Kılıçdaroğlu düğmeye bastı... CHP Parti Meclisi olağanüstü toplanıyor

24 Haziran seçimlerinin ardından CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Parti Meclisi’ni olağanüstü toplantıya çağırdı.

Kılıçdaroğlu düğmeye bastı... CHP Parti Meclisi olağanüstü toplanıyor

24 Haziran seçimlerinin ardından CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Parti Meclisi’ni olağanüstü toplantıya çağırdı.

26 Haziran 2018 Salı 23:26
Kılıçdaroğlu düğmeye bastı... CHP Parti Meclisi olağanüstü toplanıyor

28 Haziran’da toplanacak olan Parti Meclisi’nde 41 yıl sonra Elazığ'dan seçilen ilk CHP'li milletvekili olan ve parti yönetimine istifa çağrısı yapan Gürsel Erol’un durumunun ele alınacağı iddia ediliyor.

Kulislerde disiplinle ilgili konunun sadece Gürsel Erol'la sınırlı kalmayabileceği istifa çağrısı yapan eski vekilleri de kapsadığı öne sürülüyor. 

PM üyesi olan Eren Erdem ve birçok ismin de topun ağzında olduğu iddia ediliyor

Kılıçdaroğlu’nun imzasıyla CHP PM üyelerine gönderilen mektupta şu ifadeler yer aldı:

Parti Meclisimiz 28 Haziran 2018 Perşembe günü saat 14:00’te Ankara’da Parti Genel Merkezi’nde aşağıdaki gündem maddelerini görüşmek üzere CHP Tüzüğü’nün 20. Maddesine göre olağanüstü toplanacaktır.

1- Genel Başkan’ın sunuşu
2- Disipline sevk işlemlerinin görüşülmesi

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 00:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kılıçtaroğlu istifa 2018-06-26 23:38:19

Disipline Koltuğa yapışan kılıçtaroğlu ve İstanbul da oy kaybına sebeb olan hanımı yollayalım

Misafir Avatar
Özgür 2018-06-27 11:11:58 @Kılıçtaroğlu istifa

Sn. Muharrem İNCE olmasaydı CHP bu oyuda alamayacaktı. Muharrem İNCE'nin de tek hatası Demirtaşı ziyaret etmesi oldu. HDP adalet istiyorsa önce açık ve net pkk ile tüm bağını kopartacak pkkya karşı olduğunu beyan edecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özgür 2018-06-27 11:06:26 @Kılıçtaroğlu istifa

Kılıçtaroğlunu CHP'nin başına kimin getirdiği soruşturulmalı, Birileri önce kılıçtaroğluna belgeler vererek CHP'nin içinde sivreltti gaz verdiler Türkiyenin Gandisi diye, sonra bir kaset skandalı patlattılar hooopp kılıçtaroğlu CHP'nin başında. Ben şahsen Muharrem İNCE'yi istiyorum CHP'nin başında. En sinir olduğum şey koltuğa yapışıp kalan insanlar. Bir bırakın bir defolun gidin arkadaş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devrim 2018-06-27 07:25:48 @Kılıçtaroğlu istifa

CHP nin başına yeri cennet olsun Mustafa Kemal Atatürk kalkıp gelse alacağı oy budur.Dünyada en az kitap okuyan ülkelerin başında geliyor cahil olmakla beraber birbirlerini anlamak istemeyen insanların çokluğu hakim ve aynı zamanda yüzde atmışı aptal olan bu ülke ve AKP İLE TAYYİP ERDOĞAN ın bir çok yanlışlarını belgeler ile ispatlayan Kılıçtaroğluna bu kadar yüklenmek haksızlıktır.Muharrem inceyi başarılı bulmuyorum chp lilerin oyları ile hdp barajı aştı.Hdp lilerin oyları ile ince beş puan yükseldi bunu Kılıçtaroğlunun başarısızlığı kabul etmek çok yanlış.Aynı zamanda ben gürsel erol un ezberlediği cümleleri dinlemekten bıktım.Ayıp be Elazığ da sanki Elazığlılardan oymu almış oyu verenler yine orada ikamet eden Tuncelililer ve palolular.Delikanlıysan gakkoşlardan oy al ki seni başarılı bulayım.Eren Erdem ve Gürsel Erol u kınıyorum.İkisine yazıklar olsun demekten başka bir şey diyemiyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ella mono 2018-06-27 01:53:08 @Kılıçtaroğlu istifa

asıl istifayı muarrem ince yapsın oyları takip edemedi pes etti bizi sattı nalet olsun sevdiğim adamdı ama milleti sattı tayyipe teslim etti bizi ben artık şarkı dinlemek istemiyorum şarkı söylemek istiyorum günaydın uyuyan türkiye ve uyuyan chp kardeşlerim

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bjk 2018-06-26 23:39:53

İstifa edeceksin kılıçdaroglu.başka yolu yok.sen ve etrafındaki avanelerinin sonu geldi.INCE İNCE gideceksin.

