PKK'dan sivil araca bombalı saldırı; 9 aylık bebek ve annesi şehit oldu

Hakkari’nin Yüksekova İlçesi Büyükçiftilk Beldesi Susak Deresi mevkiinde sivil araçla askeri personelin eşinin geçişi sırasında PKK’lıların önceden tuzaklanan el yapımı patlayıcı infilak etti. Askerin eşi şehit oldu, 9 aylık bebeği ağır yaralandı, ancak o da kurtarılamadı

PKK'dan sivil araca bombalı saldırı; 9 aylık bebek ve annesi şehit oldu

Hakkari’nin Yüksekova İlçesi Büyükçiftilk Beldesi Susak Deresi mevkiinde sivil araçla askeri personelin eşinin geçişi sırasında PKK’lıların önceden tuzaklanan el yapımı patlayıcı infilak etti. Askerin eşi şehit oldu, 9 aylık bebeği ağır yaralandı, ancak o da kurtarılamadı

31 Temmuz 2018 Salı 19:04
PKK'dan sivil araca bombalı saldırı; 9 aylık bebek ve annesi şehit oldu

Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde, asker olan eşini ziyarete gittiği üs bölgesinden evine dönmeye çalışan Nurcan Karakaya’nın kullandığı otomobilin geçişi sırasında, PKK’lı teröristlerin önceden tuzakladığı el yapımı patlayıcı infilak etti. Patlamada, Nurcan Karakaya yaşamını yitirdi, 11 aylık bebeği Mustafa Bedirhan Karakaya ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan 11 aylık Mustafa Bedirhan Karakaya, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Valilikten yapılan açıklamada, ilçenin Büyükçiftlik Beldesi Susat Deresi mevkiinde askeri personel eşinin kullandığı sivil aracın geçişi esnasında,bölücü terör örgütü mensuplarınca daha önceden yola tuzaklanmış el yapımı patlayıcının infilak ettirildiği belirtildi.

Açıklamada, “Askeri personelin eşi olay yerinde yaşamını yitirmiş, 11 aylık bebeği ise ağır yaralanmıştır. Yaralı bebeğin tedavisi sevk edildiği Yüksekova Devlet Hastahanesinde devam etmektedir. Konu ile ilgili adli tahkikat devam etmektedir” denilmişti.

BEBEK DE HAYATINI KAYBETTİ

Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde, astsubay eşini ziyarete gittiği üs bölgesinden evine dönen Nurcan Karakaya’nın kullandığı otomobilin geçişi sırasında, PKK’lı teröristlerin önceden tuzakladığı el yapımı patlayıcının infilak etmesi sonucu Nurcan Karakaya yaşamını yitirmiş, 11 aylık bebeği Mustafa Bedirhan Karakaya ise ağır yaralanmıştı. Hastaneye kaldırılan Mustafa Bedirhan Karakaya da tedavi gördüğü Yüksekova Devlet Hastanesi’nde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

TÖREN DÜZENLENECEK

Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde bulunan Hakkari Yüksekova Selahaddin Eyyubi Havalimanı’nda yarın tören düzenlenecek. Törenin ardından cenazeler Sivas´a uğurlanacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.07.2018 23:54
Anahtar Kelimeler:
BebekHakkariPKKSivil Araç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin 2018-08-01 00:07:05

pkk nin özgürlükle sosyalizmle yakindan uzakdan alaksi yok . en basit ispati . Suriyenin bölünmesi icin amerika ve israil ile isbirligi yapmaktadir. Su an amerikanin ve israilin kölesi olmus marabaligini yapiyor. Her kim olursa olsun yapilan eylemlerde kadin ve cocuklari katlediyorsa dünyanin en asagilik yaratiklaridir. Fark etmez ister türk ister kürt ister cehennemin dibi olsun. Sosyalizmin en birinci kurali insancil olmaktir katil olmak degil.. Deniz gezmis ve arkadaslarindan biraz olsun ders alsinlar....

Misafir Avatar
Özgür 2018-08-01 11:22:13 @Fikrettin

Ne geçti elinize orospu çocukları, siz dağdayken karınızı kim sikiyor belli değil, sizin orospu analarınıza orospu karılarınıza çocuklarınıza Bu millet bakıyor. Hepiniz yediği çanağa sıçan Kahpe evlatladısınız. Hepiniz parçalanarak geberirsiniz inşAllah.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cp 2018-08-01 00:29:23 @Fikrettin

git onlara söyle ! hakaret etmen senin acizliginden yazakcaksan adam gibi yaz cevap veririm , hakaret edersen, senin icin tek harf bile yazmam . Seviyeyi düsürmek istemiyorum....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-08-01 00:21:53 @Fikrettin

Isid ve öso ile bir olup kadinlari pazarlarda Satan serfsizlerin sikayet etme hakki yoktur.

