banner87
Flaş Haber
Kapat

İYİ Parti'de şok istifa!

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Erdem, partideki görevlerinden istifa ettiğini duyurdu.

İYİ Parti'de şok istifa!

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Erdem, partideki görevlerinden istifa ettiğini duyurdu.

15 Mart 2018 Perşembe 00:15
İYİ Parti'de şok istifa!

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Erdem sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada partideki görevlerinden istifa ettiğini duyurdu.

Erdem’in ayrılık mesajı şöyle:

“İYİ Parti Kurucular Kurulu üyeliği, Genel İdare Kurulu üyeliği ile Hukuk ve seçim işlerinden sorumlu genel başkan yardımcılığı görevlerimden 12 Mart 2018 tarihi itibari ile ayrılmış bulunmaktayım.

Siyasi hayatım boyunca bana desteklerini esirgemeyen bütün gönüldaşlarıma yürekten şükranlarımı sunuyorum. Herkesten haklarını helal etmelerini istiyorum.Allah'a emanet olunuz…”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.03.2018 00:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
babuşka 2018-03-15 07:37:20

Bıyığında hayır yok zaten.Fısssss

Avatar
ferit yurt 2018-03-15 05:15:04

badem hırsızdan nemalanacak

Misafir Avatar
bataklıktan kaçmalar 2018-03-15 08:29:31 @ferit yurt

iyi iyiii
iyi gidiyorr

Beğenmedim! (2)
Avatar
Derince 2018-03-15 01:04:25

İyi olmuş baştan olması cok iyi .

Misafir Avatar
demokratik ADİL akp 2018-03-15 09:11:23 @Derince

AKP den ayrılanlarda oldu halk olsun akp yönetimi olsun akp den ayrılan olsun herkes aklı selim davrandı dostça söylemler oldu. hakaret iftira olmadı. işte fark burada bu yüzden AKP bence hep akp

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
işte bozuk zihniyetliler 2018-03-15 09:10:07 @Derince

CHP olsun İYİ prti olsun kendilerinden olmayana hayat hakkı tanımıyorlar. görüyoruz değilmi yüce türk halkı? bunları mayası dikdatörlük. bunları seçme getirilmiş partilerin yönetim kadrolarına. Allah bu yücr halkı bu zalimlerin iş bilmezlerin, dikdatörlerin eline düşürmesin. amin.

Beğenmedim! (5)
Avatar
defol dürzü 2018-03-15 05:24:56

defol satlik dürzü..

Avatar
satılık beyler 2018-03-15 07:51:03

ertuğrul bey filmimdeki o.p ç.gu beyler gibi parayı görünce satıyorlar bu dürzüde onlardan biri takibe alın yoldaşlar ailesini yaptığı işi bir hırsızlık yapmasın.

Avatar
İsmet ozan 2018-03-15 11:44:00

Meral anlamın dediği gibi bu hareket cesurlar hareketidir kendisine güvenmeyen girmesin

Avatar
A.Turan Bicim 2018-03-15 16:34:10

Kardedim istifa edecektin.neden partili oldun?Teklif mi.twhdif aldin.
Tazik.

Avatar
zeyde 2018-03-15 09:18:06

bunlar ajan da olabilir.