banner87

Karamollaoğlu, AKP ile ittifak şartını açıkladı

Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, AKP ile ittifak konusunda gündem yaratacak bir açıklamada bulundu.

Karamollaoğlu, AKP ile ittifak şartını açıkladı

Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, AKP ile ittifak konusunda gündem yaratacak bir açıklamada bulundu.

16 Nisan 2018 Pazartesi 14:52
Karamollaoğlu, AKP ile ittifak şartını açıkladı

SP Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, çeşitli ziyaretlerde bulunmak üzere geldiği Edirne'de, düzenlediği basın toplantısında, hükümet politikalarını eleştirerek gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve Fransa'nın Suriye'ye yönelik düzenlediği hava operasyonunu eleştiren Karamollaoğlu, sırada Türkiye ve İran'ın olduğunu öne sürdü.

Karamollaoğlu, şunları söyledi:

"Son zamanların en önemli hadisesi, Amerika'nın, İngiltere ve Fransa ile Suriye'yi vurması oldu. Biz bunu hakikaten Müslümanlar için önemli bir gecenin sabahında, sanki sadece Suriye'de, Eset rejiminden değil bütün Müslümanlardan öç almak için yapılan bir saldırı olarak gördük ve lanetledik. Bizi üzen hükümetin yaklaşımı oldu. Yani onlar bunu olumlu karşıladıklarını ifade ettiler, bu kanaate nasıl gelir, idrak etmek, anlamak mümkün değil. Fransız devlet başkanının 'Biz bu saldırıyla Ruslarla Türklerin arasını açtık' diye bir ifade kullanması, bunların sinsi ve haince davrandıklarının bir işareti. Ortadoğu'da bu hadiseler aniden meydana gelmiyor, bir geçmişi var. Bu hadiselerin ulaşmak istediği bir hedef var. Münferit olarak değerlendirmeye kalkarsak çok hata yaparız. Konu ne Eset, ne IŞİD, PYD; bunların hepsi bahane. Esas hedef Irak'tan sonra Suriye'nin parçalanıp bölünmesiydi. Onun arkasından da sıra hiç kimsenin de tereddüdü olmasın, Allah muhafaza etsin, bize geliyor. Türkiye ve İran'a geliyor."

AKP İLE İTTİFAK

Toplantıda 'Hükümet yeniden Milli Görüş gömleğini giyer mi?' sorusu üzerine Karamollaoğlu, şu yanıtı verdi:

"Bu arkadaşlarımız herhalde biraz kilo aldılar, bizim gömlek bunlara sığmaz, giremezler, yırtılır. O kadar büyük, ciddi yanlış adımlar attılar ki telafisi bu arkadaşlar tarafından mümkün değil. Biz bir ittifak kurabilir miyiz? Garip geliyor ama arkadaşlar derse ki 'Biz size devleti teslim ettik, gelin beraber yönetelim, kararları da siz alın' o zaman varız. Ama sil baştan her şeyi değiştirmek şartıyla. Başka türlü ülkenin düze çıkması mümkün değil. Bir numaralı mesele adaletin tesisidir. Adalet olmadan bir ülkede huzur olmaz. İkincisi işin ehline verilmesidir. Bu arkadaşlar işin ehline vermeyi istemiyorlar artık. Çünkü ehil insan geldiğinde 'Bunların yapma dediği işi yaparım, ancak böyle düzelir' diyor. Üçüncüsü de kucaklaşma. Bu memlekette bizim farklı fikirlerde, inançlarda olan insanlar olarak kucaklaşmaya ihtiyacımız var. Huzur başka türlü sağlanmaz ki."

'İKTİDAR, 28 ŞUBAT MEYVESİDİR'

28 Şubat dönemine ilişkin 103 sanığın yargılandığı davada verilen cezalara ilişkin değerlendirmelerde bulunan SP Lideri Temel Karamollaoğlu, AKP iktidarının 28 Şubat'ın meyvesi olduğunu ifade ederek, şunları söyledi:

"Elbette böyle bir kararın çıkması bir bakıma o dönem sıkıntı çekenlerin kalbine su serpti. Ancak biz bir öç alma mantığı ile meselelere yaklaşmayı da doğru bulmuyoruz. Bazıları bu sözümü tenkit edebilirler. Onun için bugünden şunu ifade edelim: İktidar için de söylüyorum, biz geçmiş suçların üzerinde ısrarla duracağımız kanaatinde, insanlardan öç alacağımız mantığıyla iktidara gelmek istemiyoruz. Kimseden öç almak için değil, yanlışları düzeltmek, ülkeyi huzura kavuşturmak, kalkındırmak için varız. Etrafımızdaki ülkelerde de barışının tesisi bizim yönümüzden büyük önem taşıyor. Bu alınan kararlar o gün yapılan yanlışların tescili manasına geldi. Mahkemeler de çok enteresan tavır sergiliyorlar. Yani cezayı veriyor, hapse atmıyor. Sonra bir kısım insanlar, en garibi 28 Şubat dönemi birtakım ifadelerden dolayı bugün hapishanede olan, yaklaşık 20 küsur yıldır hapis cezasıyla cezalandırılmış bulunan insanlar hâlâ hapishanede. Ya hükümetin ya da Adalet Bakanlığı'nın ya da birilerinin bir karar alıp bu yanlışı düzeltmekleri icap eder. Siz 28 Şubat'ın suçlularını cezalandıracaksınız ama 28 Şubat sebebiyle hapse giren mağdurları hapishanede tutmaya devam edeceksiniz. Bu adalet değil. Alınmış olan karar yüreklere bir bakıma su serpmiştir. Ancak bunun öç alma mantığıyla yapılmaması doğrudur. Fakat mağdurların da mağduriyetlerinin de giderilmesi icap eder. Şunu herkes bilmek mecburiyetinde: Bugünkü iktidar 28 Şubat'ın meyvesidir. İster hoşumuza gitsin, ister gitmesin. O dönemdeki baskılar olmasaydı, millette bugünkü iktidarı, bugünkü AK Parti'yi iktidara getirme gayreti olmazdı. Onun içinde iktidarın yaptığı birtakım yanlışları, sırf kendilerine başörtüsünde bir hak verildiği için bütün problemlerin tamamlandığını zannediyorlar. Başörtüsü bir haktır ama ülkenin tek meselesi başörtüsü değildir."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 15:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SP ve Sn.Karamollaoğlu'na 2018-04-16 14:59:53

halkimizin sempatisi her gun biraz daha artiyor. Cunki dogrudan yana yer aldilar, CHP den baskasina oy vermem amma seve seve tam destek.

Misafir Avatar
ossman sen bir manyaksın 2018-04-16 18:11:38 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

urmadan birilerine saldırıyorsun. egonumu tatmin ediyorsun salak . yobaz olabilir birileri ama sen daha da yobazsın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Bize NE oluyor 2018-04-16 18:09:26 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

Buradan yorum yapanlar ve Türkiyede yaşayan herkes . size bize ne oluor birbirimizi yiyoruz? içimden herkese breeee APPPTALLLLARR. diyesim geliyor. BU GÜN BİR OLAYDA ABD , İNGİLTERE , FRANSA AYRI ÜLKELER OLMASINA, AYRI IRK VE İNAÇLARA SAHİP LMALARINA RAĞMEN BİRLİK OLUYORLAR. Kİ KENDİ ÜLKELERİ BASKI VEYA SALDIRI ALTINDA DEĞİL. erkekseniz bu ülkelerin birine bir saldırı planlayın kafanızı kopartırlar daha saldırıyı yapmadan . peki Türkiyede yaşayan geri zekalılı bir birini yiyen aptallara ne demeli? ya zır cahillsiniz . şimdi bu dakikada herkes bir birinden özür dilemeli ve bundan sonra birbirinizin kalbini kırmamak, bir birinize hakaret etmeden konuşlak kaidesi ile bir kardeşlik içinde olmayı yeylemek hedeflemek dileyi ile. . yorumlarınız bekliyorummmm!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ossmann'a cevap 2018-04-16 17:13:02 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

ispatlanmadikca sivas katliamini bir kisi veya parti ile iliskilendirerek dogru deyil ,her mutedeyyinin de yobaz olmadigina gore, ilkeler ittifakini zedelememeye dikkat edelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ossmann,a devamı... 2018-04-16 16:32:01 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

unutmamalıyız hiçbirimiz , 23 000 kişi ile 36 gün süren ankette bile , akp MHP oyları yüzde 44 ü zor buldu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ossmann, a 2018-04-16 16:27:34 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

doğru yazdıkların arkadaş, fakat bu yıpratıcı ve çöküşü hızlandıran sistemden çıkılabilmesi için , özellikle muhafazakar oyların bir bölümünü alabilecek saadet ile birlikte strateji geliştirmekte fayda var... satrancı aşama aşama oynamalıyız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-04-16 16:01:09 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

sana katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 15:05:24 @SP ve Sn.Karamollaoğlu'na

sivas katliaminda dolayli ve dolaysiz yer alanlardan hayirli bir sey gelmez. Al bir yobazi vur öteki yobaza!

Beğenmedim! (8)
Avatar
akp nin sat sat yea politikasi iflas etti 2018-04-16 14:54:16

bizlerin dedelerimizin nineleremizin birikimleri satildi satiliyor akp 1 tane fabrika kurdumu yo ?? yapilan kopruler borcla yapildi gecende gecmeyende oduycek dolar artikca kopru gecisleride artacak eti samani ithal eder olduk millet borc bataginda millet et yiyemiyor dolar avro uctu tl asiri derece deger kaybetti milletin alim gucu azaldi akp ye oy moy yok oylarimiz CHPye

Avatar
Taka61 2018-04-16 15:19:06

Iyi Saadet ittifakı demek yolsuzlukların yoksulluğun vede yasakların son bulması ülkeye huzurun gelmesi demekdir haydi hayırlısı olsun

Avatar
SAHI 2018-04-16 15:43:43

Swecimlerde CHPye oyumuzu verecegiz..

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 18:14:18

OHAL değil Parlamenter sistemle yönetilmek istiyoruz. KHK'la parlamenter sisteminde oynuyorsunuz Harun gibi geldik dediniz Karun gibi zengin ve zalim oldunuz. Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyor varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa Bay Kemal. Bir eli yağda diğer eli balda olan beyler 16 senedir iktidarsınız galiba unuttunuz cambaza bak cambaza algı operasyonları boşuna. Vatandaş cambaza bakarken cüzdanlarımızı boşalttınız. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
hocam akp.nin gizliliklerini ortaya mı dökeceksin 2018-04-16 20:52:36

Efendi diyorki...akp.hükümetini beraber çalıştıralım..hocam akp..gizli şeylerini sana mı açıklasın..olacak gibi bir dua mı akp için..
öyle bişeyler istiyorsunki saadet ve akp.arasında herşey bilinmeli..yani hile varsa veya benzar haller varsa bizde bilelim demektesiniz..
akp..bu duaya asla amin demez...hocam sende biliyorsun bu koyundan tüy çıkmaz..mahsusen söylüyorsunn galiba.

Avatar
ERGÜL 2018-04-16 17:13:39

Haberi çarpıtma gazete,öne sürdü değil, gerçek,ikili oynama.

Avatar
SADİ 2018-04-16 17:57:46

28 ŞUBATTA SEN NERDEYDİN KARAMOLLA SEN GELSEYDİN İKTİDARA AK PARTİYİ KÖTÜLEMEKLE İKTİDAR OLUNSAYDI ÇOKTAN KILIÇTAROĞLU İKTİDARDAYDI EY MOLLA