banner87

'Cinci Hoca'dan dehşet tuzak!

İstanbul'da otizmli oğlu için şifa arayan kadın 'üfürükçü hoca'nın tuzağına düştü. İddiaya göre, 32 yaşındaki kadın, 71 yaşındaki Ziyettin Ç.'ye 25 bin TL kaptırdı. Yetmedi Ç.'nin cinsel istismarına uğradı. Habertürk'e konuşan E.E, "Cinlerin benimle ilişkiye girmeye devam ettiğini, kendisiyle iliş kiye girmem halinde cinlerden kurtulacağımı söyledi. Anlamsız şekilde karşı koyamıyor, dediklerini yapıyordum. Bana el vereceğini söyledi." dedi

'Cinci Hoca'dan dehşet tuzak!

İstanbul'da otizmli oğlu için şifa arayan kadın 'üfürükçü hoca'nın tuzağına düştü. İddiaya göre, 32 yaşındaki kadın, 71 yaşındaki Ziyettin Ç.'ye 25 bin TL kaptırdı. Yetmedi Ç.'nin cinsel istismarına uğradı. Habertürk'e konuşan E.E, "Cinlerin benimle ilişkiye girmeye devam ettiğini, kendisiyle iliş kiye girmem halinde cinlerden kurtulacağımı söyledi. Anlamsız şekilde karşı koyamıyor, dediklerini yapıyordum. Bana el vereceğini söyledi." dedi

17 Mayıs 2018 Perşembe 08:44
'Cinci Hoca'dan dehşet tuzak!

İstanbul’da 5 yaşındaki otizmli oğlu için ‘üfürükçü hoca’da derman arayan 32 yaşındaki E.E., iddiaya göre 71 yaşındaki sözde hoca Ziyettin Ç.’nin defalarca cinsel istismarına uğradı. Genç kadının 25 bin lira da kaptırdığı ‘Cinci hoca’ya ‘cinsel saldırı’ suçundan 18 yıla kadar hapis talebiyle dava açıldı.

İstanbul Ağır Ceza Mahkemesi’ne açılan dava dosyasına göre genç kadın üfürükçü tuzağına bir komşusunun “Oğlunu iyileştirecek birini tanıyorum” demesiyle düştü. Yüksekokul mezunu genç kadın, geçen yıl temmuz ayında oğlunu Eyüpsultan’da yaşayan 71 yaşındaki Ziyettin Ç.’ye götürdü. Ziyettin Ç., genç kadından, “Oğlunda üç harfliler var, tedavi olması için muska yazmam lazım” diyerek 5 bin TL istedi.

Parayı alan Ziyettin Ç. “Oğlunu haftada iki kere getir okuyacağım” dedi. Ziyettin Ç.’nin her dediğini yapan kadın bir süre sonra ise ‘ahlaksız teklifle’ karşılaştı. Kendisini 4 ay boyunca etki altına alarak oyalayan Ziyettin Ç.’yle defalarca cinsel ilişkiye girdiğini ileri süren E.E., çocuğunun durumunda bir düzelme olmayınca soluğu savcılıkta aldı.

Polis Ziyettin Ç.’yi gözaltına aldı. Yapılan aramada çok sayıda muska, Osmanlıca ve Arapça yazılar, değişik otlar, “büyü yapmada kullanılan” malzemeler ele geçirildi.

İddiaları reddeden ve tutuklanan sahte hoca hakkında savcılık ‘cinsel saldırı’dan 18 yıla kadar hapis talebiyle dava açtı. Ziyettin Ç. hakkında ayrıca ‘dini duyguları istismar ve dolandırıcılık’ suçundan da soruşturma başlatıldı.

"BÜYÜLENMİŞ GİBİYDİM"

2 çocuk annesi E.E., 4 ay boyunca yaşadıklarını şöyle anlattı:

“Haftada iki kez oğlumu okumak için çağırdı. İkram edilen çayı içtikten sonra büyülenmiş gibi oldum, hiçbir şeye karşı koyamadım. Sözde hocaya inanmaya başladım. 3 muska yazdı. Biri oğlum, biri ben, diğeri de ev içindi. Bende üç harfliler olduğunu, doğumda bunların çocuğuma geçtiğini söylüyordu. Cinlerin benimle ilişkiye girmeye devam ettiğini, kendisiyle ilişkiye girmem halinde cinlerden kurtulacağımı söyledi. Anlamsız şekilde karşı koyamıyor, dediklerini yapıyordum. Bana el vereceğini söyledi. Böylece şans oyunları kazanabileceğimi, insanların kötü mü iyi mi olduğunu anlayacağımı iddia etti. Bana bir iyilik bir de kötülük perisi verdi. Bir hazineye gece evinde kalmam karşılığı ortak etti. Evinde kalmayınca bir sürü genç kızın evinde kaldığını söyledi.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.05.2018 10:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR 2018-05-17 09:03:32

AAH AAH.ZAVALLICIKLAR! KERAMETİ SÖZDE CİN ÇIKARAN CİNCİNİN KOYNUNDA ARAYAN ACİZ İNSANLARIMIZ...AZ OTURUN DA BÖYLE GEREKSİZ İNSANLARI BULMAYA AYIRACAĞINIZ VAKTİ KİTAP OKUMAYA AYIRIN.MANTIK OKUYUN. FELSEFE OKUYUN.ELMALILI HAMDİ YAZIR OKUYUN..OKUYUN.İLK EMİR OKU DEĞİL Mİ ZATEN İSLAMİYETTE..DOĞRU İLE YANLIŞ ANCAK BÖYLE AYRILIR.ALLAH AŞKINA CAHİLLİKTE BİR YERE KADAR.

