banner87

Bursa'da eşini öldüren kadın, tutuklandı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde tartıştığı eşi Zülfikar Tuncer'i (39) bıçaklayarak öldürdükten sonra çocuklarını komşuya bırakıp yol ortasında otururken bulunan İpek Tuncer (34), tutuklandı.

Bursa'da eşini öldüren kadın, tutuklandı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde tartıştığı eşi Zülfikar Tuncer'i (39) bıçaklayarak öldürdükten sonra çocuklarını komşuya bırakıp yol ortasında otururken bulunan İpek Tuncer (34), tutuklandı.

23 Haziran 2018 Cumartesi 19:30
Bursa'da eşini öldüren kadın, tutuklandı

Olay, dün sabah saatlerinde Orhangazi ilçesi Tekke Mahallesi 1 Nolu Sokak'ta bir apartmanda meydana geldi. Gemlik'te bir fabrikada işçi olarak çalışan Zülfikar Tuncer ile eşi İpek Tuncer, evde henüz belirlenemeyen nedenle tartıştı. Tartışma, apartmanın merdivenlerinde de sürdü. İpek Tuncer, mutfaktan aldığı bıçak ile 2 çocuğunun babası Zülfikar Tuncer'i apartmanın merdiveninde göğsünden iki bıçak darbesi ile öldürürdü.

Çocuklarını komşusuna bırakan İpek Tuncer, daha sonra elindeki bıçak ile apartmandan ayrılıp yol ortasında oturarak polislerin gelmesini bekledi. Kısa sürede gelen polis ekipleri gözaltına aldıkları İpek Tuncer'i, sağlık kontrolünden geçirilmesi için İlçe Devlet Hastanesi'ne götürdü. Psikolojisi bozuk olduğu öne sürülen Tuncer, burada bir süre müşahede altında tutulduktan sonra İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne getirildi. Sorgusunda polise ifade vermeyen ve çevresine boş boş bakan İpek Tuncer, sevk edildiği adliyede çıkartıldığı mahkemede de soruları yanıtsız bıraktı. İpek Tuncer, 'adam öldürmek' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Zülfikar Tuncer ise, Bursa'nın İznik ilçesi kırsal Bayındır Mahallesi'nde toprağa verildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.06.2018 20:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
allahım kimsenin evine ateş düşürme 2018-06-23 19:58:05

ülkemizin gelir dagılımı adaletli dagılmayınca bu olayların önüne geçebilmenin yegane sonucu hırsızların siyasetçisinden uzak durmak.ince bey gelince aile trajedileri bitecek huzur degince muharrem ince

Misafir Avatar
Dursun G. 2018-06-23 23:37:11 @allahım kimsenin evine ateş düşürme

Sn ince CB olmazsa cözüm yokmu ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-23 23:35:09 @allahım kimsenin evine ateş düşürme

kisiler hic zahmet etmesin emi! Kafa yapilari ayni kalsin birisi gelsin sihirli degnegi ile dokununca hersey düzelsin. Millet kendini egitmedikce , karsinindaki insana , karisi da olsa, saygi göstermedikce , hic bir seyin zoraki olmadigini kabullenince aile icinde huzur olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@allahım kimsenin evine ateş**** 2018-06-23 21:58:40 @allahım kimsenin evine ateş düşürme

ince modundan bir ciksan ? Ev gecimsizliginin Sn. ince ile ne alakasi var? Insanlar arasindaki iliski bozuksa maddi durumun düzelmeside fayda etmez. Cahillik basa bela.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Murtazaaa 2018-06-23 22:35:28

Adi olayların gelir dağılımının sonucu olduğu, gelir dağılımının dengeli olduğu İskandinav ülkelerinde (İsveç, Norveç; Finlandiya, Danimarka) gibi ülkelerde suç oranlarının çok düşük olduğunu, gelir dağılımını da ülkeyi yöneten iktidarlar sağladığını, AKP'nin gelir dağılımını çok bozduğunu, İnce'nin gelir dağılımını düzeltme umudu olduğunu anladığımız an da, Türkiye de, düzelecek.

Misafir Avatar
Zeliha 2018-06-23 23:43:33 @Murtazaaa

Türk erkeginin mali durumu iyi olunca hemen bir metres bulur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Murtazaaa x***** 2018-06-23 23:30:04 @Murtazaaa

Egitimin hic bir etkisi yok, öglemi ! Dinin de ögle , islamda kadin 5. sinif erkegin mali gibi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan 2018-06-23 23:31:50

AKP nin zorba yönetimi kap-kaç müslümanlığı-kapitalistliği sebep oluyor bütün bunlara..

Misafir Avatar
@hasan x 2018-06-23 23:41:18 @hasan

Hic bir sepep bir kisinin "insan" olmasina bahane degil!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tosun 2018-06-24 11:31:50

Suriyelinin derdiyle ugrasiyorlar ya kendi insanimiz kendi derdiyle basbasa kalmis rabbim yardimcisi olsun