banner87

Bir anket açıklaması da AKP'den...

AKP Sözcüsü Ünal: AK Parti 1 Kasım'daki pozisyonunu koruyor, o da 46-48 bandında

Bir anket açıklaması da AKP'den...

AKP Sözcüsü Ünal: AK Parti 1 Kasım'daki pozisyonunu koruyor, o da 46-48 bandında

19 Mayıs 2018 Cumartesi 11:53
Bir anket açıklaması da AKP'den...

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, "Şu anda bizim kamuoyu araştırmalarında cumhurbaşkanlığı seçimlerine dönük 54-56 bandındayız. AK Parti de 1 Kasım'daki pozisyonunu koruyor, o da 46-48 bandında" değerlendirmesinde bulundu.

Ünal, Kanal 7'de canlı yayınlanan bir programda gündeme dair açıklamalarda bulundu.

AKP'nin araştırmalarına göre, cumhurbaşkanı adaylarından kimin ne kadar oy aldığına yönelik soruya Ünal, "Daha önce de açıkladığımız banttayız. Şu anda bizim kamuoyu araştırmalarında cumhurbaşkanlığı seçimlerine dönük 54-56 bandındayız. AK Parti de 1 Kasım'daki pozisyonunu koruyor, o da 46-48 bandında" yanıtını verdi.

Mahir Ünal, Muharrem İnce ile İYİ Parti'nin Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener'in oy oranlarıyla ilgili soruya ilişkin de "Onlar kendi araştırmalarını yaptırıyorlardır" ifadesini kullandı.

İnce ve Akşener'in cumhurbaşkanlığı seçimini kazanamayacakları için daha çok Meclis'e dönük faaliyette bulundukları iddia eden Ünal, bu yüzden AKP'ye yönelik kara propaganda yürüttüklerini öne sürdü..

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AnketMahir ünalAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP DONEMI DOLAR UCTU 2018-05-19 12:05:20

Liradan sıfır atıldığında 1 dolar = 1.3 TL iken TL bugün 4,49 TL

Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-20 17:16:09 @AKP DONEMI DOLAR UCTU

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN AYRICA Transkript de gormek istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CEM UZAN IN AIHM DE 198 MILYAR DOLARLIK 2018-05-19 19:27:04 @AKP DONEMI DOLAR UCTU

DAVASI VARDI BU PARAYA NOLDU NE ICIN KULLANDILDI ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi parti,, emekliler ve aileleri. 2018-05-19 14:05:31 @AKP DONEMI DOLAR UCTU

cumhurbaşkanımız MERAL AKŞENER..ötesi berisi yok.
muharrem ince tes,ir altında kalıyor.. dine karşı allerjisi var..bu nedenle muharrem inceye oy vermeyiz..
diğerleri zaten dini menfaatına kullanıyor..onlara asla oy vermeyiz
ayrıca muharrem ince yarın kazandığında ,,,,,millet diyorki.... şampanya patlatacakmış..ve hiç emeklilerden söz etmedi..m.ince..eski tas eski hamam misali.muharrem ince de aynı akp.e gibi yapıp emekliye 6 ayda 50 lira zam verir..bu nedenle oy yok o
meral hanım böyle yapmaz

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE ☪ ☪ ☪ 2018-05-19 13:34:35 @AKP DONEMI DOLAR UCTU

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bay Ünal 2018-05-19 12:01:25

siz kendiniz soylediklerinize inaniyormusunuz ???

Avatar
hic inandirici 2018-05-19 12:02:39

gelmedi ekonomi ortada millet borc batagnda et yiyemezken oy oraniniz bi hayli dusmus olmali zaten akp nin kemik oyu yuzde 24 deniliyor

Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE ☪ ☪ ☪ 2018-05-19 12:03:59

.

Avatar
Mert 2018-05-19 12:46:14

Evet hayır referandumunda 51 küsürü tartışmalı olarak buldunuz. Ve ogünden bugüne sürekli bir iniş trendindesiniz. Nasıl oluyorda 54 56 bandında oluyorsunuz. Dalgamı geçiyorsunuz. Çocukmu kandırıyosunuz.

Avatar
Laz 2018-05-19 12:44:44

DİKKKAT EDİN CALİNACAK OY ORANLARİ BUNLAR .....EGER GERCEKTEN. U HALK BUKADAR OY BUNLARA VERİRSE HAL RTMEDİGİ MEMLEKETTE YASİYOR DEMEKTİR BU BUDUR DEGİSMEZ ..........HALA AKİLLANMADİYSA HAALA. O ZAMAN AKLİ MUHURLU DEMEKTİR BASKA MANTİGİ YOK

Misafir Avatar
Ataman K. 2018-05-19 16:21:15 @Laz

Her çalmada zar zor %51'i geçebildi. Peki %40'a da düştü, bu bir gerçek olarak var mı var. Ak Parti bu defa yüzde/yüz kaybedecek. Kendi adamları bile bıktı. 16 sene yetmedi 5 sene daha mı?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Nuru 2018-05-19 13:15:41

Yüzünden nur akıyor. Tövbe estağfurullah...

Avatar