banner87

Erdoğan: Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Isparta’da katıldığı miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin , 'Erdoğan 3. Köprüyü yapmış. Ben de gelirim 4. yaparım' sözlerine, “Ne haddine. Bir yandan onu yaptırmam diyorsun, bunu yaptırırım diyorsun. Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor. Türkiye'nin yatırımlarıyla iftihar etmek yerine önemsiz göstermeye çalışıyor'' diyerek yanıt verdi

Erdoğan: Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Isparta’da katıldığı miting programı çerçevesinde yaptığı konuşmada CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin , 'Erdoğan 3. Köprüyü yapmış. Ben de gelirim 4. yaparım' sözlerine, “Ne haddine. Bir yandan onu yaptırmam diyorsun, bunu yaptırırım diyorsun. Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor. Türkiye'nin yatırımlarıyla iftihar etmek yerine önemsiz göstermeye çalışıyor'' diyerek yanıt verdi

27 Mayıs 2018 Pazar 18:29
Erdoğan: Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin , 'Erdoğan 3. Köprüyü yapmış. Ben de gelirim 4. yaparım' sözlerine  “Ne haddine. Bir yandan onu yaptırmam diyorsun, bunu yaptırırım diyorsun” diyerek tepki gösteren Erdoğan, “Muhalefet cephesinde bambaşka yeller esiyor. Türkiye'nin yatırımlarıyla iftihar etmek yerine önemsiz göstermeye çalışıyor. Yapılanları yıkmaktan, engellemekten bahsediyorlar. Millete ufuk çizmek yerine, projeleri durdurmaktan bahsediyorlar. Tüm dünyada ses getiren projelere dil uzatıyorlar. Yıkmayı, durdurmayı siyaset yapmak zannediyorlar. Dünyanın hangi ülkesinde hızlı trene karşı çıkan muhalefet vardır? Türkiye'nin prestij projelerine kafayı takan muhalefete bu memleket emanet edilir mi?” ifadelerini kullandı.

Isparta Hükümet Meydanı'nda konuşan Erdoğan'ın açıklamalarından satırbaşları şöyle: 

 ''KOLTUK SEVDAMIZ OLMADI''

Kalan 27 günün en iyi şekilde değerlendirilmesi gerektiğini söyleyen Erdoğan, Isparta'da zafer sancağını hep birlikte dalgalandıracaklarını kaydetti. 16 yıldır Türkiye'ye gece gündüz hizmet ettiklerini ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Türkiye'nin kalkınması içini refahının yükselmesi için gayret ediyoruz. Isparta gelişsin, güçlensin diye 2002 Kasım'ından beri aralıksız ter döküyoruz. Bugüne kadar çalışmaktan yorulmadık. Aşkılan koşan yorulmaz. Makam ve mevkilerin, koltukların bizi hedeflerden saptırmasına, yolumuzdan alıkoymasına fırsat vermedik. Bugünde ilk günkü gibi heyecanlıyız. İlk günkü gibi 81 ilimize, 81 milyonun her ferdine ayrım yapmadan hizmet götürüyoruz” dedi.

''AFRİN'DE 4 BİN 480 TERÖRİST ETKİSİZ HALE GETİRİLDİ''

Türkiye'nin 16 yılda büyük rekorlara imza attığını söyleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, ”Ulaşımda, yatırımda, ekonomide, savunma sanayiinde, sağlıkta, eğitimde cumhuriyet tarihinin en büyük hamlelerini gerçekleştirdik. Bölücü örgütünden FETÖ'süne içeriden ve dışarıdan gelen tüm saldırılara karşı birlik ve beraberlikten, kardeşlikten asla taviz vermedik. Türkiye bu başarıyla dosta güven, hasımlarının yüreklerine korku saldı. Son rakamı vereceğim, Afrin'de son olarak geldiğimiz nokta teröristlerden 4 bin 480'ini etkisiz hale getirdik. Güvenlik güçleri Mehmedimizin kanını yerde bırakmadı. Kuzey Irak'ta PKK'lı 419 teröristi etkisiz hale getirdik. Yurt içinde 405 teröristi etkisiz hale getirdik. Nerede terörist varsa Mehmetçiğimiz orada. Bu ülkenin refahı, huzurunu kimse bozamayacak. Ama dirayeti olan bir iktidar olursa. Çıraklarla mıraklarla bu iş olmaz. Bu iş yürek işi yürek. Bu iş kürekle olmaz. Bunlar ne diyorlardı. Afrin'de ne işiniz var diyorlardı. Bizim ülkemizin sınırlarını taciz edenlere asla dur durak bilmeyiz, üzerine gideriz” ifadelerini kullandı.

 ''BU İŞ VERGİ MEMURU İLE OLMAZ''

Dünyada fakir ülkelere elini uzatan birinci ülkenin Türkiye olduğunu vurgulayan Erdoğan, “Hamd olsun. Verdikçe zenginleşiyoruz. Şuanda büyümede 7,4 ile bir numarayız dünyada. Çıkmış birileri yok kurmuş, yok şuymuş, geçin o işleri. Kurla murla bizi vuramazsınız. Bu manüpilasyonlarla bizi vuramazsınız. Bak çıkmış birisi de diyor ki, ‘Kanal İstanbul'u yaptırmayacağız.' Öbürü biz yatırımları durduracağız. Ya senin bütçen boş diyor. Ya sen anlamazsın ki bu işten. Ekonomi bizim işimiz. Geldiğimizden bu yana kaynakları çeşitlendirerek bu yatırımları yaptık. 25 havalimanına 29 daha ilave ettik. Bunlara kalsa onlar havalimanı falan yapmaz. Doğru dürüst yol yoktu, bu bölünmüş yolları yaptık. Duracak mıyız? Bunlar ne derse desin biz yatırımlarımıza devam edeceğiz. Diyor ki bu Erdoğan, Yavuz Sultan Köprüsü’nü yapmış bende gelirim 4'cüyü yaparım diyor. Senin ne haddine. Bir taraftan onu yaptırmam, şunu yaptırmam diyeceksin. Öbür taratan 4'ncüyü yaparım diyeceksin. Nasıl neyle yaptıracaksın. Biz her şeyin bütçedeki parayla yapılmayacağını bilen bir ülkeyiz. Şuanda Türkiye G-20'de. Bunlar tartışılıyor, konuşuluyor; nasıl yaptınız, kamu-özel ortaklığını nasıl kurdunuz. Biz bunları dünyaya anlatıyoruz. Ve bu iş vergi memuru ile olmaz, ekonomiyi yönetecek sevk ve idare ile olur” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 19:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-27 19:20:09

AYDA ON MiLYON DOLAR ZARAR YAPAN YAPAN KÖPRÜDENMi BAHS EDiYOR HALKIMIZIN O KÖPRÜDEN GECMEYE PARASI YOK AMA O YATIRIMI YAPANLARA ALACAKLARI PARAYI GARANTiLEMiSiN BÖYLE YATIRIMLAR BORC BATAGINDAN BASKA BiR SEY DEYiLDiR

Avatar
Fikrettin 2018-05-27 19:06:28

önemli olmaz olurmu ? Yatirimlarin önemi komisyon alanlar icin bir de devlet garantisi ile kar yapacak sirket icin var, evet cok dogru! Köprü yaparsin gecmiyenlerde para öder hastahane yaparlar hasta olmayanlar da para öder.Sen yatirim yapmiyorsun milleti peskes cekiyorsun!

Misafir Avatar
aynen-kardeş 2018-05-28 08:40:16 @Fikrettin

PKK da yıkmak için var, Fetöde yıkmak batırmak için vardı. onlarla beceremeyen şer güçleri şimdi CHP, HDP, İYİ PARTİ ve daha satılmış karakterleri birleştirip Türkiyemizi yıkmaya gayret ediyorlar. ALLAH cc nin yardımı ile inşaAllah bunları sandığa gömeceğiz. izin vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İstanbul 2018-05-28 08:35:28 @Fikrettin

Mide bulandırıyorsun artık----PKK nın midesi bulanıyor, Fetönün midesi bulanıyor, tüm hainlerin midesi bulanıyor. geberin bulantınızdan. HAİNLER SİZİ. . Yüce Türkiye halkı DEVAM DİYORUZZZZZ.DEVAAAMMMM.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Mide bulandırıyorsun artık 2018-05-28 07:34:28 @Fikrettin

Halk bıktı, her gün aynı görüntü aynı yalanlar.
Lanet olsun bi defol git artık igrenc herif.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cumhur ittifaki cephesinde 2018-05-28 01:02:22 @Fikrettin

bambaşka yeller esiyor kokusu yakinda cikar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
israf nasilmis görün a cevap 2018-05-28 00:46:20 @Fikrettin

cok haklisin millet ac bunlar habire yiyiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
israf nasilmis görün 2018-05-27 22:19:22 @Fikrettin

http://www.diken.com.tr/itibardan-tasarruf-yok-bakan-kayadan-kamu-personeline-135-bin-liralik-iftar/ Artik cadirlar da yetmiyor lüks otellerin restorantlari daha cazip.-

Beğenmedim! (0)
Avatar
İlk er 2018-05-27 18:48:10

Birde bu ülkeye açtığın zararlardan bahsetsen

Avatar
reiz lokanta açtıgım zaman 2018-05-27 18:50:22

yemek yememiş kişilerin evine icra göndericem.çünkü lokantayı açarken günde bin kişi yemek yemeli diye GARANTİ VERDİM.verdigim garanti üzerine çok rahatım hiç yemek yapmadan para toplucam senin fikrin sayesinde.

Misafir Avatar
1150 odali sarayda at kosturduklari yetmedi 2018-05-27 22:08:55 @reiz lokanta açtıgım zaman

birde SARAY a AT ciftligi
http://www.halkizbiz.com/m/gundem/kacak-saraya-at-ciftligi-kurulacak-h11950.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-27 22:08:22 @reiz lokanta açtıgım zaman

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp erdogan 2018-05-27 22:07:47 @reiz lokanta açtıgım zaman

bizlere 3 bes cocuk yapin diyor demi sutten yuzde 8% kdv bebek mamasindan yuzde 8% kdv cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv bebeklerimiz icin bile yuksek kdv oduyoruz gunah gunah bizler bu masrafla nasil cocuk yapalim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
biz cok masrafli cumhurbaskani istemiyoruz 2018-05-27 22:05:14 @reiz lokanta açtıgım zaman

musluman olarak israf a karsiyiz neymis kislik saray yazlik saray bi yigin koruma ordusu saray a isci ordusu bi yigin masraf kac tane mercedes arabalar ucaklar denetimsiz ortulu odenek filan fisman yeter yahu yeter israf a son MILLETIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE BEY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-27 22:01:43 @reiz lokanta açtıgım zaman

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-27 22:00:19 @reiz lokanta açtıgım zaman

UNIVERSITE DIPLOMALARINI VE TRANSKRIPT dahil Millete sunsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANLIGI ADAYLARI VE AILELERI 2018-05-27 21:57:55 @reiz lokanta açtıgım zaman

VE YAKIN AKRABALARI MAL BEYANINDA BULUNSUN ASIRI ARTIS VARSA INCELENSIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yol kopru hastane okul universite 2018-05-27 21:49:12 @reiz lokanta açtıgım zaman

bu zaten devletin gorevi bununla ovunulmezki ayip yahu ayip o kadar vergi parasi oduyoruz cebinizdenmi oduyorsunuz??? milletin vergisinden diyecem ama kopruyu sehir hastanelerini borcla yapmisiniz ee bizim vergi paralarimiza noluyor ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2018-05-27 21:46:25 @reiz lokanta açtıgım zaman

https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-27 21:45:11 @reiz lokanta açtıgım zaman

Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR
https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp ayip ayip ovundugun seye bak 2018-05-27 21:42:56 @reiz lokanta açtıgım zaman

yapilan kopruler dolar bazinda hazine garantili borc degilmi ?? gunde galiba 40000 arac garantisi verilmis yapilan sehir hastaneleri de hazine garantili borc
birde hasta garantisi verilmis akp bizlerin hasta olmasini bekliyor uzucu
nereye el atsan borc 450 milyar dolar borc borc borc 1 tane fabrika kurdun mu ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dolar bazinda yapmalisin 2018-05-27 21:37:44 @reiz lokanta açtıgım zaman

dolar artikca lokantan altin yumurtlayan tavuk olur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ispartali 2018-05-27 20:08:07

Suleyman demirel unuversitesini havalimanini ve havalimanindan ispartaya yani baladiz isparta arasindaki duble yolu biz yaptik dedi burda agzim acik kaldi hepsi demirelin ispartaya hatirasi idi demirelin kemikleri sizladi bugun .bi sehir hastanesi var 16 yildir ispartaya tek hizmet o da vatandasa folari boz derler hastane odemesi taksitlerini dolara baglarlar memnun olan yok ama millet alkisliyor iste birde isparta antalya arasi derobogazi yolu var 16 yildir duble olacak her secim anlatilir halbuki bu yol isini karincalara verse idik simdiye biterdi kisacasi ispartalilar uzgun demirele saygisizlik oldu herkes alkisladi onun eserlerini akp yapti gozuktu

Avatar
52 2018-05-27 20:33:02

sayın tayip hangi ülkeden söz edyiyor türkeyemiz değil çünki 16 senede güzel vatanımızın anasını bellediler birde şu bakan çocuklarından ve kendi çocuklarının nasıl zenginlediğini anlatsın sayın tayip bey resmen masal anlatıyor almış bir avuş anarşist akp yandaşını arkasına ülkeyi esir alacağını sanıyor geç bunları geç yemezler

Avatar
EYYY TAYYIP BEY 2018-05-27 21:35:12

1 Tane Fabrika Kurdunmu ??

Misafir Avatar
Heee kurdu 2018-05-27 22:21:01 @EYYY TAYYIP BEY

Rüsvetci ve komisyoncu fabrikasi. Devleti soyanlar bir üst sinif oluyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
demir kaya 2018-05-28 03:34:48

ülkenin icin e sıctın hala ötüuorsun bozuk göt..ne ilim biliyorsun ne bilim sonunda sarayındaki cok bilen soytarıların sayesinde olacak....