EURO 2024 tanıtımında Nusret'e yer verildi

UEFA , EURO 2024'ün Almanya'da düzenlenmesine karar verdi. Türkiye'nin tanıtım filminde Nusret'in yer alması büyük tepki çekti.

EURO 2024 tanıtımında Nusret'e yer verildi

UEFA , EURO 2024'ün Almanya'da düzenlenmesine karar verdi. Türkiye'nin tanıtım filminde Nusret'in yer alması büyük tepki çekti.

27 Eylül 2018 Perşembe 21:34
EURO 2024 tanıtımında Nusret'e yer verildi

Türkiye ve Almanya'nın düzenlemek için aday olduğu EURO 2024'ün ev sahibi, İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA merkezinde gerçekleştirilen oylama sonucunda belirlendi.

İki aday ülkenin temsilcilerinin gerçekleştirdiği sunumların ardından UEFA Yönetim Kurulu tarafından yapılan oylama sonucunda 1 oy farkla Almanya, EURO 2024'ün ev sahipliğini üstlenme hakkı kazandı.
Tanıtım filminde restoran sahibi Nusret'in yer alması büyük tepki çekti.
İşte sosyal medyada yapılan yorumlar...

- Sanırım tanıtımda Nusret’in çıkması tüm dengeleri değiştirdi. Oraya kadar iyiydik.
- Kasap Nusret'in tanıtımda ne işi vardı.
- Tanıtım filminde Kasap Nusret ne alaka? Bu güzel ülkeyi onunla mı tanıtacağız. Çok üzüldüm ya.
- Bize kaldı Nusret! Yazık böyle basit sunum olmaz!

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.09.2018 22:17
Anahtar Kelimeler:
NyonNUSRET
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rezalet nusret 2018-09-28 10:36:54

keske türkiyenin tanitimina tayyipin attan düsmesini ve cüppeliyi koysalarmis

Misafir Avatar
nusret reklam ucreti aldimi 2018-09-29 05:57:06 @rezalet nusret

merak ediyoruz et reklaminin sporla ne ilgisi varki ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAK SEN ŞU ALLAH(C.C)IN İŞİNE, 2018-09-28 23:48:48 @rezalet nusret

EUORO2024 TANITIM TASARIMCILARININ ,,,,,,,şiiiişş kebapçısı....."""NUSRETTE""""" BUGÜN ,,,HEM MÜŞTERİLERİNİ,,,,,HEM KENDİNİ YAKTI...........................Allah Allah,,,Allah Allah..........bakalım daha neler duyacağız(tevbe estağfuğrullah))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAK SEN ŞU ALLAH(C.C)IN İŞİNE, 2018-09-28 22:36:45 @rezalet nusret

almanların ingilizlerin fransızların italyanların amerikalıların,,,,,,,,şiiiişş kebapçısı....."""NUSRETTE""""" BUGÜN ,,,HEM MÜŞTERİLERİNİ,,,,,HEM KENDİNİ YAKTI..............

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
BAK SEN ŞU ALLAH(C.C)IN İŞİNE 2018-09-28 22:25:21 @rezalet nusret

almanların ingilizlerin fransızların italyanların amerikalıların,,,,,,,,şiiiişş kebapçısı....."""NUSRETTE""""" BUGÜN ,,,HEM MÜŞTERİLERİNİ,,,,,HEM KENDİNİ YAKTI............

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Attan düsme ve bildircin dürtükleme! 2018-09-28 14:55:42 @rezalet nusret

bir de tayyipin kümesdeki bildircinlari semsiye ile dürtükleme olayida var. bunlari o tanitim koysalardi türkiye milletin beynine kazinirdi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Saat 2018-09-28 03:37:07

Zaten bize vermeyecekleri bastan belliydi,malesef Avrupada futbol seyircisi Alkollu icecekle yasiyor,bizde Kocaelinde bir tane Alkol izni olan Restaurant var,seyircimi gelir Türkiyeye?

Misafir Avatar
saat,e cevaptır.. 2018-09-28 08:40:41 @Saat

stadlara gitmek için illede içip içip ZOM olmakmı gerekiyor.
avp.da zom,lar gidip maçlarda kavgalar çıkarıyorlar.sonrada maça almıyor.yetkilileri..
bumu maç seyretmek..bumu insanlık..bumu karekter...boş sözler yazmışsın..

Beğenmedim! (6)
Avatar
Vatansever 2018-09-28 09:37:13

Adamın suratı iğrenç.Orada nasıl et yersiniz.Mideniz işkembe mi?

Avatar
GÜVEN YOKSA..asla turnuva olmaz..ülkemizde..! 2018-09-27 22:01:59

zaten güvenmemişler ülkenin şehirlerine..ve demokrasi yok güven yok asla vermeyeceklerini akıllı kişi anında bilir...demokrasi olmayan yere güven verilmeyen yere altından stad yapsan yollarınıda mermerden döşesen yine vermeyeceklerdi.
açıkcası GÜVENMİYORLAR..nusret musret burda hikaye..kasap ve kebap salonu !!!
nun ne işi var..futbul karşılaştırılmasında..

Misafir Avatar
2018-09-28 14:52:03 @GÜVEN YOKSA..asla turnuva olmaz..ülkemizde..!

Delilere , kaciklara gülmek serbes!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-09-27 22:11:12 @GÜVEN YOKSA..asla turnuva olmaz..ülkemizde..!

cok guldurdun

Beğenmedim! (11)
Avatar
gercekten de ne alaka ya 2018-09-28 05:40:40

etle turkiyenin tanitiminin ne ilgisi olabilir

Misafir Avatar
Ne olacakdi? 2018-09-28 10:57:12 @gercekten de ne alaka ya

yobaz kafasi, baska bir degeri yokmus gibi bu deliyi koymuslar.. Tayyipi diktatör yapan bir milletden ben akilli bir sey beklemiyorum!

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-09-27 23:45:06

Ülkemin en kıymetlısı Nusretmiş vay vay vay akıla bakın yani hiç bir şeyimiz kalmamış .Alın bakın verdiler sizi kafayla çoook beklersiniz .

Avatar
ozi 2018-09-28 13:09:38

böyle kafaya böyle traş olmuş

Avatar