Flaş Haber
Kapat

Erdoğan’dan atama isteyen öğretmene büyük tepki

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rize mitingi sırasında atama isteyen bir öğretmene 'Onu Kılıçdaroğlu'ndan iste' yanıtını verdi.

Erdoğan’dan atama isteyen öğretmene büyük tepki

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rize mitingi sırasında atama isteyen bir öğretmene 'Onu Kılıçdaroğlu'ndan iste' yanıtını verdi.

13 Haziran 2018 Çarşamba 20:19
Erdoğan’dan atama isteyen öğretmene büyük tepki

24 Haziran seçimleri yaklaşırken AKP mitinglerinde tansiyon yükselmeye devam ediyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, memleketi Rize’de atama isteyen bir öğretmeni fırçalaması sosyal medyanın gündemine oturdu.

“ONU KILIÇDAROĞLU’NA SÖYLE”

Atanamayan öğretmenin feryadına tepki gösteren Erdoğan, “Onu Kılıçdaroğlu'na söyle, o halletsin, o yapar size onları” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 20:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tok adam acin halinden ne anlar! 2018-06-13 20:47:19

Ögretmen evine ekmek götüremiyor umrundami ! kendi cocuklari ve yedi sülalesi karun gibi zengin oldular. Sigirlarin yüzünden TC bu herife mecbur kaliyor.

Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:36:33 @Tok adam acin halinden ne anlar!

https://odatv.com/diyanet-turk-ise-fark-atti-14061806.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
30 milyon muhtaç 2018-06-14 11:34:22 @Tok adam acin halinden ne anlar!

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/611475/30_milyonu_muhtac_hale_getirdiler.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eyyy akp millet ne yiyecek ne icecek 2018-06-14 11:29:57 @Tok adam acin halinden ne anlar!

eyyy akp millet ne yiyecek ne icecek bir saat sonra @Muharrem İnce
ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
masallara karnimiz tok 2018-06-14 11:28:41 @Tok adam acin halinden ne anlar!

ALERJİ YAPAN SÖZ = Erdoğana karşı olmak = işçi = hepsi ayni troll... merak ettim troll maasin dolar bazindami ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işçi 2018-06-14 10:32:00 @Tok adam acin halinden ne anlar!

Erdoğana çok kızıyorum. eskiden ssk da muayene olmak için bir tam gün lazımdı, bir tam günde ilaç yazdırma ve para ödeme birde ilaç alma için ayrı bir zaman iş yerimden en az 2 gün kaytarıyordum. şimdi randevulü sistem bir saatte muayene ol ilacını istediğin eczaneden al. hatta doktorun işyerinde dışarı çıkmadan muayene ol ilacın ayağına gelsin. ne bu ya işten kaytaramıyoruz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Erdoğana karşı olmak 2018-06-14 10:29:39 @Tok adam acin halinden ne anlar!

Emekliyim. gece kalkıyordum saat 2 de 3 te emekli maşı kuyruğuna gidiyordum hemde karımın dırdırından kurtuluyordum neden bu bankamatikleri getirdin her bankadan her saat maaş alma kolaylığını getirdinki? bu yüzden sana karşıyım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Erdoğana karşı olmak 2018-06-14 10:27:06 @Tok adam acin halinden ne anlar!

Ben öğretmendim maaşım yetmiyordu limon satıyordum, neden benim maaşımı artırdın ek işimden ettin? ne güzel gece konduda oturuyordum ara ara akan çatısını tamir edip kendime meşguliyet buluyordum şimdi apartmanda lüks evlerde oturuyorum beni tatı yapmaktan mahrum bıraktın .

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Erdoğana karşı olmak 2018-06-14 10:23:33 @Tok adam acin halinden ne anlar!

Neden karşı olunur?
neden hava kirliliğini bitirdin şehirlerde ne güzel kir soluyorduk, neden doğal gaz getirdin negüzel kömür taşıyorduk soba yakıyorduk her yıl evlerimizi boya yapıyorduk perdelerimiz çabuk kirleniyordu. neden her ile uçak getirdin otobüslerle gidiyorduk, neden bölünüş yollar yaptın ne güzel tekk sıra kuyrukta tın tın gidiyorduk, neden hızlı tren kara ternde pas kokuyorduk ne gizel.... çokda saymaya zamanda sayfalarda yetmez. biz geri zekalılar işte sana bu yüzden karşıyız ey erdoğan.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ALERJİ YAPAN SÖZ 2018-06-14 10:20:09 @Tok adam acin halinden ne anlar!

BAŞ komutan ince !!! ALLAH KORUSUN. bu adam kılıçdaroğlunun ipi ile dolaşıyor. kılıçdaroğluda AVRUPANIN, İSRAİLİN İPİ İLE DOLAŞIYOR. elindede hançeri var fırsatı bulursa Türkiyenin kalbine saplayacak. bunu anlamayan varmı daha?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-06-13 23:03:38 @Tok adam acin halinden ne anlar!

