banner87

CHP'nin 'OHAL' eylemine Valilik yasağı!

Van ve Hakkari'de 'OHAL değil, demokrasi istiyoruz' eylemi yapıldı, Bitlis'te CHP'nin eylemi Valilik tarafından engellendi.

CHP'nin 'OHAL' eylemine Valilik yasağı!

Van ve Hakkari'de 'OHAL değil, demokrasi istiyoruz' eylemi yapıldı, Bitlis'te CHP'nin eylemi Valilik tarafından engellendi.

16 Nisan 2018 Pazartesi 18:02
CHP'nin 'OHAL' eylemine Valilik yasağı!

Van ve Hakkari'de Cumhuriyet Halk Partisi tarafından 'OHAL değil demokrasi istiyoruz' sloganıyla oturma eylemi ve basın açıklaması yapıldı. Bitlis'te ise oturma eylemine izin verilmedi.

CHP Van İl Başkanlığı'nın düzenlediği oturma eylemi, kent merkezindeki Beşyol Meydanı'nda bulunan Dabbağoğlu Parkı'nda yapıldı. Geniş güvenlik önlemlerinin alındığı parka gelen CHP Van İl Başkanı Mehmet Korukcu ve beraberindeki bir grup partili, ellerindeki, 'OHAL değil, demokrasi istiyoruz' yazılı dövizleri taşıyıp, bir saat süren oturma eyleminde bulundu. Oturma eyleminin ardından CHP Van İl Başkanı Korukcu açıklama yaptı. Korukcu, 21 aydır süren OHAL ile ülkede baskı rejiminin kurumsallaştığını belirterek şöyle konuştu:

"Demokrasiye ve hukuk sistemine yönelik bir saldırı halini alan OHAL rejimi, insan haklarını, ifade özgürlüğünü ve her türlü protesto eylemini baskılamanın da aracı olmuştur. Kanun hükmündeki kararnameler eliyle parlamento, yani halkın iradesi gasp edilmiştir. Türkiye'yi tek tipe sokmak için sivil toplum kuruluşlarına, sendikalara, meslek oda ve birliklerine yönelik operasyonların ardı arkası kesilmemiştir. Halkın iradesine karşı işlenen bir suç haline gelen OHAL rejimine derhal son verilmelidir. Hukukun askıya alındığı, parlementonun yok sayıldığı, milli iradenin tanınmadığı, milletvekillerinin rehin alındığı faşizm düzeni ortadan kalkmalıdır. Sivil darbe ile tek koltukta birleştiren yasama, yürütme ve yargı erkleri yeniden çağdaş demokrasilerde olduğu gibi kendi koltuklarına geçmelidir."

Hakkari'deki oturma eylemi ve basın açıklaması ise Cumhuriyet Caddesi üzerinde bulunan CHP İl binası önünde yapıldı. CHP Hakkari İl Başkanı Aytekin Karahanlı ve yaklaşık 20 kişinin katıldığı oturma ve basın açıklaması, CHP PM Üyesi Yıldırım Kaya tarafından okundu. Yapılan açıklamanın ardından CHP'liler bir süre kent merkezinde gezerek esnaf ziyaretinde bulundu.

BİTLİS'TE YASAK

Bitlis'te CHP'nin düzenlemek istediği 'OHAL değil, demokrasi istiyoruz' oturma eylemine Valiliğin aldığı karar doğrultusunda polis izin vermedi. Kent merkezindeki Kazım Dirik Caddesi'nde bir araya gelen CHP'lilere, yapılan izin başvurusunun Bitlis Valiliği tarafından redddedildiğini gerekçe göstererek, polis eylem izni vermedi. Bunun üzerine CHP Bitlis İl Başkanı Metin Güzelkaya ve beraberindeki partililer, açıklama yapmadan alandan ayrıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 23:00
Anahtar Kelimeler:
YasakValilikOHALCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İYİ PARTİYE OY VERMEK GEREK.. 2018-04-16 18:47:45

,VALİLER HALKLA DEĞİL...AKP.İLE...NE GÜZEL VALİLİK..! VATANDAŞI ENGELLİYOR..
vAlileride yeni hükümet tümüyle değiştirmesi lazım..akp.nin valıları bunlar

Misafir Avatar
akp neden korkuyorki ??? 2018-04-17 02:07:20 @İYİ PARTİYE OY VERMEK GEREK..

demokrasilerde insanlarin protesto hakki olur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatanim 2018-04-16 19:11:43

Akp ve mhp milli ve yerliymis gülecem arkamla sivasli tröl.sekerini satan MILLI VE YERLI OLURMU LANN.fabriklarini satan MILLI VE YERLI OLURMU LANN.adam akp ve mhp icin onurunu satarmi lann.

