İzmir’de AVM’ler kepenk indirdi!

İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Gökçe, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “İzmir’deki AVM'ler koronavirüsle mücadele kapsamında yaptığımız çağrıya olumlu yanıt verdi. Süpermarket, eczane, hijyen-paket servis dışındaki faaliyetlerini durdurdu! Duyarlılıklarına teşekkür ediyoruz. İzmirlilerin sağlığı hepimizin önceliği” dedi.

Türkiye’de koronavirüs ile mücadele sürerken İzmir Büyükşehir Belediyesi kentteki Alışveriş Merkezlerini (AVM) kapatma kararı almıştı. Kararın ardından sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Buğra Gökçe yasağa uyan AVM yönetimlerine teşekkür etti.

Gökçe şunları söyledi: İzmir’deki AVM'ler koronavirüsle mücadele kapsamında yaptığımız çağrıya olumlu yanıt verdi. Süpermarket, eczane, hijyen-paket servis dışındaki faaliyetlerini durdurdu! Duyarlılıklarına teşekkür ediyoruz. İzmirlilerin sağlığı hepimizin önceliği...

Ekonomi Haberleri

SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı
Altın fiyatlarında İsviçre hareketliliği: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor
Avrupa Birliği'nden Rusya'ya yeni darbe: 21'inci yaptırım paketi yolda