banner87

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Birinci turda kazanacağıma inanıyorum

Muharrem İnce CHP'den cumhurbaşkanı adaylığının ilanının ardından açıklamalarda bulundu. İnce, ''birinci turda kazanacağıma inanıyorum. Ola ki olmadı, ikinci turda da ben ikinci olmadım, kim ikinci olacaksa ona destek olmak şeref sözüdür'' dedi

Cumhurbaşkanı adayı İnce: Birinci turda kazanacağıma inanıyorum

Muharrem İnce CHP'den cumhurbaşkanı adaylığının ilanının ardından açıklamalarda bulundu. İnce, ''birinci turda kazanacağıma inanıyorum. Ola ki olmadı, ikinci turda da ben ikinci olmadım, kim ikinci olacaksa ona destek olmak şeref sözüdür'' dedi

05 Mayıs 2018 Cumartesi 00:56
Cumhurbaşkanı adayı İnce: Birinci turda kazanacağıma inanıyorum

Muharrem İnce CHP'den cumhurbaşkanı adaylığının ilanının ardından açıklamalarda bulundu. 

Bloomberg’ten Fırat Kozok'a konuşan İnce, ''Türkiye’yi özgürleştirmek, demokratikleştirmek, baskılardan kurtarmak için yola çıktık. AB hedefinden sapmış olan Türkiye’yi yeniden rotasına döndürmek için yola çıktık. Eğitimi düzeltmek, gençlerimize iş bulmak için yola çıktık. Bunu başarağız. Buna inanıyorum. Bu değişimin ruhunu bugün sokakta gördüm. Türkiye’nin AB hedef AKP ile başlamadı. Cumhuriyet’le, hatta tanzimatla başladı. Milli politikaydı ama ne yazık ki bundan uzaklaştı. Türkiye’nin AB projesini, hedefini yeniden hızlandıracağız. Dış politika uzmanlarını monşerler diye küçümsemekten vazgeçeceğiz" dedi.

 İnce açıklamalarında "Ben birinci turda kazanacağıma inanıyorum. Ola ki olmadı, ikinci turda da ben ikinci olmadım, kim ikinci olacaksa ona destek olmak şeref sözüdür. Yalpalayan, oradan oraya savrulan bir Türkiye değil; kararlı onurlu, başı dik insanları mutlu, yurtta barış dünyada barış diyen, bilimi önemseyen bir Türkiye’yi yeniden kuracağız. Türkiye’nin en önemli sorunu huzursuzluk. Bağırıp çağıran, ayar veren, azarlayan değil; yol göszteren uzlaşan bir cumhurbaşkanına ihtiyacı var.Cumhurbaşkanı tektir. Tek olan şey bir kesimin olamaz, her kesimindir" ifadelerine yer verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 23:38
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-05 01:47:37

akp bay bay

Misafir Avatar
DİKKAT DİKKAT ikiside trol 2018-05-05 13:56:05 @CHP KAZANACAK

chp baraj altında kalmasa yandık. ve siam ikizi DİKKAT issiz kalcaz diye tir tir titriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT DİKKAT ikiside trol 2018-05-05 13:54:49 @CHP KAZANACAK

chp baraj altında kalmasa yandık. ve siam ikizi issiz kalcaz diye tir tir titriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-05-05 11:51:09 @CHP KAZANACAK

Dikkat ediyorum gerçekleri yazanlara chp , hdp sol ve inançlızlar saldırıyor. kendileri yalan ifitra ve hakaretleri sınırsız kullanıyor. milli yerlivatanseverler doğruları yazınca o ülke ve millet sömürücüleri, zulm edicileri saldırıyor kızıyor. kültürleri yok, hayatları yalan yalanın temeli olmaz zaten.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp baraj altında kalmasa yandık. 2018-05-05 11:45:01 @CHP KAZANACAK

baskımı?, hak mı?
ne diyor bu kandırıkçılar yahu? HATIRLIYORUM DAHA DÜN GİBİ. T. C BaşbakanI hanımı GATAYA HASTA ZİYARETİNE GİDİYOR VE EVET VE BAŞI ÖRTÜLÜ DİYE GATA HASTANESİNE ALINMIYOR. İŞTE CHP ZİHNİYETİ. HALA UTANMADAN HAK TAN HUKUKDAN ADALETTEN, İNANÇ ÖZGÜRLÜĞÜNDEN BAHSEDERLER. YALANCI BUNLAR. VALLAHİ YALANCI. BUNLARIN ELİNE İMKAN GEÇSE BU HALKI KOYUN GİBİ KULLANIRLAR.

