banner87

CHP'nin İş Bankası hisseleri Hazine'ye devredilecek

Erdoğan, İş Bankası'ndaki CHP hisseleri için de ''CHP hisselerinin Hazine'ye devri için düzenleme yapacağız'' dedi.

CHP'nin İş Bankası hisseleri Hazine'ye devredilecek

Erdoğan, İş Bankası'ndaki CHP hisseleri için de ''CHP hisselerinin Hazine'ye devri için düzenleme yapacağız'' dedi.

11 Ekim 2018 Perşembe 08:17
CHP'nin İş Bankası hisseleri Hazine'ye devredilecek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Macaristan ziyareti dönüşü, kendisine eşlik eden gazetecilere uçakta değerlendirmelerde bulundu.

Erdoğan yaptığı açıklamada "Mesele İş Bankası değil. Mesele, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vasiyetidir. Kılıçdaroğlu, ‘Oradan bizim kasamıza giren para yok ki’ diyor. Ben ‘Senin kasana para giriyor’ demiyorum ki. Mahkeme kararıyla, Türk Dil Kurumu’na ve Türk Tarih Kurumu’na belirli bir temettü geliri aktarılıyor. Ama orada yönetim kuruluna CHP niye dört adam koyuyor? Efendim, yönetim kurulundaymışlar ama hiçbir inisiyatifleri yokmuş. Yönetim kuruluna gireceksin, ama hiçbir inisiyatifin olmayacak. Böyle bir saçmalık olur mu? Şayet inisiyatifleri yoksa o dört kişiyi çeksinler o zaman. Biz diyoruz ki: Buradaki Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vasiyeti neyse bu vasiyetin Hazine’ye devrini gerçekleştirelim. Çünkü bu şahıslara ait bir hak değildir. CHP’nin hakkı hiç değildir. MHP’li arkadaşlarla birlikte yapılacak bir yasal düzenlemeyle bu işin yoluna koyulabileceği kanaatindeyim"dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-10-11 12:52:48

Simdi bunu ögrenen, duyan yabanci yatirimci türkiyeye gelirmi ?

Misafir Avatar
Yahu ne kadar paraci bencillermis 2018-10-11 18:47:37 @06

Her sey ellerinde olmasina ragmen yine de yetmiyor iktidarlarini devam ettirebilmek icin ulkdeki her kurusu harciyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gelmez 2018-10-11 12:58:32 @06

tabi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Köylü 2018-10-11 11:15:07

E ne olacak para kalmadı para lazım Hazineye devredilecek ve birilerine peşkeş cekilecek ve sonunda İş Bankasıda yavaş yavaş yok olma yoluna gidecek

Avatar
cafer 2018-10-11 08:59:43

Ülke açlık sefalet çekerken Her gün bir gündem değiştiriyor.

Misafir Avatar
yabancilara kac TURK BANKASI 2018-10-11 13:26:38 @cafer

SATILDI ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu tarz aciklamalar is bankasina zarar 2018-10-11 12:59:53 @cafer

veriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e sonra varlik fonuna mi 2018-10-11 12:57:27 @cafer

devredilecek ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATURK UN VESAYETI 2018-10-11 12:56:52 @cafer

ORTADA ATATURK CHP YE DEVRETMIS ATAMIZIN VESAYETINE SAYGI DUYMAK LAZIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet biran evvel---- 2018-10-11 12:51:40 @cafer

akilli cocuk keneler iktidarda hala anliyamadinmi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet biran evvel 2018-10-11 10:04:12 @cafer

KENELERDEN kurtarın İŞ BANKASINI

Beğenmedim! (13)
Avatar
cevher 2018-10-11 10:59:34

hazine de para mı tükendi parayı hesaplı kullanmak lazım. FETÖ da para çok ankaradaki arsaları satıılması lazım parsel parsel satılmıştı ya

Avatar
HADE BE !.... 2018-10-11 11:23:41

Kara göründü demek ki her yere saldırılıyor

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-11 11:09:16

Bu uzunçalar ın hazımsızlığına bir çare bulmak lazım.Yoksa kanser olacak (inşAllah)bu herif.

Avatar
Deist 2018-10-11 12:49:00

Yemedigin Is Bankasinin hisseleri kalmisti gözünü diktin, birgün siktir olup gittigin an bunun hesabini senin cocuklarin vereceklerdir sizofren doymaz.

Avatar
birbilen 2018-10-11 12:55:01

o chp li yönetim kurulu üyeleri orada olduğu için orada avanta yok orayıda har vurup harman savuracaklar yavru kurtlar da geldi ki onlar devlet ten yemeyeli epey zaman oldu aç yavru kurtlar aç.