Diyanet har vurup, harman savuruyor

Diyanet İşleri Müdürlüğü kamu spotlarına 295 bin TL ödedi.

Diyanet İşleri Başkanlığı resmi sosyal medya hesabından paylaştığı ve tartışmalara neden olan videolar için ihaleye çıktı,

İhaleyi 'Mois İletişim Ve Etkinlik Yönetimi Reklam Tanıtım Organizasyon Danışmanlık Şirketi'nin kazandığı ve şirkete toplam 295 bin TL ödendiği belirtildi.

Şirketin aynı zamanda Diyanet Vakfı'nın reklam filmleri ile sosyal medya çalışmalarını da yaptığı kaydedildi.

Ekonomi Haberleri

Ekonomist Tuncay Turşucu'dan uyarı geldi!
Dış ticaret açığı yılın ilk 5 ayında arttı
Sigara, akaryakıt, bedelli askerlik...
Uzman isimden uyarı geldi!
İşsizlik rakamları açıklandı