Vize serbestisinde flaş gelişme

Türkiye vize serbestisine ilişkin belgeyi Avrupa Birliği'ne verdi

Vize serbestisinde flaş gelişme

Türkiye vize serbestisine ilişkin belgeyi Avrupa Birliği'ne verdi

07 Şubat 2018 Çarşamba 18:51
Vize serbestisinde flaş gelişme

Türkiye’nin AB Daimi Temsilcisi Faruk Kaymakçı, vize serbestisine yönelik çalışma planı belgesi ve eklerini AB Komisyonu Başkan Yardımcısı Frans Timmermans’a verdi.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, yaptığı açıklamada  “Avrupa “Türkiye elimizden kaçmasın” istiyor. diyen Çavuşoğlu, “Özellikle vize serbestisi konusunda 72 kriterin 67'si gerçekleşti. Geri kalanlar için çalışmalarımız tamamlandı ve Cumhurbaşkanımıza sunduk. Yani 72 kriteri tamamladık. Yarın mektubu sunacağız. Top artık AB'de” demişti.

NE OLMUŞTU?

Avrupa Birliği Bakanı Ömer Çelik, hükümetin vize serbestisi ile ilgili AB'nin yerine getirilmesini şart koştuğu 72 kriterin tamamını yerine getirdiğini öne sürmüştü. Bakan Çelik, "Bugün yarın komisyona bu çalışma teslim edilecek. Türkiye üzerine düşen bütün mükellefiyetleri yerine getirmiştir. Bize göre 72 kriterin hepsi yerine getirilmişti de." şeklinde konuşmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.02.2018 19:48
Anahtar Kelimeler:
Vize SebestiTürkiye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Burnunuz uzuyor baylar 2018-02-07 19:16:03

Avatar
Bahtiyar 2018-02-07 19:07:33

ISID‘ile birliktemi yanlizmi AB‘ye Girecek.

Avatar
Okur 2018-02-07 19:10:12

Akape de ki bu gavuristan( avrupa) hayranligini(!) Bir turlu cozemedim...zaten ab,ye girmeyi hic istememis gunduz gozuyle sevincten gobek,ve ayni zamanda havai fisek atmamistir...hele" birisinin "ruh haline gore karar hic vermemistir...bu kilicdaroglu yok mu kilicdaroglu 16 senedir ulkeyi cok kotu yonetmistir....diye sorsun akapelilere yeminle he derler...zaten kilicdaroglu nun partisi barzaniylede gurur duymus (!),pyd yi lahmacun ismarlayarak ulkemizden gecirmistir(!).. sana makarna,onlara kilosu 25 milyona kiymali lahmacun.neyseki intikamini almis lehmeacunlari acili yapmistir....haydi biraz gayret secim garanti,peki ulkemiz nemi olacak? Mehmetcik olecek ,bizde onlarin kani uzerinden kahramanlik aniti dikecegiz.( Zaten afrin e ulke meselesi oldugu icin girmedik, dunya aleme ne kadar kahraman oldugumuzu gostermeye gittik)... Vah benim ulkemin basina gelenler vah

Avatar
vatansever 2018-02-07 22:01:57

Ver coşkuyu ver coşkuyu.... cikcikler ürkmesin!!

Avatar
001 2018-02-08 01:04:13

vize işini çözün bizde pılı pırtımızı alıp gideriz başka ülkeye bu memleket bitmişir artık şimdi TC kalkıyor

Avatar