var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "g1q29b8038", "xqo", "c4302bffffff", "small"]);
banner87

İzmir Tepecik Hastanesi’nde skandal!

CHP İzmir siyasetinin etkili isimlerinden 23. Dönem Milletvekili Adayı Umut Orkun Uğraş’tan, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın CHP Lideri Kılıçdaroğlu’na yönelik ‘SGK’yı batırdın’ açıklamalarına ilişkin çarpıcı bir örnekle cevap geldi. Uğraş, ‘İzmir Tepecik Hastanesi’nde yaşanan skandal görünteleri fotoğraflayarak, eğitimin ardından sağlık sistemini bitiren AKP’dir ‘dedi.

İzmir Tepecik Hastanesi’nde skandal!

CHP İzmir siyasetinin etkili isimlerinden 23. Dönem Milletvekili Adayı Umut Orkun Uğraş’tan, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın CHP Lideri Kılıçdaroğlu’na yönelik ‘SGK’yı batırdın’ açıklamalarına ilişkin çarpıcı bir örnekle cevap geldi. Uğraş, ‘İzmir Tepecik Hastanesi’nde yaşanan skandal görünteleri fotoğraflayarak, eğitimin ardından sağlık sistemini bitiren AKP’dir ‘dedi.

29 Kasım 2017 Çarşamba 22:02
İzmir Tepecik Hastanesi’nde skandal!

Onurcan UYGUR - YURT

Kılıçdaroğlu’na İzmir’den Kanıtlı Destek

Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan’ın, Cumhuriyet Halk Partisi Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik ‘Sosyal Güvenlik Kurumunu (SGK) batırdın’ açıklamalarına İzmir’den çarpıcı bir cevap geldi. İzmir siyasetinin etkili isimlerinden olan ve her fırsatta sosyal konularda açıklamalar yapan 23. Dönem İzmir Milletvekili Adayı Umut Orkun Uğraş, Tepecik Hastanesi’nde yaşanan insanlık dışı görüntüleri kamuoyuyla paylaştı.

Uğraş, ‘AKP eğitimi bitirdiği gibi sağlığı da bitirdi’

Uğraş, “AKP’nin lideri Erdoğan’ın, Sayın Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu’na yönelik yaptığı SGK’yı batırdığına ilişkin açıklamalara Tepecik Hastanesi en iyi cevabı verdi. 2017 yılında İzmir’in merkezinde yer alan ve her gün binlerce hastanın şifa bulmak için randevu aldığı Tepecik Hastanesi’nde skandallar yaşanıyor. AKP, eğitim sistemini bitirdiği gibi sağlık sistemini de yerle bir etti. Hastaneye giden her yurttaş, şifa bulmak yerine çile buluyor. Hastaneye giden her vatandaş acil servislerde saatlerce bekliyor, hastanenin bekleme koltuklarında yatıyor” dedi.

Yaşananlar AKP Gerçeğidir

Tepecik Hastanesi’nde Kulak Burun Boğaz bölümünde insanların koltuklarda yattığını vurgulayan Uğraş, “AKP, vatandaşlarımıza tedavi olmak yerine koltuklarda yatmayı razı gösteriyor. Bugün Tepecik Hastanesi’nde gördüğünüz görüntüler, Türkiye’nin gerçeğidir. İzmir gibi Türkiye’nin 3. Büyük kentinde yaşananlar, diğer şehirlerde nasıl örnekler teşkil ediyordur siz tahmin edin.  Millet AKP iktidarının sağlık politikasıyla kan ağlamaktadır”” diye konuştu.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.11.2017 12:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dursun 2017-11-29 22:15:54

Milyonlarca doları hiç çalışmadan çaldılar "Hoca efendiye söz söyletmeyiz" diye çığırtkanlık yapa yapa birlikte yürüdüler 35 sene bu yolları...Herbirinin milyonlarca dolar gizli halkın emeği çalınşmış dolarlarını şimdi Amerika CEZA diye kesecek..Bunlar bu CEZALARIDA halka ödetecekler...Hasthaneler yandaş-yalaka gizli ihaleler yuvası..Milyonlarca lirada oradan çalıyorlar..Tuvalet kağıtlatrından röntgen cihazlarına kadar güven-denetim yok...Çal çal sonu ne olacak?

