ABD Merkez Bankası'ndan karantina önlemi

ABD Merkez Bankası (Fed), yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele maksatlı, Asya'dan gelen dolarları karantinaya alma işlemine başladı.

Kovid-19 salgını dünya genelinde hızla yayılmaya devam ederken, Fed de virüsün yayılmasını engellemek amacıyla Asya'dan ülkeye dönen dolarlara yönelik 21 Şubat itibarıyla yeni bir önlem uygulamaya koydu. 

Bu hususta, Fed şubelerinin Asya'dan ülkeye dönen dolarları finansal kurumlara dağıtmadan önce 7 ile 10 gün arasında önlem olarak tuttuğu belirtildi. Uygulamanın ne zamana kadar süreceği ise belirtilmedi. 

Ekonomi Haberleri

Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı
Altın fiyatlarında İsviçre hareketliliği: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor