Flaş Haber
Kapat

Liderlerin yılbaşı programı belli oldu 

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan ile siyasi parti liderlerinin yeni yılı nerede karşılayacağı belli oldu.

Liderlerin yılbaşı programı belli oldu 

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan ile siyasi parti liderlerinin yeni yılı nerede karşılayacağı belli oldu.

29 Aralık 2017 Cuma 12:51
Liderlerin yılbaşı programı belli oldu 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni yılı İstanbul'da karşılayacak. Başbakan Binali Yıldırım ise yılın son gününü, parti çalışmalarına ayıracak. Yıldırım, 31 Aralık Pazar günü AK Parti'nin Burdur ve Isparta 6. olağan il kongrelerine katılacak.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun yarın Adana il kongresine katılması bekleniyor. Kılıçdaroğlu'nun yeni yıla da Ankara'da ailesiyle gireceği bildirildi. HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, 1 yılı aşkındır tutuklu bulunduğu Edirne F Tipi Cezaevi'nde yılbaşına girecek.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli de yılbaşında Ankara'da olacak. BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ile Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu ise yeni yıla Ankara'da girecek.  DSP Genel Başkanı Önder Aksakal, yılbaşını İstanbul'da ailesiyle geçirecek. Aksakal, yeni yılın ilk haftasında ise Trakya'da bölge toplantılarıyla parti çalışmalarına devam edecek. İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener ise İstanbul'da ailesiyle yılbaşını geçirecek.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nur yüzlü kilicdaroglumuz 2017-12-29 15:24:45

TANRI Seninle Yürü Kim Tutar seni Kilicdaroglu Milli ve Yerli asgeri ücret 2000 tl diyor

Misafir Avatar
doğruya doğru 2017-12-29 17:19:35 @nur yüzlü kilicdaroglumuz

Bu dört kişiden sadece kemal kafayı çeker.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-29 14:44:30

tayyip senin yeni yılın kutlu OLMASIN. Yeni yılda DİLERİM TANRIDAN bütün FELÂKETLER,FACİALAR,DEHŞETLER seni bulsun .!!Yeni yılda TANRI SANA DERMANSIZ DERT VERSİN yılan diline felç gelsin 16 SENEDİR odaklara ATEŞ düşürdün TANRIDA senin ocağına ateş düşürsün..ölme ölmek için TANRIYA yalvar elin ayağın tutmasın Yeni yılda hep ağla işlerin ters gitsin .Yaşadığın sürece her gün belâlar seni bulsun ..!! Dilerim TANRIDA BOKUN LA OYNA ölme ama sürüm ,sürüm sürün dertlerin en faciasını ,dehşetini felâketini yaşa uçağın düşsün ..kaçak saraylarda ömrünün en faciasını yaşa . Dermansız dertler seni bulsun tayyip .İhanetlere uğra bir çok anaları ,babaları ,eşleri öksüzleri ağlayın TANRIDA seni ağlarsın sevdiklerinin açısını gör AMİN. Eğer ben kötü isem TANRI BU BET DUALARI BANA VERSİN AMA BEN fakir fukara olduğum halde elimden geldiğince TANRININ VERDİĞİ NİMETLERİ fakirlere, zenginlere paylaştım haram yemedim ,çalmadım ,haraç yemedim rüşvet almadım TANRININ YASAKLADIĞI HİÇ BİR GÜNAHI İŞLEMEDİM senin gibi SÖZDE müslümanlık yapmadım .senin gibi ABDESTSİZ namaz kılmadım senin gibi evlatlarına, torunlarıma haram geçirmedim. Dolayısı ile sana ettiğim BET DUALARI TANRI KABUL ETSŞ N EYLESİN ETRİKACI ,YALANCI ,SAHTE MĞSLÜMAN ,SÖZDE MÜSLÜMAN TANRI SANA DERMANSIZ DERT VERSİN FAKİR FUKARALARIN RIKZI HARAM OLSUN HAKSIZ KAZAÇLA ALDIĞIN PARALAR ((( YENİ YLDA KEFEN PARASI OLSUN 16 SENEDİR ALDIĞIN ÇPARALAR HARAM ZIKIM OLSUN TÜRK ULUSU BİZLERİN VERGİLERİ HARAM OLSUN TANRI YEDİRMEKLERE DAHA FAZLA NASİP ETMESİN ŞEHİTLERİMİZİN ,GAZİLERİMİZİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR VERMİŞ OLDUĞUMUZ BEBEKLERİN ÖKSÜZLERİN AHINI TANRI YANINA KOYMASIN YALANLARIN ,SAHTEKARLIKLARIN ÖVÜR TAFTA CEHENDEM İN KOR,ATEKİNDE YANARAK TANRI ÇIKARSIN YILAN DİLİNE FELÇ GELSİN NOKTA ..OFF BE RAHATLADIM ))