Beğenmedim! (3)
Avatar
bu aydin rumuzlu kisi 2018-05-05 01:38:18

ruh hastasi akli dengesi yerinde degil sagdan soldan duyduklari ile uyduruk konusuyor lutfen bunun ip sini engelleyin belliki sizofren yetkili yerlerede bildirin tedavi altina alinsin

Misafir Avatar
erow 2018-05-05 02:17:46 @bu aydin rumuzlu kisi

ben şizofren olduğuna inanıyorum hdp den başka bir şey bilmiyor amk evladı başımıza bela

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet ya 2018-05-05 01:47:16 @bu aydin rumuzlu kisi

akil hastanesine gitse iyi olur

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yadin 2018-05-05 02:25:32

An rkadaslar bu Aydin ibnedir
kaale almayin.Ben taniyorum nonoşu

Misafir Avatar
AYDIN,---- GAYET DOĞRULARI SÖYLEMİŞ nikli 2018-05-05 13:48:51 @Yadin

oslo habur dolmabahce gorusmeleri diyarbakir megri megri partisi pyd liderinin ankarada agirlanmasi pesmergenin ulkemize gelip ulkemizde lahmacun yiyiyip suriyeye gecmesi filan falan bunlardan kim sorumlu iktidar partimi yoksa kim ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYDIN,---- GAYET DOĞRULARI SÖYLEMİŞ 2018-05-05 11:47:53 @Yadin

CHP Cecaevindeki Demirtaşı HDP lilerden çok ziyaret etmiş. chp teröristlerin hapisten çıkması için T C yönetimini istiyor. Tüm teröristler ve fetö terör örgütü hapistekiler ve arananlar var güçleriyl chp hdp ve iyi partinin kazanmasını stiyorlar. Bu ülke TERÖRE YETER ARTIK dedi. AKP ve ERDOĞAN bu ülkenin idarecisidir. başka gölge istemem.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bozo 2018-05-05 09:48:04

SAYIN INCE SAYIN MERAL AKSENER SAYIN KARAMOLLAOGLU VE SAYIN DEMITAS BURADAN SESLENIYORUZ LÜTFEN NOTER TASTIKLI ÜNIVERSITE DIPLOMALARINIZI GAZETELERDEN TELEVIZYONLARDAN YAYINLAYINIZ MILLET GÖRSÜN KIMIN DIPLOMASI VAR KIMIN YOK BU DIPLOMASI OLMAYANLARIN ORTAYA CIKMASI ICIN BIR FIRSATTIR:

Misafir Avatar
her cumhurbaskani adayi 2018-05-05 13:47:12 @bozo

universite diplomasini yayinlasin

Beğenmedim! (0)
Avatar
AYDIN 2018-05-05 01:08:13

ULAN İPLİGİNİZİ PAZARA ÇIKARACAM İNŞALLAH,YA ASKERE YAŞA DİYECEKSİNİZ YA HDP YE ONA YŞA GEL BUNA YAŞA DEMEK İKİ YÜZLÜLÜK ŞEREFSİZLİKTİR,ULAN DEMİRTAŞ NE DİYOR PKK ATERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL,PEKİ ASKER KİMNLE ÇARPİSIYOR PKK A,ULAN PEKİ NASIL HEM ASKER YAŞA,HEM HDP YE YAŞA ,SELAHATİNE BARIŞCI DERSİN,AŞALIKLIK YAPAYIN

Misafir Avatar
AYDIN,---- GAYET DOĞRULARI SÖYLEMİŞ nikli 2018-05-05 13:46:09 @AYDIN

oslo habur dolmabahce gorusmeleri diyarbakir megri megri partisi pyd liderinin ankarada agirlanmasi pesmergenin ulkemize gelip ulkemizde lahmacun yiyiyip suriyeye gecmesi filan falan bunlardan kim sorumlu iktidar partimi yoksa kim ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin hdp neden mecliste secim icin 2018-05-05 13:43:56 @AYDIN

hazine yardimida aliyor iktidar parti kim ???? uzaylilarmi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozo 2018-05-05 09:49:53 @AYDIN

senin götüne kac kere koydum doymuyon siktir git baska siteye serefsiz dümbük

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-05-05 07:04:18

ULAN AYDJN SANA BEYNI GOTUNDE DIYORDUM AMMA ORADADA BEYNIN BOKA BULASMIS
ARTIK GOTTEDE HAYIR KALMAMIS.

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 09:59:39

16 yıldır pembe tablolar masallar masallar mağdurum da mağdurum algı operasyonları artık gına geldi. İktidar yancısı kocamış kurt ve iktidar kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler millet farkındalığını sandıkta gösterecek Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı beylere farkındalığını gösterecek yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor