banner87

Hatay'dan Afrin'e top atışı yapılıyor!

Reyhanlı'nın sınır bölgesinden Suriye'nin Afrin bölgesine top atışı yapılıyor.

Hatay'dan Afrin'e top atışı yapılıyor!

Reyhanlı'nın sınır bölgesinden Suriye'nin Afrin bölgesine top atışı yapılıyor.

13 Ocak 2018 Cumartesi 15:39
Hatay'dan Afrin'e top atışı yapılıyor!

TSK’nın Reyhanlı’dan Afrin’deki YPG mevzilerine top atışı yapıldığı duyuruldu. CNN Türk televizyonundan İsmail Umut Arabacı’nın duyurduğu haberde top atışlarının aralıklarla devam ettiği belirtildi. Sınır bölgesinden yapılan atışların Reyhanlı ilçe merkezi ve Cilvegözü sınır kapısından da duyulduğu belirtiliyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün Elazığ’da AKP il kongresinde yaptığı konuşmada Afrin bölgesinde kendilerine verilen sözlerin tutulmaması durumunda bir harekat başlatılabileceğini söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.01.2018 16:04
Anahtar Kelimeler:
AfrinSuriyeReyhanlı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yıldız 2018-01-13 17:56:51

Maan adası Malta adasını untturmak için at atabildiğğin kadar top ne olacak? Afrinden kaç saldırı olmuş Belalarını arıyorlar..Kürtler yerine İŞİD i destekleyip KAYIP etti Akp faturayı "GELİN BİRLİKTE ÖDEYELİM" diyorlar..Millete yanlış politikalarının faturalarını ödetecekler çok tehlikeli oynuyor Akp.

Avatar
abdi 2018-01-13 16:36:14

abd vize yasagini kaldirdigindan beri t.c. i abd nin her istedigini yapiyor buna eminim bu ic kamuoyu aldatmasi hicbirsekilde abd suriye politikasina akp saldirisi olmayacak buna Allah kadar eminim akp abd ye bir nevi biat etmistir

Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-13 18:21:14 @abdi

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP 2018-01-13 18:17:33 @abdi

Yurtta Sulh, Cihanda Sulh

Beğenmedim! (0)
Avatar
Durmuş 2018-01-13 17:54:41

Kaddafi kötü gitti..Saddam kötü gitti Esadı Rusya ayakta tutuyor..Erdoğanı da Almanya Fransa..Sağıyorlar Türkiyeyi..Akp yi saldırtıp Tayyibi yargılarlar..ABD getirdi ABD götürür olan bize olacak..

Misafir Avatar
soylu_ 2018-01-14 14:39:58 @Durmuş

Durmuş, arkadaş büyük lokma ye büyük laf söyleme demiş büyükler. saddam kaddafi ne olduysa tamma. esed tamam. Erdoğanı Almanya Fransa sağıyor demen ne büyük bir ihanettir. Bu Erdoğan milli teçhzatlarımızı can simidi nitelikli özellikle askeri teçhizatımızı kendimiz yapmaya başladık . AK parti döneminde ihracat ithalata nerdeyse denk duruma geldi. ak parti öncesi ithalatı ihractın karşılaması yüzde 15-20 lede idi. kuzum aklımızı başımıza alalım. biz liderimize sahip çıkarsak Türkiye kazanır. bir zamanlar saddamın devrilemsine sevinen ıraklılar şimdi saddamı mumla arıyorlar, kaddafi ha kesa. akıllı olalım. kişisel çıkarlarımız yüzünden ülkemizi tehlikeye düşürmeyelim. liderimize sahip çıkalım.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Durmus bilmise cevabum 2018-01-13 17:56:16 @Durmuş

Durmus sen inek mi demek istedin yani..

