İşte Muharrem İnce'nin izlettiği AKP-FETÖ filmi

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Nevşehir mitinginde AKP-FETÖ filmi izletti.

İşte Muharrem İnce'nin izlettiği AKP-FETÖ filmi

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Nevşehir mitinginde AKP-FETÖ filmi izletti.

02 Haziran 2018 Cumartesi 15:26

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Nevşehir mitinginde AKP-FETÖ filmi izletti. Filmde Recep Tayyip Erdoğan, Binali Yıldırım, Bekir Bozdağ, Hüseyin Çelik ve Bülent Arınç'ın terör örgütü lideri Fethullah Gülen'e övgü dolu sözleri yer alıyor.
 

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
CHPMuharrem İnceAKPFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 16:42:32

akp elveda

Avatar
. 2018-06-02 16:49:59

https://odatv.com/erdoganin-gercek-meslegi-ne-02061824.html

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-02 18:54:35

AKP liler,anamın adı Döndü,ben de döndüm diyorlar şimdi,yerseniz.Aynı kaba sıçtıkları herifi tu kaka yaptılar şimdi.

Avatar
aydın 2018-06-02 19:08:21

TACİZCİ İNCE SİZ ÖĞMEDİNİZ Mİ,FETONUN ZAMAN GAZETESİ ÖNUNDE YATMADINIZ MI,BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI FETOYLA ÇALIŞMADIMI

Misafir Avatar
tacizci sensin milleti hergun taciz ediyorsun 2018-06-02 22:36:09 @aydın

utanmaz aydin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet muharrem ince fetocu 2018-06-02 20:57:30 @aydın

MANYAK EDERİM AYDIN SENİ..........recep tayyip erdogan aslında chpli.yani chpliler fetocu .akp liler chp lirecep tayyip erdogan aslında chplirecep tayyip erdogan aslında chplirecep tayyip erdogan aslında chplirecep tayyip erdogan aslında chplirecep tayyip erdogan aslında chplirecep tayyip erdogan aslında chpli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmed 2018-06-03 03:34:50

Saatlerin geriye alinmayip cocuklarimizin sabah karanligina okula korka korka gitigini unutmayınız

Avatar