Brisa, ihracatta vites büyüttü

Brisa, ihracatta vites büyüttü

Türkiye lastik pazarında iki marka ile var olan Brisa, 1 Ocak-30 Eylül 2019 dönemine ait finansal sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Şirket, yılın ilk dokuz ayında, geçen yılın aynı dönemine göre ihracat tonajını %27 artırarak tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı.

Türkiye lastik pazarında iki marka ile var olan Brisa, 1 Ocak-30 Eylül 2019 dönemine ait finansal sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Şirket, yılın ilk dokuz ayında, geçen yılın aynı dönemine göre ihracat tonajını %27 artırarak tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı.

Brisa, yılın ilk dokuz ayında, geçen yılın aynı dönemine göre %23 FAVÖK büyümesi gerçekleştirdi. Şirketin toplam cirosu, geçen yılın aynı dönemine göre %19 artışla 2,7 milyar TL olarak gerçekleşti. Şirketin FAVÖK büyüklüğü 456 milyon TL’ye ulaştı.

Küresel ve yerel pazarda zorlu koşulların yaşandığı 2019 yılı için şirketin belirlediği hedeflere emin adımlarla ilerlediğini belirten Brisa CEO’su Cevdet Alemdar, Türkiye’ye katma değer sağlayacak çalışmalarına devam ettiklerini söyledi.

Son çeyrekte İzlanda, Yemen ve Sri Lanka’yı da ihracat pazarları arasına kattıklarını ifade eden Alemdar, yılın ilk dokuz ayında toplam 11 yeni pazara giriş yaptıklarını söyledi.