Muharrem İnce pancar tarlasında…Köylü kadınlarla çapa yaptı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce, "Aziz milletimiz tedirgin olmayın. 24 Haziran’dan sonra aksaklıklar düzelecektir, düzelteceğiz. Türkiye sabit kur sistemlerinin tartışıldığı bir ülke olmayacaktır. Döviz ve faiz kontrol altına mutlaka alınacaktır" dedi.

Muharrem İnce pancar tarlasında…Köylü kadınlarla çapa yaptı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce, "Aziz milletimiz tedirgin olmayın. 24 Haziran’dan sonra aksaklıklar düzelecektir, düzelteceğiz. Türkiye sabit kur sistemlerinin tartışıldığı bir ülke olmayacaktır. Döviz ve faiz kontrol altına mutlaka alınacaktır" dedi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 00:56
Muharrem İnce pancar tarlasında…Köylü kadınlarla çapa yaptı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "Aziz milletimiz tedirgin olmayın. 24 Haziran’dan sonra bu aksaklıklar düzelecektir, düzelteceğiz. Yatırım güvenliğini hep birlikte sağlayacağız. Türkiye sabit kur sistemlerinin tartışıldığı bir ülke olmayacaktır. Döviz ve faiz kontrol altına mutlaka alınacaktır" dedi.

Seçim çalışmaları kapsamında Erzincan'a gelen CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, havalimanından kent merkezine geçerken, yol kenarında pancar tarlasında çapa yapan kadınları görüp, konvoyu durdurdu. İnce, kadınlarla birlikte çapa yaptı, bir süre sohbet etti.  

İnce, daha sonra yaptığı konuşmada, ekonominin duvara toslamak üzere olduğunu belirterek, "Ey aziz milletim, ey Ak Partili kardeşim, ey ülkücü kardeşim, ey HDP’li kardeşim, ey İYİ Partili kardeşim, ey Saadet Partili kardeşim. Kamyon duvara toslamak üzere. 16 senede başaramadıklarını, yine başaramayacaklar. Bugün Erzincan’a gelmeden önce, ekonomi kurmaylarımla birlikte saatlerce toplantı yaptım" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 01:05
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanÇapaInceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erow 2018-05-24 02:19:21

Muarrem ince bu ülkeyi düzlüğe çıkarak adamdır bunu aklınıza sokun kendisini yalovadan yüz yüze tanırım.

Misafir Avatar
Trollar Muharrem'e Oy 2018-05-24 10:43:16 @erow

verinki, sizi surekli yalan yorum yapmaktan kurtarsin. :X

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kurmaylara gerek yok muharrem---Allah tan kork be 2018-05-24 09:26:01 @erow

Halbuki Kur’an-ı kerimde, fitne kötülenmektedir. Birkaç âyet-i kerime meali şöyledir: (Onlar öyle sapıklar ki, yeryüzünde fitne ve fesat çıkarırlar.) [Bekara 27] (Onlara; "Yeryüzünde fitne fesat çıkarmayın" dendiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.) [Bekara 11] (Fitne çıkarmak adam öldürmekten daha kötüdür.) [Bekara 217] (Kalblerinde eğrilik olanlar, fitne çıkarmak için, âyetleri kendilerine göre yorumlar.) [Al-i imran 7] (Onlar fitne çıkarmak için can atarlar.) [Nisa 91] (Onlar yeryüzünde bozgunculuğa koşarlar; Allah ise bozguncuları sevmez.) [Maide 64] (Fitneden sakının.) [Enfal 25] (Yeryüzünde fitne fesat çıkaranlara lanet olsun.) [Rad 25] Fitne, Müslümanlar arasında bölücülük yapmak, onları sıkıntıya, zarara, günaha sokmak, insanları isyana kışkırtmak demektir. (Hadika, Tarikat-ı Muhammediyye, Berika)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay be 2018-05-24 09:24:38 @erow

İNCE çok usta çapacı ülkeyide aynen iyi çapalar. DEVAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kurmaylara gerek yok muharrem 2018-05-24 08:09:41 @erow

sana oy verecek her kişi akıllı ve ekonomiyi bilen kişiler en cahilimiz bşile geçen yıl 2.75 e aldığı pirinci bu sene 6.30 alırken bunu fark ediyor.sadece ak partinin mankurtlaştırdığı okumuş okumammış seçmeni bilmiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 02:32:12

Allah(cc) ile aldatmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, diploması sahte olmayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
leylaç,,hayal alemindemisin,mezardamısın? 2018-05-24 08:59:31 @TAMAM GARİ SIKILDIK

uyan..tayyibbe artık milletin çoğu inanmıyor..oy verenlerde vermeyenlerin vebal ve günahını alacaktır..16 seneden beri milleti çook ahını aldı akp.liler ve oy verenleri
Allah büyüktür..İnşaAllah akp.yi RABBİM bu milletin başına bir daha musallad etmez.Gün doğmadan neler doğar..Akp.lilere millet hakkını helal etmiyor,bunların içinde sende ve benzer yağcılarda vardır..Öldüğünde bir fatihaya muhtaç olursunuz inşaAllah..orada para geçmiyor..MEZARDA..
Mezarlar ya cennet bahçesinden bir bahçe veya cehennem çukurlarından bir çukurdur..Umulurki kul hakkı yiyen akp.liler azap görsünler..amin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Garibanın AHII TAHTTANN İNDİRİR ŞAHII. 2018-05-24 08:54:37 @TAMAM GARİ SIKILDIK

gariban görün..işte sade vatandaş budur..gariban heryerde çalışır.
Gariban kardeş...şu milleti sevindir..borçları yapanları adalete gönder..
yok öyle garibanın parasını yiyeceksin ohhh be diyeceksin..akp..haram nedir bilmez.cuma gecesi hürmetine yarabbi hakkımızı yiyenleri beterin beteri eylemini dileriz.amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:21:01 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (5)
Avatar
garibanın ahhı tahttan indirir şahıı.. 2018-05-24 08:53:21

gariban görün..işte sade vatandaş budur..gariban heryerde çalışır.
Gariban kardeş...şu milleti sevindir..borçları yapanları adalete gönder..
yok öyle garibanın parasını yiyeceksin ohhh be diyeceksin..akp..haram nedir bilmez.cuma gecesi hürmetine yarabbi hakkımızı yiyenleri beterin beteri eylemini dileriz.amin

