Benzine yapılan 13 kuruşluk zamdan sonra bir zam da...

Benzine yapılan 13 kuruşluk zamdan sonra bir zam da motorine geliyor. PÜİS'in yaptığı açıklamaya göre 11 Kasım'dan geçerli olmak üzere motorinde 10-12 kuruş fiyat artışı bekleniyor.

09 Kasım 2017 Perşembe 11:09
Benzine yapılan 13 kuruşluk zamdan sonra bir zam da...

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası'nın (PÜİS) twitter hesabından yapılan açıklama şöyle:

Rafineri çıkış fiyatlarında değişiklik beklendiği için 11 Kasım 2017 tarihinden geçerli olmak üzere motorinde 10-12 kuruş fiyat artışı beklenmektedir.

5 LİRAYI AŞACAK 

Motorin litre fiyatı bu yılın ocak ayında 4,56 TL seviyesindeydi. Son zamla beraber motorinin litre fiyatı 5 liranın üstüne çıkmış olacak.

BENZİNE 13 KURUŞ ZAM GELMİŞTİ 

loading...

Ankara'da litresi ortalama 5,53 liradan satılan benzinin litre fiyatı dün gece yapılan 13 kuruşluk zamla 5,66 lira oldu. Benzinin litresi İstanbul'da 5,48 liradan 5,61 liraya, İzmir'de 5,50 liradan 5,63 liraya yükseldi. 

Anahtar Kelimeler:
BenzinZamMotorin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fakirledik 2017-11-09 11:12:58

akp ekonomide cok zayif ulkemizde 80 yilin birikimini satip satip borc yapip yapip ulkemizi yonetiyorlar bunuda basariymis gibi lanse ediyorlar oysa milleti resmen fakirlestirdiler

Avatar
zam zam zam 2017-11-09 11:17:55

16 sene once asgari ucretle 19 kucuk altin,95 kg et alabiliyordun.akp donemi asgeri ucretle kac altin kac kg et alabilirsin hesap yapin ne kadar fakirledik gorun borcumuz kaca katladi maaslara zam geliyormu yo

Avatar
nine 2017-11-09 11:14:19

akp oncesi emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40tı, akp donemi emekli yasi şimdi 65e çıktı. ne kadar fakirledik devlete ait fabrikalar satilinca vergiye dayali sistemle mezarda emekli ol gibi bisey oldu

Avatar
INAN 2017-11-09 11:18:33

AKP NIN ISI BU CAKTIRMADAN ZAM KASIKLA VERIP KEPCEYLE ALMAKDIR BU AKP ÜLKENIN GELECEGI OLAN GENCLERI IMAM OKULLARINA YÖNLENDIRIP KÖR BIR GELECEK YETISMESI ICIN ABD ISDEDI BUNU IMAM OKULLARINDA SADECE CENNET CEHENEM ÖBÜR TARAF ICIN YASAYIN BUABETI UYAN TÜRKIYE HALKI

Misafir Avatar
emre 2017-11-09 20:57:45 @INAN

halkımız çok savurgan bu zam savurganlıgın önünü keser

Beğenmedim! (0)
Avatar
yemezler 2017-11-09 15:21:49

akp inandirilicigini kaybetti her secim oncesi ekonomide istikrar gelecek diyorlar gele gele zam zam geliyor akp her secim oncesi terroru bitirecez diyor sehit haberleri duyuyoruz gunah artik bu millet kanmaz millet medya narkozundan uyandi 30 milyon yardima muhtac aile var issizlik aldi basini gitti zengine vergi affi millete zam gunah gunah

Misafir Avatar
emre 2017-11-09 20:59:14 @yemezler

her aylede 2.3 araba 4.5 telefon bu ne savurganlık buna bütcemi dayanır

Beğenmedim! (0)
Avatar
EYVAH 2017-11-09 15:57:38

Fukaranın Beli Büküldü

Avatar
narkoz 2017-11-09 15:24:19

Akp'ye Oy vermek demek İsrail'e Oy vermek demektir. . . PROF.DR NECMETTİN ERBAKAN
https://www.youtube.com/watch?v=xapVIRNRHXI

Avatar
vergi paralarimiz nerelere harcaniyor 2017-11-09 15:26:05

AKP'den Yahudi Lobilerine 65 Milyon Dolar! (BELGELENDİ!)
https://www.youtube.com/watch?v=E073dgTvD7U