CHP lideri bastırdı, faizler düşecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun aylardır dile getirdiği yüksek faizler için Cumhurbaşkanı Erdoğan başta olmak üzere AKP Hükümeti düzenlemeye gitmek zorunda kaldı.

04 Nisan 2018 Çarşamba 08:57
CHP lideri bastırdı, faizler düşecek
version="
Son Güncelleme: 04.04.2018 12:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mankurt kimmiş 2018-04-04 09:36:51

kılıçdaroğlu söylüyor tuvalet reisi yapıyor.aferin kemallere

Misafir Avatar
eevvet 2018-04-04 11:51:13 @mankurt kimmiş

Bu ülkenin en büyük belası faizden de büyük belasın sen KILIÇDAROĞLU.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nurali Boz 2018-04-04 10:39:13

Faizin izni ile o koltukta endam ediyor bir indirsin kendisini cukur ambarda bulur 15 senedir neden indirmeyi dusunmedi herzaman magdurluktan nemalanan bu satilmis piyondan ulkeye hayir gelmemistir gelmez

Misafir Avatar
@Nurali Boz x--cvp 2018-04-04 11:54:35 @Nurali Boz

Nurali BoK ulan adi şerefsiz yalan olduğunu herkesin bildiğini bildiğin halde yalan söylüyorsun. ulan deyyuz AKP öncesi faizler kaçtı? yüzde seksen yüzde doksdı değilmi?
zırvalıyorsunki Erdoğan neden faizleri şimdiye kadar düşürmedi. ulan sizin aklınız kıçınızda. size ne doğrular nede öğütler bişe ifade etmiyor. siz küstahlık yapacaksınız, siz çakallık yapacaksınız. hadi devaam edin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Farklı Bakış 2018-04-04 12:37:09

Hayaldi gerçek oldu diyorlar dı
Ya bir gecelik kararlarla 80 milyonluk ülke yönetilmez
Faizleri indirdiğin an dolar 5 lira olur yabancı yatırımcı ki çoğu faiz için geliyor kapımızı çalmaz olur sonunda işsizlik tavan yapar 15 yıl alınamayan önlem bir gecelik kararlarla alınırsa ülkeyi felakete götürür

Avatar