Avatar
AHHH MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE SEN CUMHURLUĞA GELİNCE GÜLLER AÇAR YÜZÜMDE İNCE ,İNCE . 2018-05-24 03:23:42

MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE KALBİM ATAR TIK TAK ,TİK TAK İNCE İNCE ..MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE GÖZLERİM GÜLER İNCE ,İNCE ,MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE AYAKLARIM TİTRER TİR ,TİR ,İNCE ,İNCE ,MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE YÜZÜMDE GÜLÜCÜKLER OLUŞUR İNCE ,İNCE .!! AHHHH MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE SEN CUMHURLUĞA GELİNCE GÜLER AÇAR YÜZÜMDE İNCE İNCE ..MUHAREM İNCE ..!!

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-05-24 03:33:34

Sayın Sevgili MUHAREM İNCE NİNEM SIGARE BÖREĞİ YAPACAKTI İNCE ,İNCE SARACAKTI SENİN GELDİĞİNİ DUYUNCA BIRAKTI MEYDANA KOŞTU ..bizim sıgara böreğinide sarmadı ince ,ince ..tek umudumuz sen sin sevgili MUHAREM İNCE ..yoksa DONUMUZA kadar soyulacak ,NAMUSUMUZA KADARSA TÜRK ULUSU OLARAK SATILACAĞIZ ..Kesin birşeyler yap ve bu adamında ETRİKALAR ÇEVİRMESİNİ ÖNLE BİZİDE TÜRK ULUSUNUDA TÜRK VATANIMIZIN MİLLİ DEĞERLERİNİ SATTIĞI GİBİ BİZİMDE SATILMAMIZI ÖNLE ..NAMUSUMUZUDA ŞEREFİMİZİDE SATACAK TANRI KORUSUN EĞER BU DEFA GİTMEZSE BİR DAHADA TAAA Kİ ECELİ İLE GEBERENE KADAR GİTMEZ ,GİTMEFĞİ GİBİDE TÜRK VATANI ,TÜRK ULUS DİYE NE ÜLKE KALIR NEDE ULUS ..TANRI YARDIMCIN OLSUN ..ÇOOOK DİKKAT OYLARIMIZI KORU .SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY .

Avatar
Unal 2018-05-24 04:07:31

O TERTEMIZ KOYLU KIZLARININ ALINLARINDAN OPERIM ONLAR SAYESINDE YIYIP ICIYORUZ VAROLSUNLAR CALIP LUKSLERDE YASAYANLARADA HAKKIMIZ HARAM OLSUN

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:22:32 @Unal

Biri de senin bacının ya da kızının alnından öpse sen ne hissedersin? Lafına dikkat et de konuş.

Beğenmedim! (4)
Avatar
AHHH MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE SEN CUMHURLUĞA GELİNCE GÜLLER AÇAR YÜZÜMDE İNCE ,İNCE . 2018-05-24 03:24:32

MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE KALBİM ATAR TIK TAK ,TİK TAK İNCE İNCE ..MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE GÖZLERİM GÜLER İNCE ,İNCE ,MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE AYAKLARIM TİTRER TİR ,TİR ,İNCE ,İNCE ,MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE YÜZÜMDE GÜLÜCÜKLER OLUŞUR İNCE ,İNCE .!! AHHHH MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE SEN CUMHURLUĞA GELİNCE GÜLER AÇAR YÜZÜMDE İNCE İNCE ..MUHAREM İNCE ..!!

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-05-24 03:35:14

Sayın Sevgili MUHAREM İNCE NİNEM SIGARE BÖREĞİ YAPACAKTI İNCE ,İNCE SARACAKTI SENİN GELDİĞİNİ DUYUNCA BIRAKTI MEYDANA KOŞTU ..bizim sıgara böreğinide sarmadı ince ,ince ..tek umudumuz sen sin sevgili MUHAREM İNCE ..yoksa DONUMUZA kadar soyulacak ,NAMUSUMUZA KADARSA TÜRK ULUSU OLARAK SATILACAĞIZ ..Kesin birşeyler yap ve bu adamında ETRİKALAR ÇEVİRMESİNİ ÖNLE BİZİDE TÜRK ULUSUNUDA TÜRK VATANIMIZIN MİLLİ DEĞERLERİNİ SATTIĞI GİBİ BİZİMDE SATILMAMIZI ÖNLE ..NAMUSUMUZUDA ŞEREFİMİZİDE SATACAK TANRI KORUSUN EĞER BU DEFA GİTMEZSE BİR DAHADA TAAA Kİ ECELİ İLE GEBERENE KADAR GİTMEZ ,GİTMEFĞİ GİBİDE TÜRK VATANI ,TÜRK ULUS DİYE NE ÜLKE KALIR NEDE ULUS ..TANRI YARDIMCIN OLSUN ..ÇOOOK DİKKAT OYLARIMIZI KORU .SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY .