Honda Türkiye fabrikasını kapatıyor

1997 senesinden beri Şekerpınar'da üretim faaliyetlerini sürdüren Honda, 2021 yılı itibarıyla Türkiye fabrikasını kapatıyor.

Honda, 1996 senesinde temelini attığı 1997 senesi sonunda ise üretime başladığı Şekerpınar'daki fabrikasını Eylül 2021'de kapatma kararı aldı. Böylece Türkiye'ye sıfırdan gelen son yatırım 24 yıl sonra ülkemizden çıkmış olacak. Honda Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer, Sözcü'nün haberine göre fabrikanın içerisindeki tüm teçhizatla birlikte satışa sunulacağını belirtti ve toplam 1700 çalışanla anlaşma yaptıklarını ifade etti. 

Ekonomi Haberleri

SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı
Altın fiyatlarında İsviçre hareketliliği: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor
Avrupa Birliği'nden Rusya'ya yeni darbe: 21'inci yaptırım paketi yolda