Kocaeli'nde 2 polis tecavüzden tutuklandı

Kocaeli'nde otomobilde bir erkekle ilişkiye girdiği iddia edilen kadına önce uyarıda bulunup, ardından da tecavüz eden polis memuru K.T. ile yanındaki meslektaşı N.U. tutuklandı.

Kocaeli'nde 2 polis tecavüzden tutuklandı

Kocaeli'nde otomobilde bir erkekle ilişkiye girdiği iddia edilen kadına önce uyarıda bulunup, ardından da tecavüz eden polis memuru K.T. ile yanındaki meslektaşı N.U. tutuklandı.

16 Kasım 2017 Perşembe 18:09
Kocaeli'nde 2 polis tecavüzden tutuklandı

Çayırova İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 25 yıllık polis memuru K.T. ile 15 yıllık polis memuru N.U., ilçede bir parkta otomobilde ilişkiye girdiği öne sürülen kadınla erkeği fark etti. Polisler, müdahale ederek ismi açıklanmayan kadın ve erkeği uyardı. Polis memuru K.T., otomobilden uzaklaştırdığı kadını parkın tenha bir köşesine götürerek, tecavüz etti. Olayın ardından kadın, tecavüze uğradığını belirtip, her iki polisten de şikayetçi oldu. Kadın, polis memuru K.T.'nin spermlerinin bulunduğu peçeteyi de delil olarak sundu.

Başlatılan soruşturma kapsamında polis memurları K.T. ve N.U. açığa alınıp, gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen polisler, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.11.2017 00:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2017-11-16 19:32:06

Ellere var bize yogmi sizede var olmazmi buyrun kodese polis milletin odedigi vergiden maasini alir herturlu gecimini saglar ve tek gorevi milleti korumak kadin birisi ile iliskiye girdi diye seninlede girecegi anlami cikmaz bilakis sen uni formali olarak onunla baglantiya girmemen gerek ama olsun bunlari hapiste ogrenmis olursun .

Avatar
Hh 2017-11-16 20:24:30

Iste akpnin oy toplamak icin polislige aldigi kopekler gun gelecek akpli kadinlarada salduracak bunlar

Avatar
yıldırım 2017-11-16 22:40:36

Özel sınavlarla alıyorlar nerede kişiliği zayıf, boyuneğmeci, kompleksli-aşağılık duygusu olan varsa..kişilkten yoksun eğitimden yoksun kişiliğe yetki verirsen gücü eline geçiren kişi İŞKENCECİLİĞİ ZEVK ile yapar...Eğitimsizliği, cahilliği iktidar ve çıkar grupları halkın muhalefetine karşı böyle insanlık dışı kişileri polisliğe, iş'e alarak yapıyorlar...Haydi Soylu konuş bakalım şimdi sorumlu benmiyim chp mi Hdp mi? İçişleri bakanı kim?

Avatar
ayten akay 2017-11-17 01:00:58

eski polislerimiz bu konularda daha görgülüydü şimdiki AKP nin sınavla aldığı polisler malesef görevi kötüye kullanıyor olabilirler ben inanıyorum ama hepsi değil tabiki her önüne gelen polis yapılmamalı

Avatar
haydar 2017-11-16 22:45:05

İktidarda zorla kalmak için önüne gelni işe alan iktidar işine gelenleri KORUDUĞU için elinde silah olmayan vatandaşlara arkadan ateş açabiliyor..Soruşturma açılması engelleniyor..İşkenceciler katiller Tecavüzcüler resmen resmi koruma altına alınmış oluyor..Bu iktidar kayırmalarını-suça karşuı cezasızlığı gören diğer polisler de önüne gelen vatandaşa posta koyup diktatörce davranabiliyor..Yerde yatan kişiye vurulurmu? Avrupada öğretiyorlar Türk komiserlerine oradan geliyor "Öğrendim" diye yerde yatan insan iişkenceyi zevkle yapıyorlar...

Avatar
Selim 2017-11-16 22:48:05

Böylelerini asmak lazım. Emniyetiymiş.....hadi ordan...

Avatar
KORTUM ŞİMDİ GELMEYE ÖLMEK İÇİN TÜRK VATANIMA 2017-11-17 00:02:01

Ben şimdi bir bayan olarak kime güveneceğim..?? Aman diyorsun TÜRK VATANIMA GELDİĞİMDE ..bir sorunlar kalkışırsam hemen ilk gördüğüm polisime koşarım polisimden başka kim korur benim namusumu ,şerefimi diye düşünüyordum önce ALLAH diyorsun. Çünki tam 8 SENEDİR TÜRK VATANINI AİLEMİ 85 yaşındaki babamı görmedim şimdi bağırsak KANSERİYİM VE KANSERİM BĞTÜN ORGANLARIMA YAYILDI ÖLMEDEN ÖNCE hayata kalan babamı ve ablamı göreyim diye gelecek TÜRK VATANINDA ÖLECEKTİM ..tam 43 SENEDİR abd yaşıyoruz çoluk ,çocuk abd doğdu ama ben yıne de TÜRK VATANINDA ÖLMEK İSTİYORUM ..Ama şimdi çok korktum ..vayy tühh.

Avatar
ŞİMDİDE SANA KODESTE TECAVÜZ ETSİNLER P..ŞUT. 2017-11-17 00:23:50

Bunlar gibi sapık TECAVÜZCÜ şerefsiz sex manyağı daha polisler varsa buradan sesleniyorum ..!! Sözeler sıkarsa banada saldırın istediğiniz yere gelirim ,en kutu köşe dahi olsada hem isterseniz şöyle 8 kişi felan ..!! Çünki bebeğim ailem beni tam 10 yaşından bu yana judo ,karete düğüş,savunma ,kendini koruma,saldırma ,boks her türlü silah kullanma ,batırma, saldırı anında ..korunma taktikleri ve ister öldürme ,ister bayıltma ,korunması ..Hadi neyse söyleyeyim ben bayan komondayım..yani abd askerim ..kadın asker hemde daha gencim ve gözyaşartıcı ,biber gazide kulanıyorum ..çebimde ,çantamdansa..ayak bileğimdede bir kol büyüklüğünde çook keskin komondo bıçağın var ..ekmel bıçağı deyil yani ..her neyse savunmasız ..her keze SAPİKLAR TECAVÜZCÜLER hayvanlarda dahil tecavüz ederler ..şerefsiz TECAVÜZCÜ sapık olduktan sonra ..Heyy sapık polisler ..((( İYİ POLİSLER HARİÇ ))) bir gün senin ,anana ,kızkardeşine ,kızına oğlan çocuğuna..hadda ihtiyar anneannene ,babaannene ,sülâlende ailende her keze birileri tecavüz etse hele ,hele senin gözünün önünde ne yaparsın seninde sapık İMAMLARDAN, ölü YIKARKEN ŞEHVETE gelen sapık ölyıkıyıcılardan farkın kalmamış ..INŞALLAH bir gün senin kızına ,karına ,anana kız kardeşine oğlumda ender VAKIFINDAKİ TECAVÜZCÜ İMAMLAR HOCALAR ..TECAVÜZ EDERLER VE 1 KERECİKTEN BİŞEY OLMAZ BE POİS DERLER BİZ AKP TİNİN VAKIFIYIZ DERLER OLUR BİTER TARIKATCILARDA İNŞALLAH TECAVÜZ EDERELER ..HAA AKLIMA GELMİŞKEN İNŞALLAH SANADA KODESTE TECAVÜZ ETSİNLER ..AĞIR HÜKÜMLÜ TUTKLULAR .