Horozculardan Erdoğan’a ilginç çağrı!

Horoz dövüşçüleri, horoz dövüştürenlere hapis cezası düzenlemesine karşı çağrı yaptı. Erdoğan'a çağrı yapan horozcular, “2 milyon oyu Akşener’e kaydırmak istiyorlar” mesajını verdi.

Horozculardan Erdoğan’a ilginç çağrı!

Horoz dövüşçüleri, horoz dövüştürenlere hapis cezası düzenlemesine karşı çağrı yaptı. Erdoğan'a çağrı yapan horozcular, “2 milyon oyu Akşener’e kaydırmak istiyorlar” mesajını verdi.

16 Ocak 2018 Salı 21:48
Horozculardan Erdoğan’a ilginç çağrı!

Hayvanlara yönelik şiddet haberlerinin artması üzerine yeni yasal düzenlemeye gidiliyor.  Kanun tasarısı için ilk taslak metin hazırlanarak Gıda, Tarım ve Hayvancılık ile Orman ve Su İşleri Bakanlıklarına gönderildi.

Taslaktaki yaptırımlar arasında köpek ve horozlara yapıldığı gibi, hayvanları birbirlerine zarar verecek şekilde dövüştürenlere hapis cezası öngörülüyor.

HOROZCULAR SOSYAL MEDYAYI SALLADI

Ancak bu yasa tasarısına ilginç bir itiraz geldi.  Horoz dövüşçüleri, horoz dövüştürenlere hapis cezası düzenlemesine karşı çağrı yaptı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı 2 milyon oyu Meral Akşener'e vermekle “tehdit eden” bir horoz dövüşçüsü düzenlemenin geri çekilmesini istedi.

“Sizden bugün zor günümüzde bizim yanımızda olmanızı istiyoruz” diyerek Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslenen horoz dövüşçüsü, Meral Akşener'in kayınpederinin horozcu olduğunun konuşulduğunu söyledi ve “2 milyon oyu Akşener'e kaydırmak istiyorlar” mesajını verdi.

Sosyal medyada gündem haline gelen videoya çok sayıda yorum geldi.

İşte sosyal medyayı sallayan o konuşma…

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.01.2018 22:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
horozcular 2018-01-16 23:20:05

hayvana karsi siddet son bulmali git kendine baska hobi bul be

Misafir Avatar
sözüm VİCDAN sahiplerine 2018-01-17 08:18:38 @horozcular

Bu gün Türkiye dünyanın süper güçlerinin desteklediği terör orduları ile savaşmakta ve ülkemizin en çok birliğe beraberliye ihtiycı olduğu anda hala işi sen ben o, öteki a b c partisi diyor gündem oluşturuyorsa birileri VİCDAN sahipleri onları not ederler. hala bu durumda horos dövuşünden hala iyi partinin reklamını yapmaktan geri durmuyorsa birileri bunların sanırım niyetleri bozuktur.. bu gün birlik zamanı, içeride gündem oluşturmak isteyen muhakkaki düşmanların ekmeyine yağ sürüyorlar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
insan kan akinca eglenir mi boyle hobimi olur?? 2018-01-17 04:58:46 @horozcular

bu resmen sadistlik barbarlik iskence son bulmali
birde utanmadan hobi diyor utanmaza bak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayvanlara siddet taciz tecavuz 2018-01-17 04:54:46 @horozcular

son bulmali ve cok agir cezalandirilsinlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-01-16 23:48:27 @horozcular

Horoz dövüştüren kim varsa hepsi o.çocugudur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Asena 2018-01-16 22:08:52

Allahım ne insanlar var ya.ah güzel TÜRKİYEM ne hale geldik.nerdesin SARI SAÇLI MAVİ GÖZLÜM BİDAHA ÇIK GEL SAMSUNDAN

Avatar
ferit yurt 2018-01-17 02:20:08

adamsanız kendiniz dövüşün cakma adamlar

Avatar
bi bu eksikti 2018-01-16 22:04:03

hihihi

Misafir Avatar
GENÇLİĞE HİTABE 2018-01-16 22:39:27 @bi bu eksikti

https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Beğenmedim! (0)
Avatar
GENÇLİĞE HİTABE 2018-01-16 22:38:46

https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Avatar
Aşık Mahsuni Şerif Sarı Saçlım Mavi Gözlüm 2018-01-16 22:37:37

https://www.youtube.com/watch?v=kFP6WSGYUN0

Avatar
Nurali Boz 2018-01-17 01:29:43

En kucuk o cocugu en buyuk o,,,c .. gunda yardim istemis turkiyew o.. cocuklarinin yonetiminde nereye gidiyor dersiniz

Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-17 04:53:50

OHAL uzatılması konusuna da değinen Feyizoğlu, başta FETÖ ve PKK olmak üzere tüm terör örgütlerinin OHAL’in uzatılmasını istediklerini ileri sürdü. Feyizoğlu, “OHAL’in verdiği yetkilerin terörle mücadele açısında faydası olmadığını görüyoruz. 3 ay, 5 ay, 6 ay, kabulümüzdür. Türkiye çok ağır bir saldırıyla karşı karşıya kalmıştır. OHAL’in uzatılması başta FETÖ ve PKK olmak üzere, terör örgütleri tarafından memnuniyetle karşılanmaktadır. İstedikleri OHAL’in sürekli uzatılmasıdır. Çünkü OHAL uzatıldıkça Meclis devre dışı bırakılmaktadır. Meclis’ten geçmesi gereken kanunlar OHAL KHK’ları ile yapılmaktadır” diye konuştu.