Beğenmedim! (5)
Avatar
GELE ME 2018-07-31 21:47:07

Yeter artik sehit verdiginiz bu bombalari patlatanlar terörü estirenler askeri öldürenler sivil halki öldürenler bomba koyanlar BM LER BAGIMSIZ YARGI INSAN HAKLARI MAHKEMESI ARASTIRSIN VE KIM SUCLUYSA CEZALANDIRSIN YOKSA BIZ DAHA COK FAKIR FUKARA COCUGU SEHIT OLURUZ ÖLÜRÜZ BOMBALANIRIZ VE PKK YAPTI FETO YAPTI ISID YAPTI DERLER VE ÖLEN BIZ OLACAGIZ

Avatar
Osman 2018-07-31 21:57:56

Ruzgar eken firtina biçer,dün aynibölgede 39 askerin öldugü haberi var,turk medyasinda tek kelime haber yok,nede olsa ölenlerin tamami maasli..çocuk ve anne verilmis bilinçli olarak.

Avatar
sevko 2018-07-31 23:02:37

Ne demek ruzgar eken firtina bicer? O nasil agiz? Zaten insan olsalar terorist olmazlar kadina 11aylik.bebege ilisip bomba patlatmazlar.

Avatar
sevko 2018-07-31 23:13:03

Savasta bile dusman cocuklara kadinlara yaslilara dokunmaz bu bombalari patlatan nasil bir asagilik ötesi yaratik daha dogmadinizmi kana Allahin gazabi laneti uzerinize olsun kahhar olun

Misafir Avatar
sevko kavati 2018-08-01 00:01:06 @sevko

sen simdi olen kurd kadininimi dusunuyorsun alcak herif bombayi kim koydu kimindir bomba once onu ogren yAllah diye ustune oturma kalkamasin tehditte etme emniyet felan ayaklari namusuzluk yapma seni alirlar emniyetli bir yere

Beğenmedim! (1)
Avatar
sevko 2018-07-31 23:18:05

Bunun agzi heval agzi birak lan propaganda yapmayi seni ozellikle alirim emniyete

Misafir Avatar
@sevko x 2018-08-01 00:37:44 @sevko

lan palavraci sen avrupada yasiyorsun sahtekar yazi karekterlerinden belli !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@sevko x 2018-08-01 00:25:40 @sevko

iyiki mahalle bekcisisin,,, emniyet müdürü falan olsan millete kan kusturursun Allah dagina göre karini verir derler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne otuyorsun karga 2018-08-01 00:16:15 @sevko

bomba kimin heval ne demektir bilmeden kasinti tutmus seni heval arkadas demektir bunun kotu tarafi nedir yada sana dokunan tarafi hangisidr tehditler yagdiriyorsun emniyet senin babayin ahirimirda milleti emniyete aliyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cp ye 2018-08-01 00:11:52 @sevko

kiciniz yemez kadinlari kizlari korumaz birakip kacarsaniz sikayetci de olmiyacaksiniz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Cp 2018-07-31 23:24:49 @sevko

Ha siktir pezevengin evladi siz önce öso ile birlikte kaçirip pazarlarda sattiginiz kadinlarin hesabini verin

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-31 19:12:58

BUMU YANİ,BUMU ÖZGÜRLÜK SAVAŞI.LANET OLSUN PKKAYA VE DESTEKLIYENLERE.BU SEVİYESİZLİKTİR,BU CANİLİKTİR BU
KATİLLİKTÎR.

Misafir Avatar
cp 2018-08-01 01:43:46 @Mavi göz,sarı saç.

Catisma bölgesi degildi de o kadar tünel siginak neyin nesiydi.. Ilk oraya dadanan pyd ve ypg oldu! Bütün olanlari gördük suriyeye ilk müdahale yapildiginda kürtlerin suriyenin kuzeyine hareket ettigini bütün gazeteler yazdi. yoksa senin haberin yokmu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-08-01 01:22:04 @Mavi göz,sarı saç.

Afrin suriyede çatismalarin olmadigi tek bölge,barbarlar dadandi,yerli afrinlinin malina mulkune cihatçilari yerlestirdi.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
cp ye 2018-08-01 00:18:28 @Mavi göz,sarı saç.

git engel ol sahip cik elini tutanmi var ! Hic bir canli varligin hele insanlarin ölmesini eziyet görmesini asla istemem. Suriyenin zayifligindan faydalanip oralara tünerseniz oradaki sivil halkida tehlikeye sokarsiniz. Varsa bir fikrin hakaret etmeden yaz yoksa sus...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cp 2018-07-31 20:48:56 @Mavi göz,sarı saç.

Dincisi dinsizi kavat ve ibnesi ile desteklediginiz öso nun afrinde yaptiklari özgurluk. Size gore,

Beğenmedim! (10)
Avatar
ONURLU ĶÜRT 2018-07-31 20:53:27