Genç kıza yolda yürürken yumruk atan o saldırgan hakkında flaş karar

İstanbul Kadıköy'de 17 yaşındaki genç kıza yumrukla saldıran A.K.G. ikinci kez sevk edildiği adliyede tutuklandı.

Genç kıza yolda yürürken yumruk atan o saldırgan hakkında flaş karar

İstanbul Kadıköy'de 17 yaşındaki genç kıza yumrukla saldıran A.K.G. ikinci kez sevk edildiği adliyede tutuklandı.

28 Ocak 2018 Pazar 17:18
Genç kıza yolda yürürken yumruk atan o saldırgan hakkında flaş karar

Sokakta yaşadığını belirten saldırganın, genç kızı tanımadığını olayı da hatırlamadığını söylediği öğrenildi. Gözaltına alındıktan sonra serbest bırakılan A.K.G., dün akşam saatlerinde yeniden gözaltına alınan ve adliyeye sevk edilen saldırgan, tutuklandıKadıköy'de 17 yaşındaki genç kıza yolda yürürken yumruklu saldırısıda bulunan ve adliyeye sevk edilen A. K. G., tutuklandı.  

NE OLMUŞTU?

Kadıköy'de 17 yaşındaki genç kız yolda yürürken hiç tanımadığı bir kişinin yumruklu saldırısına uğramış adliyeye sevk edilen saldırgan A.K.G. (28), adli kontrol uygulanarak serbest bırakılmıştı

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.01.2018 01:51
Anahtar Kelimeler:
KadıköyYumruklu Saldırı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
K.Kadir 2018-01-28 17:35:24

Bak ne güzel olmus simdi yatacak ve kalacak yeri oldu. Bu zeka özürlü insanin tedavi edilmesi gerekli. Tü kaka demek hakaret edip dislamak kolay. Darbeye maruz kalan kizimiz icin de cok üzgünüm günahsiz ve mahsum.

Avatar
Semih 2018-01-28 17:59:26

Bu kiz hepimizin evladi.bu serefsizlere hakimlerimiz asla serbestlik vermemeli.bedelini odemeli.suratina bakin bu pis sakallinin gorulmuyo bile yuzu.insan sifatli mahluklar.

Misafir Avatar
sabahat ve arakadaşları..40 arkakadaş. cevap 2018-01-28 18:52:51 @Semih

40 kisi bir olup fikir birligi yaptiginiz aciklama cok hayran duyulur bir sekilde olmus . Hakikaten bu 40 kisinin eserimi ben 120 kisinin zannetmistim. Hayret ?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sabahat ve arakadaşları..40 arkakadaş. 2018-01-28 18:28:00 @Semih

doğnu söyülyorsun..semih bey..saoğlun heekes sizin gibi düşünemiyor.çünükü kafasında saman ve makarna var..tipine bak...kahveye git çay iç..içebilirsen..yemek hiç yenmez..keşişlere binziyor..

Beğenmedim! (4)
Avatar
ferit yurt 2018-01-28 20:11:08

bunu görüpte dersini vermiyen insan degildir...

Avatar
biber gazi olsaydi 2018-01-28 17:48:37

kullansaydi

Misafir Avatar
benim cantamda biber gazi var 1 2018-01-29 02:29:02 @biber gazi olsaydi

sana seyret diyenmi oldu ? Ben sizin yerinizde olsam yakin korumayla gezerim.. 80 milyon kisiden bir zavalli masuma sapigin biri carpmis o kadar. 80milyonda bir abartmaya gerek yok. Hergün trafik kazasunda insanlar ölüyor ama yinede o araclari kullaniyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
biber gazi 2018-01-29 02:25:07 @biber gazi olsaydi

arkadasim olay aniden oluyor gözün körmü. Millet saldiracak diye önüne gelene gazmi kullanacak. bos bos yorum yazin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
benim cantamda biber gazi var 2018-01-28 23:33:09 @biber gazi olsaydi

birisi beni dovecek bende seyretcem oylemi ?? hem biber gazinin etkisi uzun surmez erkek kadindan daha guclu napalim bi sekil korunmak lazim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ben korumasiz kizi diyorum 2018-01-28 23:30:49 @biber gazi olsaydi

biber gazi olsaydi cantasinda kendini koruyabilirdi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Burdan yakin. 2018-01-28 18:47:55 @biber gazi olsaydi

Bütün halk bibergazi tasiyinca ne olacak ? Sonrada silah tasisaydi vursaydimi diyeceksin ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayşe 2018-01-28 22:11:45

Güvenle adım atacak sokak bırakmadılar. Bir an önce kinci dikta Akp yok edilmeli. Gelecekte bu tipler yüzünden kadın ve kızlarımız evden çıkamayacak. Bu gibi yaratıkları içeride eğitmek gerek. Çıkınca yine karşısına çıkan kıza yumruk atar.

Avatar
OC 2018-01-29 08:26:50

bu şerefsizi alıp piskopatların eline vereceksin , tüm vucudunu param parca edecekler.

Avatar
rifki 2018-01-28 18:38:41

perincekler :
ulkede firatin dogusunu gozden cikardilar o yuzden sehirleri tanklarla gomduler esas dertleri fratin batisi perincekler yani kemalisler su anda ataturrkun politikasini birebor oynuyorlar rusa goz kirp ingilize oyna yerine bugun rusa goz kirp abd ye oyna yapacaklar EVET IDDA EDIYORUM ABD YE ULKE BIZIM KONTROLUMUZDE YABIZE DARBE ICIN YESIL ISIK YAKICAN YADA BIZ RUSYAYA YANASACAZ DIYORLAR perinceklerin bu isi tutar yakin zanda darbe yaparlar ulkede cihadislari ise ic savas cikti bahanesi ile kesecekler darbe gunu asker kesen sakalli videolari cekip yayinladilai ahada cihadisler darbeye biat etmedi ic savas cikardilar sonra sakalli avi sonuc ulkede firatin batisi kemalislere dogusu kurtlete abd ile kemalis ve kurtler karde ruslar ve akp lilerede hava gazi zaten tarihin en akilli ama saf milletide ruslar hic entrikaya kafalari basmiyor BIZANSDA ENTRIKA BITMEZ rus saf kafasi

Misafir Avatar
Ya sen iyimisin ? 2018-01-28 18:44:05 @rifki

Senin kafan cok basiyor belli canim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Barbaros 2018-01-29 02:05:13

bu hakım savcılara Reıs ayar çekmelı yoksa boyle şerefsızlerı serbest bırakıp dığerlerıne cesaret verecekler.