Muharrem İnce canlı yayında kendi yazdığı şiiri okudu

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce katıldığı canlı yayında gazeteci Nazli Çelik'in sorularını yanıtladı. İnce programı şiir okuyarak sürpriz bir sonla noktaladı ve o görüntüler sosyal medyayı salladı.

Muharrem İnce canlı yayında kendi yazdığı şiiri okudu

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce katıldığı canlı yayında gazeteci Nazli Çelik'in sorularını yanıtladı. İnce programı şiir okuyarak sürpriz bir sonla noktaladı ve o görüntüler sosyal medyayı salladı.

04 Haziran 2018 Pazartesi 21:36
Muharrem İnce canlı yayında kendi yazdığı şiiri okudu

Muharrem İnce, canlı yayında gazeteci Nazlı Çelik’in sorularını yanıtladıktan sonra kendi yazdığı bir şiiri okudu. İnce şiirden sonra, “Ezberimde çok şiir vardır ama ilk aklıma bu geldi” dedi.

İşte İnce'nin sosyal medyayı sallayan okuduğu o şiir: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 21:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-04 21:55:29

akp elveda

Misafir Avatar
eyyy akp millet ne yiyecek ne icecek 2018-06-04 22:55:34 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL
Metin Feyzioglu Bey den alinti

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-04 21:56:00

Muharrem İnce'den Erdoğan'a Prompter Tepkisi / Mitingde Erdoğan'ın O Videosunu
İzletti
https://www.youtube.com/watch?v=YDWjp2oGF_w

Avatar
Gümüşhane 29 2018-06-04 22:41:09

Fenerbahce başardı sende başarırsın haydi türkiye değişim gelsin Muharrem ince gelsin

Avatar
AKP iktidara geldiginde 2018-06-04 23:09:08

ceyrek altin 24 lira
benzin 1,66 lira
et in kilosu 3 ila 5 tl civarindaydi
ekmek 22 kurus
aygaz tup 15 liraydi

Avatar
Tarzan 2018-06-04 22:29:25

Sayın Muharrem İnce, aman dikkat et valla Tayyip bu şiirini benim diye araklayıverir. Nede olsa alışık.
Haaa şiiriniz çok güzel, kutlarim.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 23:57:22

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
DİPLOMA BULUNDU :) !!!!!!! 2018-06-05 01:52:41

Yandaş yazarlardan Cemil Barlas, Erdoğan’ın diplomasıyla ilgili dikkat çeken bir iddia ortaya attı. Barlas, Cumhurbaşkanı’nın diplomasının FETÖ tarafından yok edilmiş olabileceğini öne sürdü. Barlas, programda, “FETÖ’cüler Erdoğan'ın diplomasının orijinalini ele geçirip yok etmişler” ifadelerini kullandı.

Misafir Avatar
isin ilginci 2018-06-05 03:37:23 @DİPLOMA BULUNDU :) !!!!!!!

muharrem ince bey in ve kilicdaroglu bey in resminin gosterilmesi hahaha bizde yedik

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-05 10:07:31

BU ZIRTO DİKKTATÖRLERİDE GEÇDİ,BİR LAFTA BUTUN VALİLERİ GÖREVDEN ALIYOR