Ekonomi bakanı açıkladı: Soğan ve patates ithalatına izin verilecek

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, rekor kıran soğan ve patates fiyatları için çözümü açıkladı: İthalat. Zeybekci, "Bu ürünlerin ithalatına müsaade edeceğiz. Soğan ve patates fiyatlarında aşırı oynaklık görüyoruz, spekülasyona izin vermeyiz" dedi.

21 Haziran 2018 Perşembe 12:49
Ekonomi bakanı açıkladı: Soğan ve patates ithalatına izin verilecek
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ŞEDDELİ APATİ 2018-06-21 12:55:03

Hah bizde tam bu açıklamayı bekliyorduk!Gider ayak zengin edilecek yandaşlara kıyak yapmaları lazım çünkü uzun süre hazırdan yiyacekler!

Avatar
Geriye tek 2018-06-21 13:03:30

Ekmek kaldi onuda ithal edelim .yazdim simdi aklima zaten buydayida ithal ettigimiz geldi

Misafir Avatar
XXX ! 2018-06-21 13:12:55 @Geriye tek

Bir kac gün önce fiyatlarin manupüle edildigini ithalat yapilacagini yazmistim ! Cünki bu hayasizlar ithalati beyendirmek icin milleti fiyatlar ile biktiriyorlar, milletde gelen mala ses cikarmiyor. Aslinda ses cikarmayan millet kendi bacagina celme cakiyor haberi yok :

Beğenmedim! (0)
Avatar
Anadolu insani 2018-06-21 13:09:53

Ukraynadan kadin ithal etsek bizimkiler bi dogumla hemen bozuluyo gobekleniyo kendilerinede bakmiyar zaten

Misafir Avatar
Anadolu angutu, 2018-06-21 16:13:01 @Anadolu insani

Bir de hanimina sor, onun fikri ne ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Anadolu insani x 2018-06-21 13:15:24 @Anadolu insani

Kadinlarda kongodan Erkek ithal etse nasil olur ? Birazcik insan olun beee!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hatice 2018-06-21 13:47:00

Bizde afrikalı dik duran erkek isteriz .madem bizleri beyenmeyip ukraynadan kadin ithal istiyosunuz bizde afrikali istiyoruz erkek

Avatar
Betül 2018-06-21 14:04:50

Bizim erkekler cok killi ve kokuyorlar ingiliz erkegi ithal edelim onlar cok centirmen ve her zaman temiz

Avatar
cevher 2018-06-21 13:00:37

yanı diyorsunuz ki batmış balık yan gider. hanı 7.4 büyümüştük patates, SOĞAN BÜYÜDÜ AMA birileri küçülebilir.

Avatar
Salatalik 2018-06-21 15:09:12

Allahta salatalik nereye eksen cikiyor yoksa onuda ithal ederdik

Avatar
Bu ülkeye beyin lazım 2018-06-21 13:08:14

Beyni olan ya yurt disina kaciyor yada bati kapiyor zaten yuzbinde bir akilli insanimiz cikiyor oda malesey yurtdisi oluyor bence bu ulkeye beyinli insanlar ithal edilmeli butun ulke beyinsiz gibi

Misafir Avatar
@Bu ülkeye beyin lazım x***** 2018-06-21 13:17:04 @Bu ülkeye beyin lazım

niye sende beyin yokmu. ? kendi kendine begendimi tiklamaya kafa calisiyor!

Beğenmedim! (0)