Misafir Avatar
@bu tür şerefsizlerin x****evet**CVP 2018-05-18 17:48:17 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

raki sisesi alkol yüzünden karsi cikmissin, gazoz sisesi olsun !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet ********cevap 2018-05-18 15:29:02 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

Kadina tecavüz eden ayyaş degil. HOCA HOCA !! arapca yazi yazan dinci! Inandiğiniz islami , hadisler uydurma hikayeler ve seyhleriniz sihlariniz cöplüge cevirdiler. Onlara söyleyecek bir tek lafi olmayan senin gibi bir sefil , burada yorum yazanlara kelime yazmaya hakki yok. Önce kendi kapinin önünü süpür sonra ayyaslara catabilirsin. Tedavi olun dediklerin tedeaviye cevap verir ama sana tedavi bile anlamsiz. Rakki sisesi seni rahatsiz etmis gazoz sisesi olsun !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haydi Türkiyem oy verelim 2018-05-18 09:24:32 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

24 Hazranda ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. hangisi seni memnun edyorsa oyunu ona ver.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-18 08:30:49 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

Ayyaşların , rakı içip , şarap içip bira içip sapıklaşan sapıkların suçunu dindara hacıya hocaya yüklemeye çalışan sefiller sizin o sapıktan asla aşağı kalacak tarafınız yoktur. siz de sapıksınız . tedavi olmanız gerekiyor ama hiç bir deli hiç bir manyak kendisinin deil yada manyak olduğunu kabul etmez. benden size dost tavsiyesi sapıksınız tedavi olun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@bu tür şerefsizlerin x****evet 2018-05-18 08:28:49 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

@bu tür şerefsizlerin x*****bu tür sapıkların ... Öt....üne o şişe yakışır. önce o şişenin içindekini içiyor sonra sapıtıyor sonra saldırıyor. işte o şişeyi o içene so.... caksın. . içkime karışma , zinama karışma , nikah istersem yaparım istersem yapmam diyen zihniyetin eseri bunlar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-17 15:39:30 @FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR

Nihat Hatipoğlu nu, cüppeliyi, nurettini ve diger yobaz liderlerini dinleyenin basina gelenler ders olsun. Ama olmuyor, müridlerinin hepsini bademleyen seyh i gören türkiye cabuk unutuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu tür şerefsizlerin 2018-05-17 09:07:25

götüne 70 lik rakı şişesini sokucan,karnına sopayla içindeki şişe kırılıncaya kadar vurup orada bırakıp gidicen

Misafir Avatar
Orta yolu bulalim. 2018-05-18 15:32:53 @bu tür şerefsizlerin

yav arkadas Raki şişesini yobazlar begenmemis gel sunu gazoz şişesi yapalim da gönülleri hos olsun. Salako siseden rahatsiz olmamis icindeki rakidan rahatsiz olmus, iste bunlar bu kadar ahmaklar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
buneya 2018-05-17 16:13:00 @bu tür şerefsizlerin

ya peki o hocanın altına yatanlara ne yapmak lazım,baksana hoşuna gitmiş zillinin gidip gidip vermiş

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@misafir ---cvp 2018-05-17 15:41:50 @bu tür şerefsizlerin

Cikarlari icin Milleti sigir sürüsüne ceviren yukaridaki serefsizleri hedef alsan daha dogru hedef olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
misafir 2018-05-17 09:34:22 @bu tür şerefsizlerin

bunlara mı kızalım bunlardan medet umanlaramı

Beğenmedim! (0)
Avatar
onu birakda 2018-05-17 08:54:27

cin cikmismi bari bilen varmi

Misafir Avatar
artik insanlar 2018-05-17 11:03:26 @onu birakda

cin cinler bile insanlardan korkuyordur hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cin 2018-05-17 11:02:31 @onu birakda

hocanin ta kendisiydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cin çıkmışmı diye soran arkadaş 2018-05-17 11:00:52 @onu birakda

cin girip çıkmaya devam ediyomuş ama hocanın çıktığı kesin tutukluymuş çünkü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2018-05-17 11:22:39

Ulke ahlaki économie her yönü ile enkazi yasiyor,

Avatar
hasan ali 2018-05-17 12:04:32

akkpler toplumun yarısına cin i soktu şimdi cıkarmak telaşında akkpler

Misafir Avatar
ella mono 2018-05-29 02:50:35 @hasan ali

akp geldiğinden beri memlekette tecavüzler arttı

Beğenmedim! (0)
Avatar
akıllı olalım 2018-05-17 10:03:12

bu şerefsiz pijleri orasından bağlayap asmak lazım.bence ozaman cin çıkar

Avatar
bilemedim şimdi 2018-05-17 10:30:41

tecavüz değil sonuçta başlık yanlış. 4 ay boyunca gidip gidip o çayı içmekte bir garip bilemedim yani.

Misafir Avatar
bayan cay icmekle acaip olmus 2018-05-17 18:43:39 @bilemedim şimdi

millet 7/24 medya hipnozu etkisinde hep RTE hipnozu hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
abc 2018-05-17 11:59:21

Bunun gibi Cahillere Az bile,Yok efendim karşoı koyamıuormuş,Geç bunları Geç,21 yüzyılda yaşıyoruz.