banner87

Son dakika... Afrin'den acı haber: 1 asker şehit

TSK'nın Afrin'de başlattığı Zeytin Dalı Harekatı'nın 3. gününde son dakika acı bir haber geldi. Kilis'in Gülbaba köyünde çıkan çatışmada bir Türk askeri şehit oldu

Son dakika... Afrin'den acı haber: 1 asker şehit

TSK'nın Afrin'de başlattığı Zeytin Dalı Harekatı'nın 3. gününde son dakika acı bir haber geldi. Kilis'in Gülbaba köyünde çıkan çatışmada bir Türk askeri şehit oldu

22 Ocak 2018 Pazartesi 23:19
Son dakika... Afrin'den acı haber: 1 asker şehit

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Zeytin Dalı Harekatı kapsamında Kilis’in Gülbaba köyü güneydoğusunda YPG ve İŞİD’li terör örgütü unsurları ile girilen çatışmada bir askerin şehit olduğunu açıkladı.

TSK'dan yapılan yazılı açıklamada, Zeytin Dalı Harekatı kapsamında 22 Ocak tarihinde Kilis’in Gülbaba köyü güneydoğusunda PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ terör örgütü unsurları ile girilen çatışmada bir askerin şehit olduğu bildirildi.

Açıklamada, “Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehidimize Allah'tan rahmet, şehidimizin kederli ailesine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile yüce Türk milletine başsağlığı ve sabır dileriz” denildi.

ŞEHİDİN CENAZESİ GAZİANTEP’E GETİRİLDİ

Şehidin cenazesi, ambulansla Kilis’ten Gaziantep’teki Adli Tıp Kurumuna getirildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.01.2018 00:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yobaz kafir 2018-01-22 23:32:25

astsubay... kolay olacak gezinti gibi olacak diyenler acı bi şekilde yanıldıklarını görecek rte bakalım bunları nasıl izah edecek. açıkça esad ile işbirliği yapmamakta inatlık ve kalın kafalılık yaptığında dolayı bu harekat aslında seçimleri kesinlikle kaybetmesinin zeminini hazrlıyacak... askerimizin kanını canını seçim malzemesi yapanlar bedelini ağır ödeyecekler.

Misafir Avatar
kilis hangi Ülke ???? 2018-01-23 02:25:42 @yobaz kafir

Kilis’in Gülbaba köyü güneydoğusunda YPG ve İŞİD’li terör örgütü unsurları ile girilen çatışmada bir askerin şehit olduğunu açıkladı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet İlker Başbuğ Paşamız dogrulari konusmus 2018-01-22 23:41:05

İlker Başbuğ Paşamızın dediği gibi Suriye sınırlarımızı Suriye rejimine zamanında teslim etmiş olsaydık bugün Suriye sınırımızda oluşan boşlukta bölücü PKK lı teröristler ve diğer dinci teröristler olmayacaktı ve ABD bu teröristleri silahlandıracak imkan ve olanağıda bulamayacaktı

Avatar
Allah Rahmet eylesin 2018-01-22 23:29:05

Allah rahmet eylesin bu Afrinde ölen 9. askerimiz...25 tanede o Tekbircilerden ölenler var...ANF Haber saat saat veriyor..Savaş değil BARIŞ diyenler terörist muamelesi görüp gözaltına alınıyor..Akp 2071 e kadar iktidarda kalacak hayırlı uğurlu olsun Chp ye..Chp seçimlerde barajı geçermi geçemezmi artık belli değil...Demokrasiye sahip çıkamıyan Chp en büyük darbeyi alır bu süreçte..

Avatar
amin 2018-01-22 23:42:51

Bütün şehitlerin mekani cenet olsun bütün ulusun başı sağolsun şehit yakınlarına Allah sabır versin amin bu ülkeyi bu duruma gelmesine göz yumanlarin Allah belasını versin amin

Avatar
Okur 2018-01-23 00:36:54

Ben anlamadım Kilis afrinde mi?

Avatar
Ali 2018-01-22 23:45:21

Afrin yalanlari...bunlar kominist oyunlari,,,hiç kaybimiz yok!!

Avatar
T.C. 2018-01-22 23:56:22

Aziz şehidimize Allah'tan rahmet, şehidimizin kederli ailesine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk milletine başsağlığı ve sabır dileriz.

Avatar
Ahmet 2018-01-23 00:31:59

Tek bir sehit varsa ismi neden verilmiyor,
Bir ayikamaya tabii tutulup bir isimmi veriliyor