Anahtar Kelimeler
Ekrem ImamoğluPazarcı
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cevap verin bu pazarcıya akkahpeler 2019-02-27 17:50:18

evet duyduznuz pazarcının sesini sizi dinliyoruz Allah affetsin fetöcü terörist hayranları sempatizanlar.

Misafir Avatar
şişliden osman 2019-02-28 08:53:30 @cevap verin bu pazarcıya akkahpeler

Şişli belediyeside paraları GEZİ parkı provaktörlerine verdi. şimdi işçilerin maaşını öetemiyor. Şişli belediyesi paraları chp genel merkezine aktardı şimdi işçilere maaş ödeyemiyor. Şişli belediyesi idarecileri belediyenin paralarını hortumladılar şimdi işçiler paralarını alamıyor. HORTUMCU CHP sandığa gömülecekkk.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp nin AY nası 2019-02-28 08:51:45 @cevap verin bu pazarcıya akkahpeler

İstanbulum ŞİŞLİ ye bakınız. işçilerin maaşını ödeyemiyor. İstanbulun en zengin belediyesi sayılan ŞİŞLİDE chp li belediye işçilerinin maaşını ödeyemiyor. nereye gitti bu belediyenin parası? şişli belediysi işçileri grevde. Şişliği çöp , pislik götürüyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
DEVRAN 2019-02-27 19:47:26

ULAN YORUM YAPAN DEYYUSLAR SIZIN DININIZ IMANINIZ VARMI KÖPEK YAVRULARI...ASAGILIK DEYYUSLAR REISINIZ APONUN ELINI ÖPMEDIMI YVSAK SÜRÜSÜ.

Misafir Avatar
: @DEVRAN x**** 2019-02-28 09:14:55 @DEVRAN

@DEVRAN x***sn siz kendinize bakın. biz apo nun kökünü kuruttuk. aponun küllei chp de tütüyor. fetönün belini kırdık chp tedavi etmek için bağrına basmış durumda . fetöyü chp sahiplendi. faizden Türkiyeninkanını emenlerin musluğunu kapattık. siz kendinize bakın cahiller.

Beğenmedim! (5)
Avatar
türkoglu 2019-02-28 07:45:19

pazarci kardesim bunlar simdilik size terörist dediler,analar aglamasin,cadir mahkemeleri.bob es baskanlari.israile en cok layik olana verilen madalyalar,okyanus ötesindeki kardese gelde bu hasret bitsinler,ölülere bile kullandirilan oylar,ülkenin bütün mal varligini satanlar,terörist degil milli oluyor ,,bu vatani seven evine ekmek götürme savasi veren evlatlarimiz terörist Allah belanizi versin emi,,,,

Avatar
evet 2019-02-27 17:44:13

birden eski günlere geri dönüverdim.--------chp susuzluk demek, chp çöp dağları demek, chp otopark mafyası demek, chp susuzluk demek, chp yolsuzluk, rüşvet demek, chp kavga demek ayrıştırmak demek, chp düşmanların hayranıdır türk halkını asla düşünmezler.

dost

Misafir Avatar
türkoglu 2019-02-28 07:50:07 @evet

onur,yoksunu serefsiz.sen chp nin bu ülkenin zararina yaptigi hic birsey söyleyemezsin,bu ülke ac billac savastan ciktiginda bile sogana muhtac degildi,bu kadar hain hangi ara oldunuz ,sizde bu chp düsmanligi yunan dedelerinizden geliyor olmasin ,kac dogumlu baban var vAllahi süphelendim,

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2019-02-27 19:23:53

uşagım kariş karış gezsende o canan kaftancıoglu varken havanı alacan,bari sen hdp ye yuklen ve terör örgütü başını desdeklemekten vaz geçin de,,bakın melih gökcek ankarayı 4 sefer kazandı nasıl halkı kutuplaştırarak,hala tarih tekerrür edecek

Misafir Avatar
türk 2019-02-28 07:56:00 @aydın

aydin denen denyo,senin akp genel baskani teröristin dizinin dibinde boynunu bükerek oturan degilmi,cadir mahkemeleri kurduran degilmi,teröristleri alkislayan alkislatan degilmi,kuzey iraktan suriyeye gecen teröristlere lahmacu dagittiran degilmi,siz bu vatani samana muhtac etmedinizmi,birak insanlarla hic birsey anlamayan hanzoluk etmeyide satilmadik cok az seyiniz kaldi yakinda onuda satarsiniz seref yoksunlari.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYŞE 2019-02-27 21:56:44 @aydın

SAYIN ÖCALAN NE İSTEDİYSE VERMEDİK DİYENLERE CEVABIN VARMI MİROĞLU NE DEDİDİ HDP NİN OYLARINA İHTİYACIMIZ VAR YANİ AKP +HDP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ali Dili 2019-02-27 20:31:18 @aydın

terörist sensin sen. T.C. vatandaşı 12 milyon kişiyi terörist gören zihniyet, 7 milyon seçmeni terörist gören zihniyet, terörist sizlersiniz, cennet vatanımızın haini sizlersiniz. Çanakkale de yatanlara bak, oran olarak daha çok doğulu var hain. Habur'u, Oslo yu unutmadık, megri megrileri unutmadık. Sizin hatırınız için kürt kardeşlerimizi terörist görmeyeceğiz, onları terörist gören sizler teröristsiniz, vatan hainisiniz. Kürtler bu ülkenin asli unsurları. T.C. devletimizde, ay yıldızlı bayrağımız altında yaşıyorlar. Vergilerini ödüyorlar, askerliklerini yapıyorlar. Size biat etmedikleri için siz onları terörist olarak göremezsiniz. Haddiniz değil. Bu ülkeyi kuru soğana patatese , bibere muhtaç ettirdiniz. İnönü zamanındaki kuyruklar zamanında dünya savaşı vardı, ambargo vardı kıbrısa girdiğimiz için. Şimdi sebep ne ? beceriksizlik. Bu aziz Türk milleti size şamar tokadını inderecek hain. Irkçılık yaparak zaten islamın dışına çıkıyorsunuz, artık susun

Beğenmedim! (0)