımız günleri unutmadık, yoklukları, kıtlıkları karaborsaları, kuyrukları çöp dağlarını, akmayan sular, yanmaya elektrikler mafya bunları atlattık AK PARTİ İE çok şükür. artık eskiye geriye karanlığa dönmek yok.

Beğenmedim! (17)
Avatar
İslam dünyası hep 2017-12-15 19:21:29

geriye bakiyor, din ile aldatan siyasetciler kendilerine biat eden toplum istiyor. Bu yuzden de bir arpa boyu ilerlemiyor.

Avatar
ya huu 2017-12-15 19:07:34

yenimi farkina vardin susmalaraini devamli oyleydiler makarna patates almak icin gelmisler alkisliyorlardi yoruldular insaf senin agzin yorulmadimi yahuu edep edep
bu suruyu nasin koyundan beter etin sasirmislar ne yapacaklarini son durakdasin onlarla beraber

Avatar
ali 2017-12-15 19:33:22

islam dünyasi hiristiyan dünyasi diye bir sey yok .bu dünyada zengin devletler var 20 tane mesele birde fakir devletler var .mesele ekonomik fakirlik zenginlik en büyük celiskide budur .gerisi hikaye dinmis din kardesligi bunlar ortacag masalidir .karni doymayanin ibadeti de olmaz .olsa olsa zenginlere isyani olur .

Avatar
vatandas 2017-12-15 22:52:57

AKP'li Nagehan Alçı "Fethullah Gülen Fetö benim hocamdır" dedi. https://www.youtube.com/watch?v=7N0kmbIav-o

Avatar
001 2017-12-15 22:46:36

islam dünyası senin ananın amnq bakıyor şerefsiz

Avatar
vatandas 2017-12-15 22:56:34

Islam dunyasi Kibrisi neden tanimiyoru acaba.Lozan anlasmasini iskal ediyor Yunanistan denilmiyor 18 adamiz 2004 en beri.