Diyanet har vurup, harman savuruyor

Diyanet İşleri Müdürlüğü kamu spotlarına 295 bin TL ödedi.

Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,

İhaleyi 'Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi'nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.

Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı'nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.

Ekonomi Haberleri

Atilla Yeşilada 'rekor kıracak' diyerek duyurdu
O bankanın promosyonu 20 bin liraya dayandı
Bir rakı grubuna daha zam geldi
Lahmacun fiyatını duyan sağır olmak istiyor, kiralık yazlık fiyatlarını gören yanından bile yürüyemiyor
İşte Erdoğan'ın masasına konulacak paketin ayrıntıları