Avatar
Vatanim 2018-04-16 19:18:42

Dolari bir liradan 4 liraya getiren milli ve yerli olurmu LANNN ATAMIZIN SAVAS SONRASI YAPTIGI SUMERBANK ETIBAN TEKELI SATAN milli ve yerli olurmu LANNN.ATAMIN kemikleri sizliyordur sizin gibi nankör vicdansiz cumhuriyet düsmanlarini gördükce.pis yobazlar.yunanin altina yatsaydiniz ATAMIN KIYMETINI BILIRDINIZ.SIZLER BUNU ISTERDINIZ CUMHURIYET DÜSMANLARI.

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 19:27:23

Saray soytarıları; aklınızca çamur at izi kalsın algı operasyonu yapsanız da nafile. Bir türlü hdp pkk chp ile ilgili açıklamalarla boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor kazdığınız kuyuya düştünüz yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor. Şimdi size bilal'e anlatır gibi hatırlatayım. Oslo'da,Habur'da, İmralı'da görüşen kimdi? Sözde barış sürecinde sarayın görevlendirdiği akil insanlar kim kolla gezdi? Otellerde kim görüşme yaptı? Çapulcu sürüsünü Türkiye üzerinden Kobani'ye gönderen ve Kobaniye selam söyleyen kimdi? Süleyman Şah türbesini pyd ile birlikte kaçırır gibi taşıyan ve pyd emanet eden kimdi? Çapulcu lideri Barzani'yi resmi törenle karşılayan ve paçavrasını göndere çeken kimdi? Çapulcu lideri Barzani'ye Kongrenizde Türkiye seninle gurur duyuyor naraları atan ve alkışlayan kimdi? Pyd liderini Ankara'da resmi törenlere karşılayan ve görüşen kimdi? Diyarbakır'da çapulcu lideri Barzani'ye megri megri ağlamalarını yapan kimdi? Çapulcubaşının üzerinden konfeti toplayan kimdi? Hani katil apo'nun mesajını okutan kimdi? Dolmabahçe'de hdp ile görüşen kimdi? Dolmabahçe'de abdesthane ibriği dizilip bildiri okuyan kimdi? Bunun gibi kapalı kapılar arkasında görüşme yapan, hendek kazmalarına mühimmat yığıntısı yapmalarına göz yuman asker ve emniyet personellerinin görevlerini yapmasını engelleyen kimdi? Arşiviniz kirli ve çetrefilli işlerle dolu. Onun için önünüzden yiyişin, kemik yalamaya devam. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor yolun sonu göründü. Hainler, fetoşlar hepsi kaçtı. Aynaya bakın kendinizi tanımaya çalışın. İYİ günlere

Avatar
Vatanim 2018-04-16 19:58:28

Agzina saglik TEKIN BARANIM.bu yavsaklar sadece güce taparlar.kim gelirse onun safinda olurlar.iyi kurtulus savasi yillarca önce olmus yoksa bu picler bizi düsmana satardi.

Avatar
DİKKATTTT 2018-04-16 18:46:21

CHP'nin 'OHAL' eylemine Valilik yasağı!--------------- pkk nın eylemcilerinin yerini CHP almıştır. PKK nın beli kırıldı kökü kazındı CHP onların yerine görevlendirildi. DİKKAT edilmesi lazım. CHP siyasi parti olmaktan çok bir provaktör terör eylemleri yapan organize eden bir parti oldu.

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 18:57:22

OHAL değil Parlamenter sistemle yönetilmek istiyoruz. KHK'la parlamenter sisteminde oynuyorsunuz Harun gibi geldik dediniz Karun gibi zengin ve zalim oldunuz. Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyor varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa Bay Kemal. Bir eli yağda diğer eli balda olan beyler 16 senedir iktidarsınız galiba unuttunuz cambaza bak cambaza algı operasyonları boşuna. Vatandaş cambaza bakarken cüzdanlarımızı boşalttınız. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
@Vatandaş uyandı x---cevap 2018-04-17 09:33:30 @Vatandaş uyandı

Ulan gerzek vatandaş a OHAL ın ne zararı var? vatandaş hiçde şikayetçi değil OHAL den. şikayetçi olan bir teröristler iki oy devşirmek isteyen yayagaracılar. pkk ve chp hdp bunların dertleri ohal kalksın. ülkenin huzurun bozmakda bu pkk chp , hdp nin birinci hedefi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-04-16 19:40:14