Esad'dan flaş Afrin açıklaması

Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad, Türkiye'nin düzenlediği Afrin harekatının Ankara'nın teröristleri destekleme politikasına dayandığını savundu.

Esad'dan flaş Afrin açıklaması

Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad, Türkiye'nin düzenlediği Afrin harekatının Ankara'nın teröristleri destekleme politikasına dayandığını savundu.

21 Ocak 2018 Pazar 18:49
Esad'dan flaş Afrin açıklaması

Sputnik'in haberine göre Esad, Türkiye'nin Afrin hamlesinin Suriye krizinin başından yürüttüğü terörizmi destekleme politikasından ayrı olmadığını söyledi. Suriye resmi haber ajansı SANA'nın aktardığına göre Esad, İran Stratejik Dış İlişkiler Konseyi'nden heyetle Şam'da bir araya geldi.

Esad, görüşmede "Türkiye'nin Afrin'e düzenlediği sert saldırı, Türk yönetiminin Suriye krizinin ilk gününden bu yana izlediği ve temelde terörü ve terör örgütlerini desteklemek üzerine inşa edilen politikasından ayrı tutulamaz" ifadelerini kullandı.

Suriye hükümeti, Suriye'nin ayrılmaz bir parçası olarak nitelediği Afrin'e yönelik harekatı kınamıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 18:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EY RECEP ! KARDEŞ ESAD İLE ACİL BARIŞ ! 2018-02-03 02:06:21

ÇOK YAŞA TÜRKİYE VE SURİYE !
KAHROL SİYONİST AMERİKA VE İSRAİL ! KAHROL PKK - PYD - IŞİD !

Avatar
Zübük 2018-01-21 18:59:49

Besar Esad kadar vatanini seven bir lider yoktur. Suriyeye yapilan baskilar baska ülkeye yapilsaydi bazi siyasetciler solugu dis ülkelerde alirdi.

Misafir Avatar
Yörük 2018-01-22 21:05:44 @Zübük

ben katılmıyorum 20 sene elebaşını suriyede koruyan kişi bu devlet değilmi ALLAH belasını versin

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
bu konuda 2018-01-21 19:11:15 @Zübük

sana katiliyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
perincek cok dogru demis 2018-01-21 18:55:46

Sayın Beşar Esad Amerikan emperyalizmine karşı kahramanca bir savaş yürütüyor.

Misafir Avatar
yo joo seni 2018-01-21 20:20:25 @perincek cok dogru demis

pekledim

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
yoo 2018-01-21 20:18:48 @perincek cok dogru demis

benim zekaa cok eye be

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Ne zaka beee! 2018-01-21 19:16:01 @perincek cok dogru demis

Dogrulari görmen icin ismini yazdigin herifimi bekledin ?

Beğenmedim! (7)
Avatar
Nurali Boz 2018-01-21 20:09:01

Sayin Essadd Dogru soyluyor receb kudurmus bir it"tir Dune kadar Pkk nin altina yatip hamile kalanlar simdi afrinde doguracaklar ypg nin baskanini ahirda agirlayan bu sahtekar katil erdogan degilmiydi suriyeyi senmi yoneteceksin be katil deas mis isid ulan isid ile berabersiniz anadolu cocugunun orta dogu batakliginda ne isivar teroru azdiranlar teroru durdurmalari mumkunmu pkk yi bu guce kim getirdi sor vatandas sor kefen giyenleri gondersene ulan piyon yazik fidanlarimiza pisipisine o bataklikta can veriyor Allah varsa eger tez elden belani versinde ulke nefes alsin ejdadini ,,,,

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-01-22 21:10:56 @Nurali Boz

öcalanın altına yatan esad değilde kim kac sene besledi ONU YAZIN PKK BOARAZANIESAD AZ KALDI şehidlerin öldürdüğün halkının KANINDA boğulacaksın

Beğenmedim! (0)
Avatar
suriyenin toprak butunlugu 2018-01-21 18:56:36

ulkemizin toprak butunlugudur

Misafir Avatar
PEACE FOR SYRIA USA GO HOME 2018-01-21 20:17:47 @suriyenin toprak butunlugu

Beşar Esad Seni Cokkkk Seviyoruz

Beğenmedim! (1)
Avatar
demir kaya 2018-01-21 19:00:18

adam dogru söylüyor öso denilen işidin aynısı vede hırsız mehmetlerimizi bunlar ın sag kalması icin kullanıyor ordunun memleketi durumu işler acısı 100 yıl önceki kepazelige dogru adım adım ülkeyi götürüyor bu soysuzlar

Avatar
yanlız ayı 2018-01-22 08:31:54

tabi ona görede öso terörist oluyor demekki .şerefsiz.

Avatar
bay zaharov 2018-01-22 08:33:07

ulan ben bu adamın bıyıklarını bir tarikatta görmüştüm türkiyede olanlarda var ama nerde