Kılıçdaroğlu: Zarrab'a devletin sırlarını kim teslim etti?

Cumhuriyet Halk Partisi Lideri Kılıçdaroğlu Mersin'de Mezitli Belediyesi'nde toplu açılış töreninde konuştu.

Kılıçdaroğlu: Zarrab'a devletin sırlarını kim teslim etti?

Cumhuriyet Halk Partisi Lideri Kılıçdaroğlu Mersin'de Mezitli Belediyesi'nde toplu açılış töreninde konuştu.

02 Aralık 2017 Cumartesi 18:01
Kılıçdaroğlu: Zarrab'a devletin sırlarını kim teslim etti?

CHP Lideri Kılıçdaroğlu Mersin'de açıklamalarda bulundu. Kılıçdaroğlu, "Bu nasıl ticaret 1 sterlin bir tarafta 15 milyon dolar bir tarafta" dedi.

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından başlıklar;

-Bankanın dekontuna sahte diyorlar, banka sahte dekont mu düzenledi. Özetle şunu çok iyi bilin bir şirket var...

-15 miyor dolar, bu nasıl bir ticaret. Bu ticareti ancak üç kağıtçılar bilir. Normal vatandaş nerden bilir bunu.

-Bu tür bir hokkabazlığı, hiç görmedim. Bu nasıl bir ticaret bu şirketi şimdi halka anlat. 1 sterlin bin tarafta 15 milyon dolar diğer tarafta. Rahat uyuyamıyar biyliorum. Söylüyorum doktoru yanında bulundur.

-Vatandaş gitti temiz demokrasine oy vedi. Başım üstüne. Kimse unutmasın ben hayatta kaldığım sürece bütün yetiklerin hakkına sahip çıkacağım.

-Başımıza şimdi de Zarrap belası çıktı. Devletin protokolümdeydi. Bir de fesli kadir vardı. Rıza Sararf temiz bir adam bize verin diyorlardı. Şimdi Casus diyorlar. Paraları alırken iyiydi.

 -İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı yabancı devlet lehine askeri ve siyasi casusluk yaptığı için mallarına el koydu. Erdoğan yanına doktoru al beni iyi dinle.

- Ben Bilal'e anlattığın gibi soruyorum. Zarrab'a bu bilgileri kim verdi. Yanında kim verdi.

-Dün hayır severdi bugün casus oldu. Hangi parayla satın aldın. Salıya kadar kendisine izin veriyorum

- Otur düşün bakanlar kurulunu topla. Binali miydi milyon alimiydi

-Onun da çocukları var, başka dümenler çeviriyor. Bu Sarraf nasıl olur da TC sırlarını aldı. Kim verdi?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.12.2017 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dilsiz Şeytan Aydın 2017-12-02 18:07:44

Sarayın Kanal Faresi Aydın.defol bu sayfalardan.hırsızların yavşağı Aydın

Avatar
Seninleyiz Yiğit ve mert Adam 2017-12-02 18:06:30

Millet olarak tek şansımız CHP ve Kılıçtaroğludur

Misafir Avatar
ege 2017-12-02 22:13:17 @Seninleyiz Yiğit ve mert Adam

kılıçdaroğlu ne demek istiyor? yani zarrab gerçek belgelerlemi konuşuyor? kılıçdaroğlu şaşırmış. hainlikte sınır tanımıyor. diyemiyorki zarrab iftira atıyor, korkudan yalan konuşuyor, kurtulmak için iftira atıyor diyermiyor. bilakiz belgelerin gereçek olduğunu savunuyor abd ye destek türkiyeye köstek oluyor. bu yüce halk bu adamı sandığa değil yerin dibine gömecek. ne ihanet bununkisi yarabbim.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
halkın sesiiim. 2017-12-02 21:16:22 @Seninleyiz Yiğit ve mert Adam

Aman yarabbim pişkinliğe bak. zarraba devletin sırlarını kim verdi diyor. yahu daha bu günlşer ABD ye torbalarla sahte evrak taşıyan sizin adamlarınız değilmi . zarrabın mahkeme heyetine? eski sahte belgeleride senin adamın can dündar ve enis berberoğlu ve ortakları vermiştir. sen ne pişkin yalancı ve inkarcısın yahu!

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-02 21:13:52 @Seninleyiz Yiğit ve mert Adam

içimizde chp olmazsa bize abd de değil dünya birleşse bişe yapamazlar. ama bu chp başındada kılıçdaroğlu varken başımız ağıracak! chp yönetiminde vicdanlı yöneticiler lütfen ALLAH AŞKIN, vatan aşkına bu kılıçdaroğluna DUR DEYİN.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ÖNEMLİİİİİ 2017-12-02 20:22:46 @Seninleyiz Yiğit ve mert Adam

kılıçdaroğlu bu sahte belgeleri 2019 yılı seçimleri için saklıyordu o zaman kusacaktı kinini ama abd de zarrab davası olunca abd ye destek ve Türkiyemize daha etkili zarar vermek için bu belgeleri şimdi çıkarttı. ama bu ajanların belgeleri bitmez. sahtecilik bunlar için hiçde zor değil. yalan zaten karakterleridir.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
seçmen 2017-12-02 20:20:34 @Seninleyiz Yiğit ve mert Adam

Kemal bey, zarrabda devlet sırrı yok bir, ama bu gün çuvallar dolusu sahte belgeleri chp nin adamları abd ye taşıyor . kemal bey sende boş durmuyorsun ülkmeizdede sen abd mahkemesi gibi ülkemizin düzenin bozmak için sahte belgelerle şov yapıyorsun. yazıklar olsun bu ülke senide ülken değilmi? ama sen haklısın senin görevin abd ye hizmet etmek biz yüce halkımızın görevide seni sandığa gömmek.

Beğenmedim! (9)
Avatar
mehmetcik 2017-12-02 18:15:25

uyari bu sayfaya vatan hainkeri ve tuyu biymemis yetim haki yiyenler giremez bu sayfa onurlu namuslu insanlarin sayfasidir mehmetcik

Avatar
Bülent 2017-12-02 20:13:47

Biraz önce başka bir haber sitesinde Sayın Özgür Özel haftaya Pazartesi günü Man adası ile ilgili orjinal-gerçek belgeleri Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına vereceklermiş. Lütfen dikkatli olsunlar, bu orjinal belgelerin değiştirilmemesi için mutlaka arkalarına soğuk damga veya birkaç Millet vekili imzalayıp versinler.
Lütfen bu ricamı iletiniz ve çünkü Tayyip herşeyi yapabilir.

Avatar
serdar 2017-12-02 19:42:30

adaleti katleden partisi akp den herkez faydalanmış

Avatar
alıntı 2017-12-02 22:35:39

"Bugün, Türkiye'nin milli haysiyetine saldıranlara "Dur" deme günüdür."

Avatar
Zarrab'a devletin sırlarını kim teslim etti? 2017-12-03 00:53:53

Zarrab'a devletin sırlarını kim teslim etti? evet çok doğru yerinde bir soru sayın kılıçtaroğlundan

Avatar
kurtuluş 2017-12-03 00:56:07

Biraz önce başka bir haber sitesinde Sayın Özgür Özel haftaya Pazartesi günü Man adası ile ilgili orjinal-gerçek belgeleri Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına vereceklermiş. Lütfen dikkatli olsunlar, bu orjinal belgelerin değiştirilmemesi için mutlaka arkalarına soğuk damga veya birkaç Millet vekili imzalayıp versinler. Lütfen bu ricamı iletiniz ve çünkü Tayyip herşeyi yapabilir.