Misafir Avatar
bence acilen 2018-06-27 08:53:42 @Bjk

CHP NİN BAŞINA DOĞU PERİNÇEK GEÇMELİ

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
önce o eren haininş halledin 2018-06-27 08:47:37 @Bjk

Eren haini Türkiye düşmanı. onu kızağa kazığa çekin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp li 2018-06-27 08:34:30 @Bjk

M İncede insanlıktan nasipsiz. Onca dedikoduları çıktı tamam geçmişte botlar kırdı haltlar etti ama siyasete girdiğinde kendisini küçülten 3 önemli olay . bir Selahattin Demirtaşı ziyaret etmesi , 2 Temel paşanın apolitlerini sökeceğm demesi, 3 cumhurbaşkanınının karşısına serseri vari kravatsız artistlik le çıkması. ki C Başkanı kendisinikravatla karşılamıştı. . yanı CHP de aklı başında adam yok . . akılsızlar, cahiller, isyankarlar, saldırganla, yalancılar, iftiracılar, ihanetçiler, terörist sevicileri ve destekçileri dolu. bu yüzden diyordum chp baraj altında kalsın.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
GEL BURAYA KEMAL 2018-06-27 08:30:57 @Bjk

Kılıçaroğlu nereye istifa ediyor. kalsın. genel başkan başka biri seçilsin. bu densize GEL BURAYA KEMAL diyen çıkın ondan sonra bunun defterini dürsün. . M inceye bu sözü söyleyen Kılıçdaroğlunda ne siyasi ahlak ne dostluk, ne makama saygı nede güzl ahlakla asla bağdaşmıyor. satın gitsin.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kılıçdaroğlu hemen 2018-06-27 08:28:45 @Bjk

sana karşı en ufak bir laf edeni SAT GİTSİN.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dost 2018-06-26 23:58:51

Sizin gibi siyasetçiler olduğu sürece ve o koltuklardan kalkmadığı için bu guzelim ülkem herzaman geri kalır

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa 2018-06-27 00:02:51

Kılıçtaroğlu disipline.Kılıçtaroğlu İstifa

Avatar
Demokrat 2018-06-27 00:07:28

Koltuk sevdalısı kim? Bu kaçıncı hezimet sayın Kılıçdaroğlu? Artık değişim zamanı. Sana kalsa büyük ihtimal bu değişim gerçekleşecek amma mamma etrafınızdaki yetersizler tattlı mevkiilerden vazgeçemiyor, sen de demokrasinin gereğini onların zorlamasından dolayı yerine getiremiyorsun. ARTIK DEĞİŞİM ZAMANI, HEMEN.

Misafir Avatar
: @Demokrat x****geri zekalı yorumcular 2018-06-27 08:50:23 @Demokrat

Gerzek yorumcular, gazeteler KILIÇDAROĞLUnu şişirip süslediği zaman adamın altına yatmanız geliyordu. şimdi gazeteler yani şer ittifakı kılıçdaroğlunu eleştirince sizde ona saldırmaya başladınız.. saldırmak neki dün altına yattığınız kılıçdroğlunun bu sefer alınıza yatmasını istiyorsunuz. siz ne cünebet mahluklarsınız be.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dost 2018-06-26 23:59:41

Sizin gibi siyasetçiler olduğu sürece ve o koltuklardan kalkmadığı için bu guzelim ülkem herzaman geri kalır

Avatar
Yorumcu 2018-06-27 00:02:52

Koltuk sevdalısı Kılıçdaroğlu...

Misafir Avatar
@Yorumcu x----sen bir manyaksın 2018-06-27 08:53:20 @Yorumcu

@Yorumcu x--siz i manyaklar sizii****Gerzek yorumcular, gazeteler KILIÇDAROĞLUnu şişirip süslediği zaman adamın altına yatmanız geliyordu. şimdi gazeteler yani şer ittifakı kılıçdaroğlunu eleştirince sizde ona saldırmaya başladınız.. saldırmak neki dün altına yattığınız kılıçdroğlunun bu sefer altınıza yatmasını istiyorsunuz. siz ne cünebet mahluklarsınız be

Beğenmedim! (0)
Avatar
demir 2018-06-27 00:02:44

birbirlerin kafasına ya anayasa kitabı yada tiwit atıyorlardır