banner87

İyi Parti anket açıkladı

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın Best FM'de Ufuk Karcı'nın konuğu oldu. Koray Aydın katıldığı programda ellerindeki anket sonuçlarını açıkladı

İyi Parti anket açıkladı

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın Best FM'de Ufuk Karcı'nın konuğu oldu. Koray Aydın katıldığı programda ellerindeki anket sonuçlarını açıkladı

20 Nisan 2018 Cuma 17:02
İyi Parti anket açıkladı

"SEÇİME GİRMEMİZİ ENGELLEYEMEZLER" 

İYİ Parti'nin, bir siyasal partinin seçimlere girmesi için gereken tüm yasal şartları yerine getirdiğini ifade eden Koray Aydın, "Seçime girmemizi hiç bir güç engelleyemez" dedi.

YSK'nın geçmişte verdiği kararlarla "şaibeli" olduğunu iddia eden Aydın, "Eğer bizi engellemeye çalışırlarsa el mi yaman bey mi yaman görecekler" ifadesini kullandı. "Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en büyük demokrasi mücadesilesini vereceğiz" diyen Aydın, "Allah şahit, Biz bu mücadeleyi kendimiz adına değil, Türk Milleti için yapıyoruz" dedi.

"AKŞENER RAHAT KAZANACAK"

AKP iktidarı döneminde vatandaşların korkutulduğunu, özgürlüklerinin kısıtlandığını söyleyen Aydın, "Bu seçim Türk Milleti'nin isyan seçimi olacak" dedi ve "kurtuluş" olarak da İYİ Parti ve Meral Akşener'i gösterdi ve Akşener'in de cumhurbaşkanlığı seçimini "rahat biçimde kazanacağını" söyledi.

RAKAM VERDİ: YÜZDE 43-44'Ü GECEÇEMİYORLAR 

Koray Aydın AKP-MHP ittifakının anketlerde en çok yüzde 43-44'e çıktığını, İYİ Parti'nin ise yüzde 22 bandına oturduğunu, kararsızların da İYİ Parti'ye yöneleceğini ifade ederek, İYİ Parti'nin yüzde 30'ları zorlayacağını söyledi.

"BAHÇELİ, AKP'NİN SÖZCÜSÜDÜR" 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın geçmişte "erken seçim vatana ihanettir" sözlerini de hatırlatan Koray Aydın, bu sebeple erken seçim açıklamasını da Bahçeli'ye yaptırdığını ifade etti ve Bahçeli'nin çıkışlarını da "Çok da ciddiye almıyoruz, AKP'nin sözcülüğüne soyunmuştur. Sözleri kendisinin değil, AKP'nin sözleridir" şeklinde değerlendirdi.

Koray Aydın programda son olarak "Milletimiz dik dursun, zalimin oyununu bozacağız" dedi.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.04.2018 17:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aynen öyle özgürlük için 1 mayısta meydanlara 2018-04-20 17:08:05

meydanlarda gündoğdu marşını söylemeye gelin gelinki adamlar millet nerede görsün

Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:06:03 @aynen öyle özgürlük için 1 mayısta meydanlara

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:05:19 @aynen öyle özgürlük için 1 mayısta meydanlara

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (0)
Avatar
16 yildan sonra AKP nin 2018-04-20 17:51:52

ulkeyi getirdigi kotu durum ortada, durumu duzeltmeye calisip duzeltemediklerine gore, artik bunlari tekrar secmenin hicbir anlami yoktur.

Misafir Avatar
perişan aileler.. 2018-04-20 18:13:00 @16 yildan sonra AKP nin

bumu inançlı parti bumu ? her tarafı yalan hocası yalan...7 yaşındaki kızı 50 yandaki morukla evlendirenler hepsi akpde..bumu inançlı parti..bumu kur,anı kerimi,,sallayan akp.bumu inançlı partınız...bumu dokundunmu cennet var..diyen yobazlar ile yaşayanlar görüyorlarki akp yalan ve dolan hile kul hakkı yiyen parti olmuş..ülkenin bütün mallarını satmış..böyle inançlı parti olmasın daha iyi..asla oy vermeyeceğiz akp.ye..MİLLETİ PERİŞAN EDEN İNANÇLI PARTİYE BAKIN..HEYY KOMŞULAR...KENDİLERİ YİYORLAR MİLLETE BAKTIRIYORLAR..İNANÇLI PARTİYMİŞ...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
@16 yildan sonra AKP nin x---dili kuruyasıca 2018-04-20 18:05:16 @16 yildan sonra AKP nin

Senin derdin ülkenin durumu falan değil. senin kinin bir inançlı ekibin iktidar olması. dindar bir hükümetin olması. yoksa senin derdin ülkenin 16 yıl evveli veya şimdiki derdi değil.. çünkü sen ve sizin şer ekibinizde gayet iyi biliyorsunuzki bu günkü Türkiye 16 yıl öncesinen çok çok daha iyidir.

Beğenmedim! (11)
Avatar
yALNIZTÜRK ATA 2018-04-20 18:34:56

Seçimin erkene alınmasının nedenlerini Yüce Türk Halkı sandıkta değerlendirecek. ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER, İŞSİZLER, geçinemeyen emekliler, artık üretemeyen köylüler ve niceleri..

Avatar
ertunc 2018-04-20 18:32:54

baskin secimle koltuklarini korumak isteyenlere millet sandikda cevap verecektir .ekonomi iyice dibi görmeden akp mhp kolasyonu iktidarini korumak istiyor .mualif tüm kesimler demokrasi icin birlesirlerse secimi acik farkla kazanirlar tek adam sistemide tarih olur .

Avatar
pardon? 2018-04-20 17:46:57

alimmi dediniz?
kendi çirkin vasıfınızı başkasına söylemekten bile utanmıyorsunuz size kim oy verir. sahtekarlar.

Avatar
Baran 2018-04-20 18:27:57

Deprem paralarını şirketine aktaran hırsız koray seni kim ne yapsın

Misafir Avatar
001 2018-04-20 22:15:42 @Baran

ne oldu lan zırtapoz pic adama klavyeden çamur atıyorsun amk akp lisi seni haskktr lan ordan

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mehmet 2018-04-20 22:44:22

Fetoculer sizi

Avatar