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-29 14:46:53

tayyip senin yeni yılın kutlu OLMASIN. Yeni yılda DİLERİM TANRIDAN bütün FELÂKETLER,FACİALAR,DEHŞETLER seni bulsun .!!Yeni yılda TANRI SANA DERMANSIZ DERT VERSİN yılan diline felç gelsin 16 SENEDİR odaklara ATEŞ düşürdün TANRIDA senin ocağına ateş düşürsün..ölme ölmek için TANRIYA yalvar elin ayağın tutmasın Yeni yılda hep ağla işlerin ters gitsin .Yaşadığın sürece her gün belâlar seni bulsun ..!! Dilerim TANRIDA BOKUN LA OYNA ölme ama sürüm ,sürüm sürün dertlerin en faciasını ,dehşetini felâketini yaşa uçağın düşsün ..kaçak saraylarda ömrünün en faciasını yaşa . Dermansız dertler seni bulsun tayyip .İhanetlere uğra bir çok anaları ,babaları ,eşleri öksüzleri ağlayın TANRIDA seni ağlarsın sevdiklerinin açısını gör AMİN. Eğer ben kötü isem TANRI BU BET DUALARI BANA VERSİN AMA BEN fakir fukara olduğum halde elimden geldiğince TANRININ VERDİĞİ NİMETLERİ fakirlere, zenginlere paylaştım haram yemedim ,çalmadım ,haraç yemedim rüşvet almadım TANRININ YASAKLADIĞI HİÇ BİR GÜNAHI İŞLEMEDİM senin gibi SÖZDE müslümanlık yapmadım .senin gibi ABDESTSİZ namaz kılmadım senin gibi evlatlarına, torunlarıma haram geçirmedim. Dolayısı ile sana ettiğim BET DUALARI TANRI KABUL ETSŞ N EYLESİN ETRİKACI ,YALANCI ,SAHTE MĞSLÜMAN ,SÖZDE MÜSLÜMAN TANRI SANA DERMANSIZ DERT VERSİN FAKİR FUKARALARIN RIKZI HARAM OLSUN HAKSIZ KAZAÇLA ALDIĞIN PARALAR ((( YENİ YLDA KEFEN PARASI OLSUN 16 SENEDİR ALDIĞIN ÇPARALAR HARAM ZIKIM OLSUN TÜRK ULUSU BİZLERİN VERGİLERİ HARAM OLSUN TANRI YEDİRMEKLERE DAHA FAZLA NASİP ETMESİN ŞEHİTLERİMİZİN ,GAZİLERİMİZİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR VERMİŞ OLDUĞUMUZ BEBEKLERİN ÖKSÜZLERİN AHINI TANRI YANINA KOYMASIN YALANLARIN ,SAHTEKARLIKLARIN ÖVÜR TAFTA CEHENDEM İN KOR,ATEKİNDE YANARAK TANRI ÇIKARSIN YILAN DİLİNE FELÇ GELSİN NOKTA ..OFF BE RAHATLADIM ))

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-29 14:59:09

Yeni yılda geleceği görenler diyorki tayyip elindeki mikrofona HEYYYY, KEMÂL KILINÇTAROĞLU,DER DEMEZ ..!! (( YILAN DİLİNE ANINDA FELÇ GELEÇEK VE BİRDAHA DA NE KILINÇTAROĞLU DİYEBİLECEK NEDE BİZ TÜRK ULUSUNA HAKARET EDEBİLECEK VE NEDE BİRDAHA ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR SİYASET,YAPABİLECEK )) GÖZLERİ KÖR OLACAK BÜTÜN VİCUDUNA FELÇ GELEÇEK ÇOOK BÜYÜK DERMENSIZ HASTALIĞA YAKALANAÇAK VE BİRDAHA DA KAÇ SARAYDA HAVASINI BASAMIYACAK VE ETRAFINDAKİ AİLE BİREYLERİ tayyip den bıkacak düğünler yurduna VEYADA ENSER VAKIFINA KOYACAK .Eyvahh,vah teyyo vah ENSER VAKIFINDAKİ SAPIK İMAMLARIN ,TECAVÜZCÜ İMAMLARIN HOCALARIN ,HACİLARİN..sana ne yapacağını katiyen düşünmek istemiyorum .Dolayısı ile 2018 senin için FELÂKET,FACİAÇDEHŞET YILI OLACAK bidahada elindeki mikrofonla saatlerce HEYYY KEMAL KILINÇTAROĞLU DİYEMİYECEKSİN SADECE 2 BAŞLI YILAN DİLİNE DEYİL BÜTÜN VİCUDUNA FELÇ GELEÇEK..DİLERİM TANRIDAN ..AMİN

Avatar