Beğenmedim! (0)
Avatar
fark 2018-01-13 16:43:26

abd ve kurtler bir konusuyor yuz is yapiyor turkuye yuzmilyarkere trilyon konusuyor sıfır is yapiyor .OLUP BITEN BU KIMSE KIMSEYI KANDIRMASIN

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORSUN tayyip bin ŞERİNDEN..AMİN 2018-01-13 20:15:26

Şuna eğitim atışları deseniz daha doğru olur .!! Palavra ,yalan hepsi yalan .tayyip bin havası tayyip bin PALAVRASI yalan sadece dağı taşı bombalayan eğitim atışları .Kesin böyle bir bombala yok ÇÜNKİ abd leri nuna MISADE etmiyor pkk abd nin müttefiği saçlarının 1 teline bile zarar gelmesini istemediği gibi PKKLA bir olur paldır gürdür MÜTEFİĞİMİZ DEDİĞİ VE ZRMİN HAZILADIĞI OLAYI ERKEN ÖNE ÇEKER BAHARI BEKLEMEZ DOĞU VE GÜNEY DOĞUYU ELE GEÇİRİR TANRI KORUSUN BU yorumu atarken bile tüylerim diken ,diken oluyor tam 7 seneye yakındır abd nin sorunu İşid deyildir abd MÜTEFİĞİM dediği PKK ile BİR OLUP MAKSADI TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ KÜRTİSTANI KURMAK. bunu sağır sultanda duydu kör sultanda gördü ..!! Abd ırak ,SURİYEYİ halleri tek sorun TÜRK VATANIMIZ VE İRAN ,İRANİ BİLE KARIŞTIRDI abd zaten TÜRK VATANIMIZA saldırmak için en ufak bir kıvılcım bekliyor pkklı yeterince zaten teknolojinin en moderen ağır silahları ile donatı ve tam 7 bin amerikan askerinize suriyeye yığdı bakın tam 7 bin 500 abd askeri var .Bu abd askerlerinin içinde annesi ,babası TÜRK ,VE KÜRT olan abd de doğmuş kürtçe, TÜRKÇE bilen abd askerleri yerin kulağı var bunlarida pkk kıyafeti içerisinde MÜTEFİĞİMİZ DEDİĞİ pkklı teröristlerin içine yerleştirdi . Dolayısı ile TSK..ANGAJMAN KURALARI İÇERİSİNDE KISTLI BOMBALADIĞIMIZ DEDİĞİ YERLER SURİYE DEYİL TSK..LERİNİN EĞİTİM ATIŞLARI BUDAD tayyip bin PALAVRASI YALAN ..YEMİNLE YALAN hatirlatirim bir zamanlarda efgan ala ve mit müşteşarı hakan fidan ve değerleri OSLADA İHANET SÜRECİ MASASINDA TÜRK VATANIMIZI BÖLME PLANLSRI YAPMIŞTI İŞTE o zamanda tayyip masaya oturumda ŞEREFİM ,NAMUSUM ÜZERİNE YEMİN EDRİM ITURMADIM DEMİŞ YALAN YERE ŞEREFİ ,NAMUSU ÜZERİNE YEMİŞ ETMIŞTİ İNSANLAR ŞEREFİ NAMUSU İÇİN YAŞARLAR YAŞAYAMANLARDA,ÖLDÜRÜR KENDİNİ .her neyse konu tayyip yalan söylüyor sadece palavra TÜRK ULUSU BİZLERİ HER ZAMANKİ PALAVRALARI İLE GAZA GETİRİYOR TEK ADAM OLMA PALAVRASI SEÇİMLERE AZ KALDI ..2019 için dolayısı ile kesinlikle PKK YA SALDIRI VEYA TOP ATIŞLARI DEYİL SADECE EĞİTİM ATIŞLARI BOŞ DAĞA TAŞA hiç tayyip ABD LERİNİN MÜTEFİĞİMİZ DEDİĞİ ÜSTÜNE TİTREDİĞİ MZEL ASKERLERİ PKK YA TOP ATIŞI YAPTIRIRMI YA AKLINIZ ERİYORMU İLTE O ZAMAN KIZILCA KIYAMETİ KOPARIR ABD BU DEFA SADECE DOĞUYA VE GÜNEY..DOĞUYA DEYİL TANRI KORUSUN ÜLKEMİZİ BİR SURİYE YAPAR ÜLKEMİZ TÜRK VATANININ TAMAMINA GİRMEYE KALKARKİ İŞTE O ZAMAN FACİA ,FELÂKET DEHŞETİ YAŞARIZ TANRI KORUSUN YUKARI YAZDIĞIM GİBİ ABD ASKERLERİNŞN İÇİNDE ANNE BABASI TÜRK ,KÜRT,DOĞUMLU ABD ASKERLERİ VAR BUNLAR HEM TÜRKÇE, HEM KÜRTÇE BİLEN PKK NIN SÖZDE ÜNİFORMASI,ALTINDAKI KOMONDA LARI Kİ BUNLAR TÜRK VATANIMIZIN HARİTASINI AVCUNUN İÇİ GİBİ BİLEN ABD ASKERLERİ ..DOLAYISI İLE AMAN TANRIM ĞLKEMİZİ KORU TANRIM SAKİN GÖSTEME BÖYLE FACŞA VE DEHŞETİ FELAKETİ BUNLAR TERÖRİST PKKLI 40 SENELİK DÜŞMANIMIZ TERÖRİST ..GÖZÜ HİÇ 1 ŞEYİ GÖRMEYEN TERÖRİSTLER VE DĞNYANIN SÜOER ÜLKESİ İLE MÜTEFİK VE DESTEKLENİYORLAR TAM BİR ORDU GİBİ EĞİTİLDİLER VE DONATILDILAR .Dolayısı ile konu tayyip 'in seçimler için yine palavrası ,yakanı ..şnanmayın 2019 için yine başladı PALAVRA ATMAYA VE EĞİTİM DĞZEYİ YETERSİZ OLAN HALKIN BEYNİNİ YIKAMAYA SEÇİMLERE AZ BİR ZAMAN KAKADA KÖMÜRE ,MAKARNAYA ,ALTINLARA ,BEYAZ EŞYAYA VE HEYYYYY YARATILANI YARATANDAN DOLAYI SEVDİĞİM KARDEŞLERİM BİZ KEFENİMİZLE ÇIKTIK YOLLARA DEMEYE .Dolayısı ile PALAVRA. Geçin bu satışlarmış numaralarını .