1923 DAHA SASIRACAK COK SEY VAR 1981 MARMARA ÜNiVERSiTESi 1950 DE 70 TALEBELi SINIF ÜNiVERSiTE KURULMADAN DiPLOMA ALMIS DOGMADAN 4 SENE ÖNCEDE iLK OLULA GiTMiS

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1923...ANKARA. 2018-06-13 22:14:51 @Tok adam acin halinden ne anlar!

hiç şaşırmadım, ülkeyi sn. kılıçtaroğlu yönetiyor zannetmiş olabilir mi... ambulansı çeken kızak köpeklerini , 200 yıllık chp zihniyeti olduğunu, 37 yıldır açık olan havalimanını kendi açtığını zannederken de şaşırmadım...

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-06-13 21:14:24

Bu Nasıl bir cevap. Cumgur Başkanı olmak istiyorsun böylemi olacaksın cok yazık.

Misafir Avatar
@D x****** 2018-06-13 21:34:29 @D

a ka pe baskani tayyipin kimyasi bozulmus , o soru soran ögretmene cevap verirken suratindan pislik dökülüyordu! Tayyipin bittigine sahit olduk ister tekrar iktidar olsun ister olmasin tayyip tükenmistir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kerim Abdul Cabbar 2018-06-13 21:04:05

Suc öğretmende. Neden iş istiyorsun, ihale isteyeceksin.

Misafir Avatar
@Kerim Abdul Cabbar x 2018-06-13 21:09:47 @Kerim Abdul Cabbar

adam bilalin sinif arkadasi degilse ihaleyi alabilirmi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-06-13 21:35:26

Yorum yapan arkadaşlar yanlış anlamışlar diyorki 24 hazirandan sonra ben yokum Kılıçdaroğlu yapacak atamaları.

Avatar
Muttalip 2018-06-13 20:37:12

Biraz önce perincek fox tv de fetöyü hapisten kurtarmak icin yüzlerce kilometre yürüdüler diye chp ye iftira atti! Demogojiden baska bir sey yok sadece kaf kalabaligi!

Misafir Avatar
laf konuştu bal kabagı 2018-06-13 22:52:49 @Muttalip

koy tabaga ye sabaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
reizzz reizzz o kafayı degiştir 2018-06-13 22:51:20 @Muttalip

tamam tamam tamam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Muttalip x******* 2018-06-13 22:36:16 @Muttalip

Pericek kendisini peygamber ile kiyaslayip ,"Peygamberinde önce cok oyu yoktu" diyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Muttalip x***** 2018-06-13 21:56:49 @Muttalip

Perincegin bir söylemide Ermeni soy kirimi iddialarini bitirdik demesi.Iste AHIM karari: (( İsviçre tarafından soykırımı inkâr” ettiği gerekçesiyle mahkum edilen Doğu Perinçekin ifade özgürlüğünün ihlal edildiğine hükmetmiştir.
arara göre, 1915 olayları meşru bir tartışma konusu olup, bu tarihte yaşananlara ilişkin farklı görüşler ifade özgürlüğünün koruması altındadır. Ayrıca, 1915te yaşananların Holokost ile karşılaştırılması da asla mümkün değildir. )) anca milleti kandiriyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Muttalip x ******** 2018-06-13 20:41:57 @Muttalip

türkiyede olan olaylarin iyilerini kendine mal eden bir sahis konusup duruyor .asli astari yok atip tutuyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
buna biri soylesin 2018-06-13 21:25:58

sorumlu yetkili kilicdaroglumudur senmisin adan ne dedini sasirmis her seyi bir birine katistirmis yolcudur bilesiniz kilicdarogluna birakiyor ince ince susturdu bitirdi

Misafir Avatar
edep ya edep 2018-06-13 22:46:21 @buna biri soylesin

sen bir hicsin, sen saray duvarlari arasina saklanan bir korkaksin. 3000 korumayla dolasan ve bunun parasini adini söyleyemedigin Türk Milletine ödeten zavallisin.
Sadece Türk Milletinin parasinin üzerinden elini cek bak o zaman kusa döneceksin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-13 22:02:43

Avantasız işleri Kılıçtaroğluna havele ediyor

Misafir Avatar
Hayati dayı x 2018-06-13 22:07:05 @Trabzonlu Hayati dayı

Yine kapak yaptin , Helal olsun!

Beğenmedim! (0)
Avatar
genc sarı 2018-06-14 01:16:50

tabiiki kılıctaoglu yapacak sen rezanının önüne yatmadınmı apo feto abd israil yunan iti