Suudi Veliaht Prensi: Suriye'ye saldırıya dahil olabiliriz

Suudi Veliaht Prensi Muhammed bin Selman, Suriye saldırısına dahil olabileceklerini söyledi.

Suudi Veliaht Prensi: Suriye'ye saldırıya dahil olabiliriz

Suudi Veliaht Prensi Muhammed bin Selman, Suriye saldırısına dahil olabileceklerini söyledi.

12 Nisan 2018 Perşembe 12:29
Suudi Veliaht Prensi: Suriye'ye saldırıya dahil olabiliriz

Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman, ABD ve müttefiklerinin olası Suriye operasyonuna ilişkin konuştu.

Reuters'in haberine göre Muhammed bin Selman, "Eğer ortaklarımızla ittifakımız bunu gerektirirse orada olacağız" diyerek, Suudi ordusunun saldırıya katılabileceğini söyledi.

Suudi Veliaht Prensi'nin açıklamasının ardından, Yemen'e Suudi müdahalesine direnen Husilerin sınırda saldırılarını artırdıkları görüldü.

Husiler, Suudi Arabistan'ın Necran ve Cizan bölgelerine füze saldırıları gerçekleştirdi.

Suudi Arabistan, Suriye ordusuna karşı doğrudan saldırı gerçekleşmese de İslam Ordusu'nun da aralarında olduğu kimi cihatçı gruplara destek veriyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özlenenen demokrasi 2018-04-12 12:38:17

sana ne oluyor vahabi selefi suudinin piç oğlu piçi kıçın gider diyemi amerikanın yanında yer alıyorsun

Misafir Avatar
amerika ilk once 2018-04-12 16:50:40 @özlenenen demokrasi

sudi arabistan a demokrasi gotursun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
arap krali israil in filistinli katliami icin 2018-04-12 16:49:59 @özlenenen demokrasi

ne dusunuyor ??? suriyede 40 veya 50 kisi oldu deniliyor
kimyasal silahi kim kullandi belli degil olayi oldu bittiye getirerek suriyeye fuze atarak kac milyon insani oldureceksiniz bu kabul edebilir bir durum degil
israil her gun kac filistinli olduruyor amerika israil i cezalandirmayi dusunuyormu ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriye gercekleri 2018-04-12 15:04:44 @özlenenen demokrasi

Katar Eski Başbakanı: Suriyedeki terörist gruplara her şeyi Türkiye üzerinden gönderdik
https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-12 13:05:31 @özlenenen demokrasi

Cok haklisin kendisini arap baharindan korumak icin, en asagilik devlet e dahi yalakalik yaparlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-04-12 13:04:00

NEDE OLSA IRAKTAN AFGANISTANDAN LIBYADAN EDINDIKLERI TERCUBELER VAR MESELA IRAKTA MUSLUMAN ARAP KADINLARI AMERIKAN ASKELERININ YATAGINA NASIL ATARLAR

Avatar
zerek 2018-04-12 14:45:23

tam bir piç ulan siz nasıl müslümansınız. haçli orduların çocuğumusun inek.

Avatar
false flag 2018-04-12 15:02:34

UN Inspector Says Syrian Rebels Used Chemical Weapons, Not Assad (May 2013)
https://www.youtube.com/watch?v=fXmzBFyXvVI

Avatar
biraz dusun 2018-04-12 16:35:21

aç suudiler

Avatar