Avatar
hasan ali 2018-01-15 04:48:06

biz kimi niye top atışına tutuyoruz ülkemizi işgalmi etmeye calışan var biz iceriden hırsızlar tarafından zaten işgal edilmiş durumdayız

Avatar
aysel 2018-01-13 17:12:56

ne bicim ulke olduk ya sabahdan aksama karilar hamami gibiyiz vidi vidi vidi vidi vidi baska bisey yok erkeklik bu degildir boyle erkeklik olmaz bu ayiptir ayip biz utaniyoz artik sizler vidi vidi dan bikadiniz

Misafir Avatar
ADIL 2018-01-14 08:58:34 @aysel

KARILAR HAMAMI DENMEZ AYIPTIR BIRDE KADINSIN...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hasan ne diyon haha 2018-01-13 18:19:40 @aysel

beni kandiramazsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aysel e cevap 2018-01-13 17:53:11 @aysel

ne dedun ne dedun aysel ne dedun anlayamaduk

Beğenmedim! (0)
Avatar
necip 2018-01-13 17:26:40

hakikaten bu konuyu iktidar her gun evet her gun konusuyor konusuyor sonra yine konusuyor elli yi gececek turkuye bolunecek buyuk kurdusdan kurulacak adana mersin kurdustana hatay elbab idlip suriyelilere gececek KORKARIN BIZ HALA KONUSUYOR OLACAGIZ SABAKHTAN AKSAMA KADAR KONUSACAGIZ YUZYILLAR BOYU KONUSACAGIZ KONUSACAGIZ KONUSACAGIZ VE YINE KONUSACAGIZ

Misafir Avatar
necip aysul gibi yaziyor 2018-01-13 17:54:14 @necip

necup birazdan aysul olacak

Beğenmedim! (0)