Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu: Google'ı ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır

Sakarya Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Sofuoğlu'nun iddiası: Google'ı ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır

Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu: Google'ı ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır

Sakarya Üniversitesi öğretim üyesi Prof. Sofuoğlu'nun iddiası: Google'ı ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır

22 Şubat 2018 Perşembe 08:19
Prof. Dr. Ebubekir Sofuoğlu: Google'ı ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır

Sofuoğlu, Kütahya Belediyesince Hezar Dinari Kültür Merkezi'nde düzenlenen 'Vefatının 100. Yılında Ulu Hakan 2. Abdülhamid Han Konferansı'nda, Osmanlı'nın bıraktığı 'tertemiz miras ve öz geçmişin' bir 'mirasyedi gibi yırtılıp atıldığını' savundu.

Abdülhamid Han'ın, imkansızlıklardan dolayı gidemediği yerlerin fotoğraflarını çektirerek izlediğini anlatan Sofuoğlu, şu iddialarda bulundu:

"Google'ı kullanan, ilk icat eden Sultan Abdülhamid Han'dır. Gidemiyor, ulaşım imkanları yok, gitse sorun olacak payitahtta. Ne yapıyor; fotoğrafını çektiriyor, izliyor. Oradan bir şey üretiyor. Google'ın ilk mucidi bu anlamda Sultan Abdülhamid Han'dır. 'Coğrafya kaderdir' deniliyor ya coğrafyanın da psikolojisi var. Sultan Abdülhamid Han bir 10 yıl daha tahtta kalsaydı biz dünyanın en zengin devletiydik. Niye? Birinci Dünya Savaşı olacaktı ve girmeyecektik. Onlar parça parça olacaktı. Kendisi söylüyor, 'Yıllardır bu anı bekliyordum' diye. Girmeyecekti savaşa. Dünyanın en zengin petrol yatakları Yemen'e kadar halen bizimdi."

TORUNU: BELKİ HAZIRLADIĞI BİRÇOK ŞEYİ İLERİDE GÖRECEĞİZ

Sultan 2. Abdülhamid'in beşinci kuşaktan torunu Nilhan Osmanoğlu ise dedesi Abdülhamid Han'ı anlamanın bugünü de anlamak olduğunu öne sürdü.

O dönemin saldırı şekillerine, düşmanın nasıl hareket ettiğine bakıldığında bugünün de anlaşılabileceğini ileri süren Osmanoğlu, "Bakın biz Sultan Abdülhamid Han'ı 100 sene sonra konuşabiliyoruz. İlmi siyasetini 100 sene sonra anlayabiliyoruz. Bugün masada konuşulan, Birleşmiş Milletlerin masada konuştukları Kudüs meselesini biz 100 sene sonra Sultan Abdülhamid Han'ın hazırladığını görüyoruz. Daha belki nicelerini hazırlamıştır, daha birçoğunu göreceğiz" diye konuştu.

Konferansın sonunda Prof. Dr. Sofuoğlu ile Osmanoğlu'na hediyeler takdim edildi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-02-22 08:49:43

Ya arkadaş bunlar ne zavallı adamlar ya,Abdülhamit bizi,1 . dünya savaşına sokmayacakmiş; bununla ovunuyor.diger taraftan da 2. Dünya savaşına sokmayan İnonu' ye bir sürü hakaret...efendi efendi Osmanlı sizi saltanatsiz bıraktı,ama İnönü bizi cumhuriyetsiz birakmadi

Avatar
Hursit 2018-02-22 09:15:59

Dusunuyorun da ulke tamamen kafayi yemis insanlar aklini bir kenara koymuslar gelisi guzel yasiyorlar

Avatar
Okur 2018-02-22 08:42:55

Tertemiz miras mi?benim bildiğim aile katliamı yaptıklarıdir, kundaktaki bebelere kiydiklaridir, savaştır gozyasidir,zulumdir

Avatar
Unal 2018-02-22 09:41:37

BUGUN ABDULHAMIT YASASAYDI EN FAZLA ECDAT DIYE KENDISINDEN BAHSEDENLERIN KELLESINI VURDURURDU KANLA ALINAN TOPRAK KANLA VERILIR DIYEN ABDULHAMIT NEREDE DOGUDA YAHUDILERI PARAYLA TOPRAK SATAN AKP VE TAYIP NEREDE AMA KAMUFLAJ VOK GUZEL OSMANLI MAKYAJLI BOP HIZMETKARLARI ABDULHAMITI ANLAYAMAZ DEYIN HELE O IMPATATOR HANGI ULKELERE GEZI TURU DUZENLEMIS YAZINDA OGTENELIM

Avatar
Nurali boz 2018-02-22 09:57:14

Samsungun mucidide o idi zaten fantomun pilanini o yapmisti deniz alti ve marsa gitmisti nerden icad oldu bu surtuk 100 babalilar 0smanlinin %80 toprak kaybi bu zibidin zamaninda kaybedildi

Avatar
Cahil 2018-02-22 09:48:16

BIR ARKADAS YAZMIS HZ OMER GIBI ADALETLI NE ALA ADALET KOLE SAHIBI OMER YOK SEHRE GIRERKEN KOLESINI DEVEYE BINDIRMIS KENDISI DEVENIN YULARINDAN TUTMUS NI DEYIN HELE O KOLE HZ OMERE ALLAHTANMI TAHSIS EDILMIS IKIYUZLU BIR INANC TURU TIPKI GUNUMUZ POLITIKACILARI GIBI YERKEN BILE OF OLDUM OLDUM DIYORLAR MUSLUMANSANIZ BIRAKINDA BIRAZDA GARIBANLAR YESIN OBUR TARAFTA EGER SAMIMI INANANLARDANSANIZ DEVE YULARINDAN DEGIL DEVE SAHIBINDEN HESAP SORULACAK KOLE SAHIPLERINDEN HESAP SORULACAK BU KOLEYI NE ILE NASIL SATIN ALDIN DIYE

Misafir Avatar
@Cahil x--e cevap 2018-02-22 11:43:15 @Cahil

bre cahil aynen cehennem yolun açık olsun koş devam et .

Beğenmedim! (1)
Avatar
yörük haydar 2018-02-22 08:23:18

sultan abdulhamit hanın zekası bugünkü yöneticilerde varmı.imanı adaleti,dürüstlüğü hz.ömer gibi kendi işlerinde kendi parasını kullanırdı .soruyorum size sarayda buluna zati muhterem orada yediği yemeği kendi kesesindenmi alıyor yoksa devletin kesesindenmi\\?????????

Misafir Avatar
yok artık diyen gerzek 2018-02-22 08:56:44 @yörük haydar

İnsanlığın kökünüde gavurlar buldu diyecek. bu kadar ön yargılı gerizekalı lar içimizde bizim gibi yaşıyor. ihanet ve hainlik yaparak hayret.. osmanlı dünyaya 600 yıl boş osmanlı ismiylemi hükmetti sanıyorsunuz? o zamanın en üstün teknolojisi ve eyitimi ile 600 hüküm sürdü. siz uyuyun be gafiller.

Beğenmedim! (1)
Avatar
akpli hırsız belediye 2018-02-22 08:28:40

İSKENDERUN Akçay 342 nolu hiçbir imarı olmayan parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasınınolduğu Akçay 342 nolu parsel olduğuyer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden?buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cemat