banner87

Muharrem İnce, son oy oranını açıkladı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, miting alanlarında gördüğü ilgiye göre oy potansiyelini açıkladı.

Muharrem İnce, son oy oranını açıkladı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, miting alanlarında gördüğü ilgiye göre oy potansiyelini açıkladı.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 09:17
Muharrem İnce, son oy oranını açıkladı

Muharrem İnce, "Başlarken yüzde 30'un altındaydık. Şimdi 30'ların üstündeyiz ve ivmemiz sürekli yükseliyor" dedi.

Cumhuriyet Halk Partisi’nin ( CHP ) Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce , DW Türkçe için gazeteci Nevşin Mengü’nün sorularını yanıtladı. İnce iç siyasetten dış politikaya, ekonomiden yargıya birçok konuya değinilen röportajda, meydanlardan gördüğü kadarıyla oy oranının yüzde 30’ların üstüne çıktığını belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 09:21
Anahtar Kelimeler:
Oy OranıMuharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gerçekler. 2018-05-28 09:43:35

inşAllah % 455 e çıkar..akp ççççaaaat diye çatlar..Allah büyüktür.
Meralda %45 e çıkar..
akp.ve diğerleride %10 da kalırlar..Ey rabbim herşeyi gören ve bilen sensin..akp.ye hile yapma tuzak kurma verme..yapanların eli o anda felç olsun..amin

Misafir Avatar
ince pkk planı nikli 2018-05-28 15:02:13 @Gerçekler.

oslo gorusmeleri diyarbakir megri megri partisi habur dolmabahce gorusmeleri say say bitmez unutmadik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-05-28 15:00:36 @Gerçekler.

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-05-28 14:59:13 @Gerçekler.

Erbakan , Tayyip Erdoğan'ın nasıl gömlek değiştirdiğini anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=RCyxrjpdIik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kiralar odenmiyor 2018-05-28 14:57:33 @Gerçekler.

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983992/istanbul_da_kiralar_
odenmiyor..._Rakamlar_urkutucu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-28 14:57:07 @Gerçekler.

TROL sayisi artmis hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-28 14:56:42 @Gerçekler.

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp erdogan kadinlarimiza 2018-05-28 14:54:58 @Gerçekler.

3 bes cocuk yapin diyor demi sutten yuzde 8% kdv bebek mamasindan yuzde 8% kdv cocuk bebek bezine kdv yuzde 18 % kdv bebeklerimiz icin bile yuksek kdv oduyoruz gunah gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
resimlik adam 2018-05-28 12:26:02 @Gerçekler.

Ne oldu ince bey?
Cumhur başkanının karşısına kravatsız çıktın kendini nimetten sandın. C Başkanı kravatlı idi sen yaka paça dağınık başın göğe mi değdi? gurur , kibir antrika gösteriş caka artistik yapmakla seçim kazanılmaz ince bey . siyaset çıraklığı yap önce bir beş on sene sonra bakarız.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ince pkk planı 2018-05-28 12:17:55 @Gerçekler.

nasiiii? ince mi yükseliyormuş?
çok komiksini. milletin aklı ile alay edenler sandıkta boylarının ölçüsünü alacaklar. M İnce SELOYU ziyarete gitsin daha belki oyunu artırır.

Beğenmedim! (4)
Avatar
aydın 2018-05-28 10:29:46

ülkeni düşün işi şansa bırakma,ülke her an gidebilir,meclise yogunlaş,yoksa mazAllah akp hem mecliste hemde erdogan gelirse ülke biter,tek adamlık felakettir de,referandumda ne dedi chp tek adamlık tehlikedir,şimdi sen çıktın şunu yapacam bunu yapacam halk ne der.halkı kandırıyorsunuz o zaman

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-05-28 14:56:01 @aydın

kendinle yazisiyor hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın a 2018-05-28 12:23:06 @aydın

nıt: @aydın x***aydın kılıçdaroğlu ne diyordu? eeeyy dünya duyun görün biz Türkiyede güvende değğiliz huzurumuz yok baskı altındayız, bize yardım edin diyerek kime ne mesajı veriyordu uyuma aydın uymaaa. kılıçdaroğlu turistlere sesleniyordu "Türkiyeye gelmeyin güvenli değil" uyuma aydın bu adam kimin hizmetçisi ? AKP ile devam de sende AYDIN.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydın a 2018-05-28 12:20:41 @aydın

ıt: @aydın x***akp 16 yıldır iktidarda ve Türkiye 3,5 kat büyüdü. Sömürü ülkeler emperyalis güçler terör , dış baskı, siyasi baskı ekonomik baskı her türlü kirli oyununu oynadı Türkiyeye bunlara rağmen büyüdük geliştik. Türkiyeyi batırmak isteyen PKK yı destekleyen, pyd ypg devlet kursun diye ABD ye destek veren chp hdp iyi parti bunlar ülkeyi yıkmak yıktırmak istiyor sen uyuma a aydın uyuma.

Beğenmedim! (3)
Avatar
İlker 2018-05-28 10:19:07

Hadi hayırlısı