Kılıçdaroğlu Çin Komünist Partisi heyetiyle görüştü!

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, HU Changsheng başkanlığındaki Çin Komünist Partisi heyetini Genel Merkezde kabul ederek görüştü.

Kılıçdaroğlu Çin Komünist Partisi heyetiyle görüştü!

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, HU Changsheng başkanlığındaki Çin Komünist Partisi heyetini Genel Merkezde kabul ederek görüştü.

28 Aralık 2017 Perşembe 19:16
Kılıçdaroğlu Çin Komünist Partisi heyetiyle görüştü!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP Genel Merkezi'nde Çin Komünist Partisi Merkez Komitesi Yedek Üyesi, Fujian, Eyalet ÇKP Daimi Komite üyesi ve Teşkilat Başkanı Hu Changsheng ve beraberindeki heyeti kabul etti.

Görüşmede CHP Balıkesir Milletvekili ve CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun Enerjiden sorumlu başdanışmanı Ahmet Akın'da hazır bulundu...

Çin Komünist Partisi temsilcileri CHP Liderine bir tablo hediye etti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oylarimiz kime okuyun CHPye 2017-12-28 19:48:24

Ekmek Makarna yiye yiye İçim Dışım Ekmek Makarna oldu o yüzden Tövbe akp

Misafir Avatar
ancak ancak 2017-12-29 08:38:32 @oylarimiz kime okuyun CHPye

kılıçdaroğlu KOMİNİZİM ithal eder. . bu adam hala 1970 lerin adamı. kominizim öldüü, defin tamamlandı. bu adam hala hayel peşinde. birde Türkiyede parti başkanı!!!! ooh ne ala.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP 2017-12-28 19:53:30

Barış için Huzur İçin Kardeşçe yaşamak için adalet hak hukuk için CHP zamanı

Avatar
Tövbe akp den 2017-12-28 19:55:57

ağzım yandı et yiyemez oldum

Misafir Avatar
001 2017-12-29 00:10:24 @Tövbe akp den

aynen akp ye oy verecek olanların Allah belasını versin diyorum o kadar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Oylar kime CHPye 2017-12-28 19:58:05

ÜNIVERSITE DIPLOMALI Kilicdaroglu Hocamın sonuna kadar yanındayız, şehitliği göze alarak onu destekliyoruz oylarimiz CHPye CHP ATAMIZDAN BIZLERE MIRAS CHP HEPIMIZIN PARTISI

Avatar