Misafir Avatar
chp ve adamları 2017-11-30 08:26:32 @Dursun

umut orkun bu resimlere iyi bak bir daha iyi bak. orası hastanemi yoksa dayalı döşeli evmi? hastane değilmi? o pırıl pırıl yerler neyin nesi? o çiçekler hastanede değilmi? kimin eseri? peki o koltuklarda yatan insanlar kim? neden başka insanlar yok etrafta? yahu utanın kızarın biraz adil olun. bu devlet hastanesinin görüntüsündeki o koltuklara yatan insanları resimleyip altına iftiraları yazmışsın ayıplar olsun. savunduğun kılıçdaoğlu zamanında yerler pastan kirden hamam böceğinden geçilmiyordu. öyle koridorlarda koltuk falanda yoktu. Eğerki kılıçdaroğlunun döneminin ssk sı ile hastaneleri ile bu günkü agk yı hastaneleri kıyaslıyor ve kılıçdaroğlu döneminin daha iyi buluyorsan seni bu yüce halkın vicdanına bırakıyorum. Sonrada senin kendi vicdanına. Kendi vicdanın seni rahatsız eder umarım. Kamu vicdanı zaten sizi hakettiğiniz yerde bıarakmıştır. Etkisiz ve yetkisizsiniz. Ve millet size güvenmiyor.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
coban dan 2017-11-30 08:17:34 @Dursun

ah ah! bir koyun sürüsü görmüştüm. dam arkadan alçak bir yer vardı koyunlar damın üstüne oradan çıkımışlardı. ön cephe üç metre yüksekti nasıl olduysa koyunun bir atladı damdan aşağı inanırmısınız o elli altmış koyunun tamamın aşağı atladı. tabi bacakları kırılanlar hatta ölenler bile olmuştu. sözüm şimdi insanın aklı var ama koyun değilki. biri bir iftira yalan söylüyorsa onun gibi yapmasına, onun peşinden gitmesine akıl musade etmemeli..

Beğenmedim! (0)
Avatar
inan 2017-11-29 22:41:18

tüm trollere hepinioz hirsizin göt kilisiniz isiniz ifdira atmak nasil bir mahlukatsiniz biraz islama sayginiz varsa bu akp kafirlerinin pesinden gitmezsiniz ülke bitmis durumda yakindir emekli parasini alamayacak

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-29 22:45:19

Dünya lideri dedikleri kişi Vatanımızı uçuruma götürüyor

Avatar
inci 2017-11-29 22:14:07

dogru soze ne denir

Avatar
yeter yahu 2017-11-29 22:30:51

kim yolsuzluk yaptiysa kim rusvet aldiysa kim komisyon alicam diye ulkeyi zarara ugrattiysa yargilanmali

Avatar
gunah 2017-11-29 22:33:19

o kadar vergi oduyoruz aldigimiz hizmete bak yaziklar olsun

Misafir Avatar
TEK KELİME 2017-11-30 08:30:29 @gunah

hizmetleri inkar eden, yediğini, içtiğini, gezdiğini, gördüğünü, inkar edene nankör denir. nanköründe burnundan fitil fitil gelir. geliyor ve ölene kadarda nankörler zelil olarak yaşayacak ve öldükten sonrada zelil olacaklar. buda böyle biline.-- yorumcular kendilerine buradan pay çıkartabilirler.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Şimdi CHP zamanı 2017-11-29 22:46:37

Zaten CHP olmasa bu Abdulhamitciler Vatanı beş kuruşa satar

Misafir Avatar
bolu 2017-11-30 08:31:53 @Şimdi CHP zamanı

Asıl bu halk olmazsa chp bu gün abd ile terör örgütleri ile birlikte ülkemizi talan ederler.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Aydin aktrolune cevap 2017-11-29 22:29:17

Aydin sanki ulkeyi CHP yonetiyormus gibi herseyden CHP sorumluymus gibi sabah aksam gomlek degistire degistere CHP ye saldiriyorsun iftira atiyorsun ordu polis mit AKP nin emrinde ulkeyi AKP yonetiyor kapis git parani iftira atmadan kazan